FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

Виключали при заряді АКБ? Коли інвертор в АКБ струм вливає?

Тому що коли АКБ заряджений і просто "стоїть" я також відключав без наслідків...
Не обращал внимания. Надо было повозиться с проводами - просто выключал кнопкой батарею. Но она стартует сама сразу. А вот если вырубить сеть, солнце и сам инвертор то не включается
 
Виключали при заряді АКБ? Коли інвертор в АКБ струм вливає?
Як що відключаете інверторну JK BMS кнопкою, то вона сама повідомляє інвертор про відключення по кан та інвертор скидує струм.
 
Добрий вечір.

Відбалансував я свою збірку з 16S 280 Аг. Зараз все добре. А ведь ледь не купив дуже коштовний балансир (на 12А балансу) на АЛИ...

Довбався з цим питанням біля 2х місяців... Стояли на БМС налаштування від Анди з офф грид нараж, але при досягненні 3.45В і коли інвертор починав знижувати струм, комірки як блохи розповзалися... деякі вверх, деякі навпаки просідали по напрузі. Розбаланс зростав... обмежень цьому зростанню я не бачив і це мені не давало спокою, тому використовував збірку при 90% SOC, та дрючив собі мозок. Читав, шукав, пробував різні налаштування...

Але все вирішилося просто. Поставив RCV 3.55, вимкнув на БМС флоат мод и залишив на день. Спостерігав... декілька разів комірки досягали OVP і БМС переривало заряд. Напруга повільно падала до OVPR, заряд відновлювався і так по колу. А балансир працював... працював... працював... і напруга комірок що відставали поступово зростала, зростала...

На зараз при 3.55В в мене повністю збалансована збірка з різницею між комірками у 0.006В. Повернув RCV на 3.45, все працює ідеально!

Також зрозумів, що вся та довбатня з балансуванням, що я собі сам зробив, це класичне "горе от ума". Якби не морочив собі яйця, та одразу залишив би збірку з налаштуваннями від Анді, то за пару-трійку днів воно все б чудово відбалансувало само.

Тому хлопці, якщо у вас проблема з балансуванням комірок та JK BMS, задайте налаштування від Анді та залиште техніку працювати, відбалансує і при 3.45...
Хочете прискорити процес - вимкніть ще Float mode, буде скоріше, не буде пауз по 6 годин на "перепочинок АКБ". Але і з флоат все зробе.

Дякую всім, хто давав мені поради та наштовхував на вірне рішення.

P.S. Я був сліпий, але тепер я прозрів...
 
Добрий вечір.

Відбалансував я свою збірку з 16S 280 Аг. Зараз все добре. А ведь ледь не купив дуже коштовний балансир (на 12А балансу) на АЛИ...

Довбався з цим питанням біля 2х місяців... Стояли на БМС налаштування від Анди з офф грид нараж, але при досягненні 3.45В і коли інвертор починав знижувати струм, комірки як блохи розповзалися... деякі вверх, деякі навпаки просідали по напрузі. Розбаланс зростав... обмежень цьому зростанню я не бачив і це мені не давало спокою, тому використовував збірку при 90% SOC, та дрючив собі мозок. Читав, шукав, пробував різні налаштування...

Але все вирішилося просто. Поставив RCV 3.55, вимкнув на БМС флоат мод и залишив на день. Спостерігав... декілька разів комірки досягали OVP і БМС переривало заряд. Напруга повільно падала до OVPR, заряд відновлювався і так по колу. А балансир працював... працював... працював... і напруга комірок що відставали поступово зростала, зростала...

На зараз при 3.55В в мене повністю збалансована збірка з різницею між комірками у 0.006В. Повернув RCV на 3.45, все працює ідеально!

Також зрозумів, що вся та довбатня з балансуванням, що я собі сам зробив, це класичне "горе от ума". Якби не морочив собі яйця, та одразу залишив би збірку з налаштуваннями від Анді, то за пару-трійку днів воно все б чудово відбалансувало само.

Тому хлопці, якщо у вас проблема з балансуванням комірок та JK BMS, задайте налаштування від Анді та залиште техніку працювати, відбалансує і при 3.45...
Хочете прискорити процес - вимкніть ще Float mode, буде скоріше, не буде пауз по 6 годин на "перепочинок АКБ". Але і з флоат все зробе.

Дякую всім, хто давав мені поради та наштовхував на вірне рішення.

P.S. Я був сліпий, але тепер я прозрів...
особисто я планую використовувати систему взагалі без балансира і балансувати вольтажами. Вже 14 днів так працює ідеально
Просто заряджаю напругою 54.4 вольт (3.4v) шоночі і все.
 
Да, що до використання АКБ "до 3.4В на комірку". Тут була полеміка, з цього питання...
Загалом це буде працювати, але у той же час буде лажа з SOC, яка в окремих випадках може мати погані наслідки. Я це особисто на собі перевірив. Суть в наступному.

