FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

Підкажіть ще таке питання. Якщо у налаштуваннях АКБ обрати не "Lithium" а наприклад User Bat та ін., зв'язок з БМС по CAN зникне? Через моніторинг інвертора слідкувати за температурою АКБ, що БМС вимірює, струмом на БМС ті ін. вже не можна буде? Чи буде все ж показувати данні з БМС?
не будет данных с БМС, будут данные с инвертора: напряжение, ток, попугаи в %
 
Якщо від мережі (то ви сплачуєте за електроенергію), декілька фактів для роздумів. Думаю це буде цікаво всім, у кого лише інвертор + АКБ, без панелей або вітряків.
В день встановлення нового лічильника та переходу на тариф день/ніч, інвертор був переведений також у режим день від батарей(рідко від мережі), ніч зарядка та нагрів велікого бойлера по нічному тарифу.
Рахуемо сумарно за три місяця в умовах мого використання у багатоповерхівці.

1. З інвертором та батареєю тариф день/ніч.
Денний тариф 147,6кВ/г х 4,36 = 643,54грн.
Ниічний тариф 1360,7кВ/г х 2,18 = 2966,33грн.
3610грн
Тут вже включені втрати на перетворення.

2. Без інвертора та батареї тариф день/ніч.
Як би не було інвертора та батареї споживання булоб рівно навпаки
Денний тариф 1360,7кВ/г х 4,36 = 5932,65гон
Ниічний тариф 147,6кВ/г х 2,18 = 413,28грн
6345,93грн
Але тут не враховані трати на перетвореня. Закладем більше ніж фактично та припустимо 10% та отримаємо сумму 5769грн

З розрахунків видно, що економія в 1,6 раза.
В моїх умовах це 8767грн за рік. Так собі математика. 15 років ця різниця буде повертати затрати на обладнання. Але ж ці роки я буду мати комфорт та незалежність від відключень... Ну це я сам себе так переконую. По факту ми маємо скаженого сусіда, котрий може суттєво вплинути на обставини та відключення повернуться і тут вибір не дуже великий - комфорт він є, чи нема. За це і платимо.
 

Вкладення

  • IMG_5019[1].jpg
    IMG_5019[1].jpg
    350,3 Кб · Перегляди: 2
Так комірки після припинення заряду самостійно повертаються на "плато" зарядно-розрядної характеристики, це 3.3В на комірку.
Але це зовсім не означає, що разом з цим кудись "вивітрилась" частина єнергії. Вона в батареї залишилась.
Ви неправільно рахуєте такі моменти.
 

Вибачте, але я те що написав, перевірив наступним чином.

1. Заряджаю АКБ до 100%, чекаю поки закінчиться балансування та БМС перейде у float.

2. Ставлю у налаштуваннях 90%, навантаження починає живитися від АКБ. По досягненню 90% SOC, коли навантаження починає живитися від мережі, знову ставлю заряд АКБ до 100% і чекаю, поки перейде у float.

3. Скільки віддає АКБ кіловат годин від 100 до 90 SOC і скільки потрібно щоб знову зарядити до 100% я написав у попередньому повідомленні.

Здається мені, немає різниці, наскільки бреше SOC. Важливо лише те, що зі 100% АКБ я знімаю 1.2 кВт, а щоб повернути АКБ на 100% витрачаю 3.1 кВт.
 
З розрахунків видно, що економія в 1,6 раза.

Ага... Зрозумів! Тобто ви завдяки інвертору та АКБ перекладаєте значну частину денного споживання на нічний тариф. І даже з урахуванням втрат, вам це дає економію. Хітро... Не подумав про таке...
 
  • Like
Реакції: rl72
Важливо лише те, що зі 100% АКБ я знімаю 1.2 кВт, а щоб повернути АКБ на 100% витрачаю 3.1 кВт.
Я не рахував по інвертору, але в мене є електромобілі та гібрид з різною хімією, які заряджаю від мережі. там зайвого більше 10% не буває. Можливо взимку, з підігрівом батарей (а авто ще й цим займається) там щось більше, але на одиниці відсотків. З якого перепугу інвертор повинен ккд свій змінити в рази?
 
Ага... Зрозумів! Тобто ви завдяки інвертору та АКБ перекладаєте значну частину денного споживання на нічний тариф. І даже з урахуванням втрат, вам це дає економію. Хітро... Не подумав про таке...
так а навіщо ще розряджати вдень батарейку? Чув ще powerwall від Ілона Маска багато років тому так налаштовані були. Ще є така штука як гідроакумулююча станція. Вночі закачує воду в водосховище за дропомогою дешевої ел.енергії, щоб вдень перетворити цю воду в дорогу електрику. Зараз китайці дують повітря в пустоти землі з цією ж метою. Хтось великі башні будує та підіймає тисячетонні блоки. А хтось пісок гріє.
Але якщо у Вас ккд на заряд 30%, то нічний тариф не допоможе:rolleyes:
 
Останнє редагування:
Вона в батареї залишилась.
Ви неправільно рахуєте такі моменти.

Якби ця енергія "залишалася" в АКБ, він би через деякий час "луснув" :)

Можливо ви мене не зовсім зрозуміли... Напишу інакше.

Коли інвертор тримає АКБ при 3.32В, на АКБ з інвертора надходить струм 80-150 мА. Коли тримає при 3.45В на АКБ надходить струм 200-600 мА. Струм не постійний, він скаче, то більше, то меньше. Цифри що я вказав - для мого АКБ. Цифри я перевіряв кліщами. Для інших АКБ можуть бути інші значення. .

