FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

Мы прозвонили нейтраль грид и лоад - там коротыш внутри инвертора.
В мене 10-ка трифазна і нейтраль Load підключена до нейтралі Grid через контакти реле тільки коли наявна мережа. При переході у автономний режим реле розмикає це з'єднання. Вангую, що у ваших інверторах так само. Бо за схемотехнікою це одна й та ж лінійка з 10-кою.
 
Додати розклад та встановити не 100 а 90. Але це зменшить балансування батареї, вонаж балансується під кінець заряду
Вибачте, але ж неможливо додати два різних розклади на різні дні.
Чи я чогось не розумію...
 
Вибачте, але ж неможливо додати два різних розклади на різні дні.
Чи я чогось не розумію...
не возможно
но вы можете в какие-то дни не использовать расписание и ваши акб будут заряжаться на 100%

либо постоянно править расписание
 
Вибачте, але ж неможливо додати два різних розклади на різні дні.
Чи я чогось не розумію...
то я протупив зранку ))) мав на увазі заряджати не на повну кожного дня. Ну або заряджати до 100 та повертатись до 95 через короткий час.
Сам погрався з цим деякий час та забив. Зараз в ніч зарядка до 100%, після 7ї розрядка до 20%. На цьому все, батарейка сама себе окупить, колись, в майбутньому, можливо ))).
Коли відключення були - змінював денний відсоток до 90%, бо повної батарейки на 4-5 годин вистачає.
Загалом що думати про життя батарейки через 10 років, коли не знаєш що завтра буде? Тай технології швидко бегуть вперед... В мене електромобіль 13го року з LIFEPO4 ще їздить. За 7 останніх років менше 10 відсотків втратив. Якщоб думав про кожний відсоток, то ходив би пішки.
 
Останнє редагування:
Аналогічно. Вночі заряджаю до 100%, денний тариф не споживаю.
Я думаю все у кого 2 зоны и в инверторе есть расписание так делают.
Стоящие батарейки при любом уровне заряда стареют почти так же как и те которые ежедневно работают.
Если деньги есть то я бы ставил емкость такую что бы за цикл не всаживать ниже 50%.
У самого сейчас ёмкость 55квт дома, суточное потребление 30-35квт. с 7 до 23 забираю с батареек около 15-20 квт.
 
Можете повідомити, який електромобіль у вас на LIFEPO4 ?
Chevrolet Spark EV, 14 модельний, але випуск весна 13го. Батарея від А123 17квт 114s.
В 15му модельному в Спарк почали ставити Li-ion 96s, кажись LG
 
  • Like
Реакції: 0027
майже. Якщо сідає батарея інвертора, а електрики все ще нема, то батарейку Спарка підключаю до Deye до сонячного входу і 13 квт доступно. Так що воні в двох іноді як єдине.
Цікаве рішення з Шевроле Вольт. Це вже гібрид з доступною 10-13 квт батарейкою. Так от він вже і як генератор працює.
Ну і саме рішення на електромобілі/гібриді цікаве тим, що можна транспортувати енергію, зарядився в одному місці, злив в іншому ))
 
батарейку Спарка підключаю до Deye до сонячного входу і 13 квт доступно
Якого номіналу автоматичний вимикач DC стоїть для обмеження струму від батареї Спарка на стринг Deye ? (Макс. робочий струм фотомодулів, 13 А на стринг Deye)
 
Всім привіт. Дуже прошу допомогти з питанням!
Купив deye 20квт низьковольтна і маю ще deye 10 кВт низьковольтна. Хочу разом щоб працювали! Хтось може допомогти чи буде воно працювати разом і як підключати треба? Бо одні кажуть буде інші кажуть не буде. Не знаю чи вже хтось проводив такі тести. Якщо хтось хоть якусь інформацію знає будь ласка підкажіть. Бо вже купив і не знаю чи deye 20 кВт ставити чи продавати і купувати 2шт 10вкт
 
чи буде воно працювати разом і як підключати треба?
Єдиний варіант підключення обох інверторів - усе, крім зовнішньої мережі, окремо. Окремо батареї, окремо сонце та окремо Load. Щоб повністю запаралелити - вони повинні бути повністю однакові.
 
Якого номіналу автоматичний вимикач DC стоїть для обмеження струму від батареї Спарка на стринг Deye ? (Макс. робочий струм фотомодулів, 13 А на стринг Deye)
Ніякого. В самому авто заводський запобіжник ампер на 20 стоїть (живлення хітера салону). Ще на першому включенні обмежувачем був електрочайник з водою. Я багато чув про те, що мппт може "шукати точку жо" та перевищіти струм, або навіть закоротити сонячний вхід. Нічого такого з моїм інвертором не трапилось. Одназначна все на свій страх та ризик.
Струм обмежен програмно в інверторі. Більше того струму, що вказан як максимальний для сонячної панелі, інвертор не брав з авто. Налаштування були десь до 3квт.
 
Єдиний варіант підключення обох інверторів - усе, крім зовнішньої мережі, окремо. Окремо батареї, окремо сонце та окремо Load. Щоб повністю запаралелити - вони повинні бути повністю однакові.