JK BMS Inverter не дозволяє ставити параметр 100% SOC вище за RCV. Відповідно вам прийдеться 100% SOC поставити на 3.4В.
Коли АКБ розряджений нижче 3.4В (наприклад 2.8-3.3В на комірці) і ви даете на АКБ зарядний струм, нехай даже не великий, 0.1-0.2С, у вас на АКБ стрибає/зростає напруга. Причому стрибає вона дуже близько до 3.4В, а якщо струм побільше (0.4-0.5С) то може стрибнути і вище 3.4В. А вот далі, після 3.4В напруга вже починає зростати повільно, по мірі заряджання комірок... Коли напруга на АКБ перейде за 3.4В БМС скине лічильник SOC і напише вам 100%, хоча тих 100% в АКБ і близько ще немає!

А зараз моделюємо наступну ситуацію (я особисто з цім зіткнувся).
1. У вас 100 Аг АКБ. Коли при розряді ви візьмете з АКБ 10 Аг, SOC на БМС покаже вам 90%.

2. Вам дають світло і інвертор починає заряджати АКБ... напруга стрибає вверх, близько до 3.4В... після набору 1-2% заряду межа 3.4В (а це 100% SOC у налаштуванні БМС) перевищена і БМС починає вам писати 100% SOC. Якщо світло довго є, то нічого страшного не станеться, АКБ набере заряд, струм впаде і у вас дійсно буде заряджений АКБ.

3. Але що буде, якщо струм на початку заряду зникне ще раз? АКБ у вас реально набрав 1-2% ємності, реальний заряд АКБ у вас 91-92%, але БМС вам пише 100% SOC! АКБ почне розряджатися БМС і буде рахувати SOC по ампер-годинам думаючи, що у вас 100%, тобто повний АКБ. Але у вас реально лише 91-92% заряду...

4. А якщо така ж ситуація ще раз циклічно трапиться? ...

Я з цією лажою стикнувся при роботі АКБ на 3.4В. В мене 90% SOC це 53.17-53.20В на АКБ, або 3.325В на комірку.
Після тижня роботи на 3.4В, як раз коли світло вимикали постійно якось глянув АКБ, а там 2.73В на комірку і пише 90% SOC! Добре, що свій АКБ знаю і всі напруги пам'ятаю... Почав слідкувати-розбиратися та побачив те, що вище описав. АКБ набирає пару % потім напруга переходе за 3.4В і БМС після 92% заряду одразу починає писати 100% і тут знову зникає світло. І розряд іде 99%...98%... але напруги на АКБ вже зовсім НЕ ТІ!.
 
Да, що до використання АКБ "до 3.4В на комірку". Тут була полеміка, з цього питання...
Загалом це буде працювати, але у той же час буде лажа з SOC, яка в окремих випадках може мати погані наслідки. Я це особисто на собі перевірив. Суть в наступному.

JK BMS Inverter не дозволяє ставити параметр 100% SOC вище за RCV. Відповідно вам прийдеться 100% SOC поставити на 3.4В.
Коли АКБ розряджений нижче 3.4В (наприклад 2.8-3.3В на комірці) і ви даете на АКБ зарядний струм, нехай даже не великий, 0.1-0.2С, у вас на АКБ стрибає/зростає напруга. Причому стрибає вона дуже близько до 3.4В, а якщо струм побільше (0.4-0.5С) то може стрибнути і вище 3.4В. А вот далі, після 3.4В напруга вже починає зростати повільно, по мірі заряджання комірок... Коли напруга на АКБ перейде за 3.4В БМС скине лічильник SOC і напише вам 100%, хоча тих 100% в АКБ і близько ще немає!

А зараз моделюємо наступну ситуацію (я особисто з цім зіткнувся).
1. У вас 100 Аг АКБ. Коли при розряді ви візьмете з АКБ 10 Аг, SOC на БМС покаже вам 90%.

2. Вам дають світло і інвертор починає заряджати АКБ... напруга стрибає вверх, близько до 3.4В... після набору 1-2% заряду межа 3.4В (а це 100% SOC у налаштуванні БМС) перевищена і БМС починає вам писати 100% SOC. Якщо світло довго є, то нічого страшного не станеться, АКБ набере заряд, струм впаде і у вас дійсно буде заряджений АКБ.

3. Але що буде, якщо струм на початку заряду зникне ще раз? АКБ у вас реально набрав 1-2% ємності, реальний заряд АКБ у вас 91-92%, але БМС вам пише 100% SOC! АКБ почне розряджатися БМС і буде рахувати SOC по ампер-годинам думаючи, що у вас 100%, тобто повний АКБ. Але у вас реально лише 91-92% заряду...

4. А якщо така ж ситуація ще раз циклічно трапиться? ...

Я з цією лажою стикнувся при роботі АКБ на 3.4В. В мене 90% SOC це 53.17-53.20В на АКБ, або 3.325В на комірку.
Після тижня роботи на 3.4В, як раз коли світло вимикали постійно якось глянув АКБ, а там 2.73В на комірку і пише 90% SOC! Добре, що свій АКБ знаю і всі напруги пам'ятаю... Почав слідкувати-розбиратися та побачив те, що вище описав. АКБ набирає пару % потім напруга переходе за 3.4В і БМС після 92% заряду одразу починає писати 100% і тут знову зникає світло. І розряд іде 99%...98%... але напруги на АКБ вже зовсім НЕ ТІ!.
треба вольтами працювати, а не воювати з тими китайськими бемеесками. Я вивчив вольтажі різних SOC при різних навантаженнях напам'ять і все.
 
