FAQ Як підключати батареї до інверторів

я наприклад в мануалі вашої акб так і не побачив ANENJI , щойно просто для загального ровитку пробіг, незнаю чи неуважно але там навіть незнайшов перелік протоколів, тільки список інверторів з якими суміний, і вашого там немає, є пару інверторів в режимі тест.
І взагалі вона якась дивна, верхня напруга 54в, це всього по 3,375 на комірку, щось малувато. там віфі чи блютуз є , її можна настроювать ? чи те що на заводі прошили і все.?
Інвертор підтримує Growatt та Pilon, дані протоколи в переліку батареї є.
Як сказала підтримка продавця, в бмс нема ні віфі, ні блютуз.
Кількома сторінками вище скидали прогу для батареї, але ще не встановлював її і не знаю що вона робить.
 
Останнє редагування:
Причина одна і таж як завжди : продавцю пофіг йому нада продать, а покупець не технарь і не повзав по форумам пів року перед покупкою, і про підводні камні взнав коли вже розпакував підарунок. :), я сам ледь не придбав звичайну бмс, зупинило те що я точно незнав 24в чи 48в буде інвертор, поки вибирав інвертори вглибився настіки в тему що взнав про інверторні бмс і всі ці протоколи і багато інчих тонкостей і нюансів, і зрозумів на які граблі чуть не став, причом не тіки з бмс а з усим від акб до інвертора.
Звичайно не всі продавці редиски, але не в редисок цінник вищий якраз по тій причині що там технічно грамотні люди, а не купи-продай який дупля не відбиває чим торгує, а люди купують де дешевше тобто у купи-продай.
нажаль - не зовсім так.
Дуже часто - мені заявляють - в тебе дуже дорого - я можу взяти дешевше.
Вирішальна - ціна майже завжди.
А підтримка - да я сам розберуся.
 
Як сказала підтримка продавця, в бмс нема ні віфі, ні блютуз.
Я в недоумінні з тих хто мені казав "купи фабричну зеконом свій час і нерви", судячи по тому що ви написали нерви і час я зекономлю якщо соберу сам. і конкретно зекономлю фінанси що саме головне. я так зрозумів що нормальна акб з балансиром і віфі на 5кВт мабуть тис 60 коштує не менче.
 
Інвертор підтримує Growatt та Pilon, дані протоколи в переліку батареї є.
А ви клацали діп перемикачами ?, там протокол якраз ними і вибирається, 4 варіанти на тій фото що я скинув
 
Останнє редагування:
А ви клацали діп перемикачами ?, там протокол якраз ними і вибирається, 4 варіанти на тій фото що я скинув
так, звісно клацав перемички, робив кабель з різною розпіновкою (після того як всю купу кабелів перепробував яка була в комплекті), результату нуль.
І остання відповідь від сервісу на питання як вони можуть не працювати якщо Pilon є там і там:
Різні версії, між собою не працюють, це вже перевірено і про тестовано нашими майстрами в сервісному центрі
 
так, звісно клацав перемички, робив кабель з різною розпіновкою (після того як всю купу кабелів перепробував яка була в комплекті), результату нуль.
І остання відповідь від сервісу на питання як вони можуть не працювати якщо Pilon є там і там:
погано обжатий кабель може бути, після обжиму нада або спеціальним тестером перевіряти або звичайним омметром вручну кожну жилу, був випадок в одного форумчанина, теж не робило, я підказав провірить кабель, оказалось одна жила не працювала, переобжав ,усе завелось.
 
погано обжатий кабель може бути, після обжиму нада або спеціальним тестером перевіряти або звичайним омметром вручну кожну жилу, був випадок в одного форумчанина, теж не робило, я підказав провірить кабель, оказалось одна жила не працювала, переобжав ,усе завелось.
Контакт на пінах є, можливо якість не дуже, але сумніваюся.
Мабуть доведеться забити на все це діло та юзати ручні налаштування
 
Всім привіт! Недавно встановив Must PV18 5048VHM та батарею LFP Dipower 5kWt. Під'єднувал лише силовими дротами в меню 14 пунк Li, а пункти 13, 17, 18 прописав в ручну все працювало на заряд/розряд нормально, але коли батарея зарядилась й інвертор перейшов у флоат дессь через 4 години зявилася помилка 08( висока напруга шини інвертора) за 2 хвилини зникла й інвертор продовжив працювати в байпасі. Далі ситуація повторювалась помилка 08 зявлялася кожні 20хв і зникала за 2хв, також кілька разів була помічена помилка 03 (висока напруга батареї) при цьому напругу інвертор бачив 54В, а BMS 54,3В. Інвертор вимкнув, обдумавши ситуацію прийшов до висновку що БМС по якійсь причині відмикає батарею на кілька хвилин (або одна з комірок виходить за 3,65В, або загальний ток заряду менший певного рівня й так вона намагається зупинити цикл заряду). Вирішив подружити батарею з інвертором, для цього на 9ст. теми знайшов протоколи які підтримує Must за що окреме дякую! Протоколи які підтримує батарея та як їх вмикати за допомогою DIP-перемикача знайшов в інструкції до батареї ( інструкція половину англ. А половину ієрогліфами котрі гугл не перекладав і саме там був опис протоколів і стандартів зв'язку RS-485 i CAN, тож ієрогліфи зміг прочитати лише чат-GPT)
Розпіновку роз'єму RJ-45 також взяв з інструкцій у інвертора і батареї вона різна ( четвертий пін батареї кан-хай має прийти на шостий пін інвертора і на батареї відсутній пін земля(GRND), а в іншому співпало).
Спільним CAN протоколом виявився Goodwe доречі виходячи з інструкції батареї цей протокол ідентичний Deye.
Виготовив необхідний кабель, активував на батареї потрібний протокол через діп-свіч згідно інструкції, увімкнув інвертор в 37 пункті меню виставив SOC, в 41 пункті виставив протокол 4, вимкнув інвертор. Підєднав кан до інвертора та знову його увімкнув, за тридцять сек. конект пройшов успішно з'явилася температура батареї і змінилися налаштування інвертора, а саме пункти 11, 13, 17, 18, 19. Також пропала можливість змінювати пункти 11, 17, 18, а пункт 19 почав відображатися у відсотках SOC ( до цього було у вольтах). Відєднання кабелю CAN на увімкненому інверторі помилки не давало сигналу не було протягом 5хв, але в меню знову можна було змінювати вище згадані пункти, проте після під'єднання кабелю на місце вони знову змінюють значення( очевидно підтягуються з БМС) і блокуються.
Інвертор бачить заряд батареї 100% та напругу батареї 53,13В до цього без кан інвертор занижав напругу відносно БМС десь на 0,3В і не відображав сотих взагалі. Заряджати батарею не намагається (раніше оранжева лампа чардж мигала навіть на повністю зарядженій батареї).
Чи вдалося перемогти помилку 08 буду тестувати завтра, для мене це важливо бо у планах залишати систему без нагляду тижнями, для роботи котла і відеонагляду на випадок блекаутів. Якщо зіштовхнуся з новими проблемами доповню, інтуїція підказує що все буде ок та і поведінка інвертора стала більш логічною. Надіюсь комусь мій досвід буде корисний та заощадить трохи часу та нерових клітин.
Всім мирного неба!
 
Назад
Угорі