Але в середньому чім більше напруга на комірках, тім більший потрібен струм для її підтримання. Це струм компенсації саморозряду. І якщо напруга комірок підтримується вище 3.3В (плато), цей струм буде завжди, Добу ви тримаєте АКБ, або рік, або декілька років...

Якби цей струм "залишався в АКБ" , то через деякий час АКБ отримував би перезаряд. Але цього не відбувається.
 
Останнє редагування:
Я не рахував по інвертору, але в мене є електромобілі та гібрид з різною хімією, які заряджаю від мережі. там зайвого більше 10% не буває. Можливо взимку, з підігрівом батарей (а авто ще й цим займається) там щось більше, але на одиниці відсотків. З якого перепугу інвертор повинен ккд свій змінити в рази?

Кількість "зайвого" індивідуальна для кожного АКБ. І залежить від кипи факторів. Якість АКБ, їх хімія, новизна, температура при якій заряд відбувається (у мене в гаражі зараз 12 гр), струму яким заряджають, ККД зарядного (воно гріється і також щось витрачає) та ... Фахівці впевнений ще зможуть добавити.

Наприклад якщо авто при початку заряду підігріває АКБ до 20+ гр, тобто оптимальної температури... Ви можете мати значно меньші втрати ніж я, коли розряджаю - заряджаю АКБ при 12 гр.
 
Останнє редагування:
будь яка програма моніторингу пише, щось типу "Daily scharge/discharge energy"
ось мої 100-20-100% на 5квт батарейку. така картина зараз кожен день (сонця майже нема). навіть не задумувався, що качаю 4 квт кожен день. Але ж цвях забит, потрібно перевіряти більш детально:):):)
 

Вкладення

  • 4kwt.jpg
    4kwt.jpg
    39 Кб · Перегляди: 18
Ага... Зрозумів! Тобто ви завдяки інвертору та АКБ перекладаєте значну частину денного споживання на нічний тариф. І даже з урахуванням втрат, вам це дає економію. Хітро... Не подумав про таке...
Я вам показав свій лічильнік від ДТЕК. Там все рахується на практиці.
На зараз, коли все сбалансовано та налагоджено, у мене усе споживання тілько по нічному тарифу. Я з 7-00 до 23-00 відключаю мережу зовсім. А запасу АКБ в мене хвате навіть коли несподівано відключать на 2-3 добі. Перевірено.
В такому режимі економія вже становіть 1,75.
 
  • Like
Реакції: rl72
Але ж цвях забит, потрібно перевіряти більш детально

Та як раз у вас судячи з показів все просто ідеально. На скрині у вас різниця між discharge/charge всього 0.1 кWh. Це 100 Вт на 4 кВт, тобто 2.5%. Це так добре, що аж важко повірити :)
 
Це так добре, що аж важко повірити
Спробую вам викласти свої данні по енергії за добу, якщо не лягу спати до 00-00. Там реально до 4%.
Але при умові, що система весь час працює та має навантаження. В простої ... та не повинна система простаювати. Нічого на простиях не вийде економити.
Наприклад втрати холостого ходу без навантаження реально бісять. Але вже при реальному навантажені від 100-150 ватт, холостий хід нівелірується. Так працюють полупроводники в широтно-імпульсному режимі. А це саме і є принцип роботи наших інверторів.
 
Останнє редагування:
В такому режимі економія вже становіть 1,75.

При підрахунку реального ефекту від економії ще потрібно враховувати ціну АКБ, котрий через деякий час прийдеться змінити... Знать би ще, як сильно відрізняється термін служби ліферу, котрий кожного дня має цикл від ліферу, котрій такого циклу не має...

Хоча всі ці підрахунки в нашій країні... Не відомо що буде з ціною електрики через пів року. Невідомо скільки буде коштувати ліфер через 10 років (термін служби АКБ). Може і не ліфер тоді буде... Вон про літій-сірку так гарно розповідають, що прям цукерка-цукерка... 25К циклів та...
 
Народ, а підкажіть ще таке питання... Ви якось реальну ємність своїх АКБ перевіряли? Робили калібрувальний розряд/заряд, шоб дійсні ампер-години визначити?

Або які на комірках АГ написані, такі у налаштування забили і працює?

А то в мене 16х280 Аг, але я у налаштування інвертора та БМС забив 260, щоб гарантовано у ноль не висадити АКБ. Тобто коли SOC покаже 0% в мене в АКБ ще пара кВт годин залишиться... Може я дурню зробив?
 
При підрахунку реального ефекту від економії ще потрібно враховувати ціну АКБ, котрий через деякий час прийдеться змінити...
Я роахую ціну всієї системи - АКБ + Інвертор. 15 років воно відпрацює.
 
сильно відрізняється термін служби ліферу, котрий кожного дня має цикл від ліферу, котрій такого циклу не має..
естественное старение почти такое же
просто нужно иметь ёмкость акб хотя бы в 2 раза больше чем нужно с 7 до 23
15 циклов в месяц это ни о чём для лифера, он стареет и без циклов так же)
 
просто нужно иметь ёмкость акб хотя бы в 2 раза больше чем нужно с 7 до 23
Такой запас нужно иметь когда очередной раз прилетит от соседа по энергетике. А в реальности, когда можно планировать, иметь +15-20% вполне за глаза. Можно даже на выходные пожировать на тот запас. Я с таким 3 месяца жил. Главное что бы ночью на 3-4 часа была подача энергии из городской сети. Вполне достаточно как по факту, так и экономически вполне.
 
Я робив, визначав.
А як саме? Ємність АКБ визначали за показами інвертора? Або якісь сторонній розрядний модуль для АКБ використовували?

У мене є розряднік на 300 Вт... Но 2 доби куковати під АКБ... Не зміг себе заставити.
 
Назад
Угорі