треба вольтами працювати, а не воювати з тими китайськими бемеесками. Я вивчив вольтажі різних SOC при різних навантаженнях напам'ять і все.
Не згоден. Якщо досягнення прогресу є - їх потрібно використовувати. А за вашою логікою...

1. Якщо без SOC, а по вольтажу, то навіщо тоді зв'язок АКБ та інвертора по CAN? Не потрібен, нафіг його!
2. БМС? Це приблуда для лохів! До 3.4В не потрібна вона, нафіг її!
3. Літій? Це дурня! Свинець - оце для справжніх пацанів! Важкий, надійний, не горить. Нафіг літій!
...
...
...
150. Колесо? Кругле, незручнє, кудись присобачить потрібно, щоб крутилося... Нафіг колесо! Будемо ходити пішки!

Ха-ха-ха :)
 
Не згоден. Якщо досягнення прогресу є - їх потрібно використовувати. А за вашою логікою...

1. Якщо без SOC, а по вольтажу, то навіщо тоді зв'язок АКБ та інвертора по CAN? Не потрібен, нафіг його!
2. БМС? Це приблуда для лохів! До 3.4В не потрібна вона, нафіг її!
3. Літій? Це дурня! Свинець - оце для справжніх пацанів! Важкий, надійний, не горить. Нафіг літій!
...
...
...
150. Колесо? Кругле, незручнє, кудись присобачить потрібно, щоб крутилося... Нафіг колесо! Будемо ходити пішки!

Ха-ха-ха :)
ну, по CAN потрібне коли людина не розуміє шо там і до чого, а процентами зрозуміліше. Коли вникнути і розібратись, то ні BMS, ні CAN ні балансири ні жодні комунікації не потрібні.
Реально усе в школі на фізиці вчать і мені найбільше подобається, шо усе це мені нарешті в житті згодилось.
 
Коли вникнути і розібратись, то ні BMS, ні CAN ні балансири ні жодні комунікації не потрібні.
А як без BMS ви будете відслідковувати наприклад напруги по комірках, струм? Мультіметром 24/7 щоб не пропустити аварійні рівні для швидкого відключення?
Тоб то цілодобови слідкувати за комірками/напругами/розбіжностями без вказанних приладів... Не вийде і так не працює. Віробники батарей, виробники єлектрокарів, розробники та інженери розібрались та вникли на багато більше нас з вами. Але ж прийшли до одного правильного рішення. А саме BMS с балансирами та CAN або любий другий протокол зв'язки між приладами. І це працюе без дурних та непотрібних хлопот від користувача.
 
А як без BMS ви будете відслідковувати наприклад напруги по комірках, струм? Мультіметром 24/7 щоб не пропустити аварійні рівні для швидкого відключення?
Тоб то цілодобови слідкувати за комірками/напругами/розбіжностями без вказанних приладів... Не вийде і так не працює. Віробники батарей, виробники єлектрокарів, розробники та інженери розібрались та вникли на багато більше нас з вами. Але ж прийшли до одного правильного рішення. А саме BMS с балансирами та CAN або любий другий протокол зв'язки між приладами. І це працюе без дурних та непотрібних хлопот від користувача.
якими розбіжностями. Я розумно виставлю вольтажі зарядки, розрядки до вказаного мені мінімального SOC у 30% і ганяти буде без збоїв роками від 100 до 30 SOC.
99% тем це танці з бубном і проблемами з китайськими BMSками.
наприклад та клоунська бмска від Deye SE-G5.1Pro-B Lifepo4 шафи на 5 кіловат вимикає батарею автоматично кожні 2 дні, якшо не з їх інвертором її юзанути хаха
А скільки проблем з крос комунікацією, коли шафа з більш ніж одного елемента Кількість вузлів і відмов росте експоненційно.
І таких приколів на кожному кроці
 
Останнє редагування:
якими розбіжностями.
Природніми та властивими для любого типу накопичувачів електричної енергії.
Я розумно виставлю вольтажі зарядки,
Ви виставляєте на свій розсуд. А разумно це чи ні, ви рішаєте лише на свій розсуд. Це ваше право та ваше обладнання.
Реально усе в школі на фізиці вчать і мені найбільше подобається, шо усе це мені нарешті в житті згодилось.
Шкільної фізики в данному питанні ну дуже дуже замало. Навіть не так. Шкільна фізика може дати лише початкові знання загальних термінів та первинних формул для розрахунку на рівні лампи накалючання. А далі треба ще дуже багато чого вчити та практикувати. Але ви самі для себе вирішили що вирішили. Сперечатись не буду. Ваше право.
 
Назад
Угорі