Не вижу существенных проблем использовать общий АКБ на оба инвертора.
На мелком можно отключить зарядку вовсе, будет просто как потребитель.
 
Купив deye 20квт низьковольтна і маю ще deye 10 кВт низьковольтна. Хочу разом щоб працювали! Хтось може допомогти чи буде воно працювати разом і як підключати треба?
Паралельний режим працює тільки з однаковими інверторами.
У вас може бути хіба що окрема незалежна работа (кожен інвертор зі своїм навантаженням).
Можна шарити батарею: підлючити її BMS до 20 кВт інвертора, налаштувати щоб він її заряджав і розряджав, а просто силові контакти до малого інвертора, налаштувати його по напрузі і відключити зарядку. Таким чином обидва інвертора зможуть працювати від однієї батареї, а заряджати її буде лише великий.
На мелком можно отключить зарядку вовсе, будет просто как потребитель.
Думаю, не можна, а треба. Про всяк випадок)
 
Зараз в ніч зарядка до 100%, після 7ї розрядка до 20%. На цьому все, батарейка сама себе окупить, колись, в майбутньому, можливо )))
Заряджаєте у ніч... Від мережі? Або у вас вітряк? Якщо від мережі (то ви сплачуєте за електроенергію), декілька фактів для роздумів. Думаю це буде цікаво всім, у кого лише інвертор + АКБ, без панелей або вітряків.

1. Хтось спостерігав, співвідношення енергії, яку АКБ віддає-бере при розряді-заряді? Цифри будь яка програма моніторингу пише, щось типу "Daily scharge/discharge energy". У мене наприклад при розряді від 100% до 90% АКБ віддає біля 1.2 кіловат-часа. А при заряді від 90% до 100% АКБ бере 3-3.1 кіловат-часа. Тобто якщо кожного дня розряджати АКБ а потім заряджати до 100% від мережі, будуть суттєві втрати за які прийдеться сплачувати гроші. Коли заряджаєте АКБ від сонця, на це начхати. А від мережі... Куди йде ця ризниця? Я так розумію, процес заряду має не 100% ККД, комірки при заряді нагріваються на декілька градусів... АКБ не маленький, прогріті його на пару градусів - це багатенько Ватт потрібно.

2. Пропозиція забити на деградацію АКБ та тримати АКБ завжди на 100% також має "свої втрати". Це також буде камінь в огород тих, хто пропонує не морочити яйця з 3.4 - 3.45В на комірку і завжди заряджати АКБ до 3.6-3.65В. Поспостерігайте, скільки ваш повністю (до 100%) заряджений АКБ бере кВт на добу. Якщо тримаєте АКБ при 3.3-3.32В на комірку - то десь 0.1-0.15 кіловат-часа. Якщо тримаєте АКБ при 3.45В на комірку вже буде 0.3-0.5 на добу. А якщо при 3.6В, то до кіловата на добу доходити може. Куди ця енергія уходить? Так комірки після припинення заряду самостійно повертаються на "плато" зарядно-розрядної характеристики, це 3.3В на комірку. Хочете щоб було не 3.3 а більше на комірках - давайте їм на це енергію! І чим більше напруга 100% заряду - тим більше енергії.

Вот така справа. Якщо у вас є панелі або вітряки, все вище написане вам не цікаво.
Але якщо ви "працюєте від мережі" і хочете щоб встановивши інвертор + АКБ рахунки від ДТЕК вас не дуже дивували... оптимальним буде тримати АКБ значну частину часу біля 3.3-3.32В на комірку і лише інколи (в залежності від частоти розряду АКБ) заряджати АКБ до 100% для скидання лічильника SOC та балансування. На зараз, коли відключень немає я заряджаю до 100% раз на пару тижнів, коли напруга на комірках досягає 3.3В або нижче. Якщо будуть відключення, то прийдеться заряджати до 100% частіше. Нажаль робити це приходиться в ручному режимі (змінюючи налаштування % заряду), тому що інвертор не має розкладу на тиждень або місяць. А дуже хотилося б цей процес автоматизувати...
 
Останнє редагування:
Підкажіть ще таке питання. Якщо у налаштуваннях АКБ обрати не "Lithium" а наприклад User Bat та ін., зв'язок з БМС по CAN зникне? Через моніторинг інвертора слідкувати за температурою АКБ, що БМС вимірює, струмом на БМС ті ін. вже не можна буде? Чи буде все ж показувати данні з БМС?
 
У мене наприклад при розряді від 100% до 90% АКБ віддає біля 1.2 кіловат-часа. А при заряді від 90% до 100% АКБ бере 3-3.1 кіловат-часа.
не выдумывайте
там оверхэд на зарядку порядка 11-12%
ежедневно качаю туда-сюда 15-20 кватт, всё сходится с счётчиком ДТЭК с погрешностью 3-5%

а ответ очень простой: вы когда видите 90% то там нифига не 90%)))))
 
Назад
Угорі