Перевірені продавці LiFePO4 із гарною якістю та ціною

Як ви плануєте безмитно розтаможувати, якщо мінімум 200Ah?
в людей наче без мита такі проскакували, а де написано що мито береться якщо менче 200AH?
найшов розтлумачення, бо наші придурки як завджи закон пишуть так що хрен пойми що мається на увазі.

  • 8507600000 – літій-іонні акумулятори (окрім установок зберігання енергії потужністю менш ніж 300 Вт по змінному та постійному струму та окремих літій-іонних комірок ємністю менш ніж 200 А-год);
Відповідно до нового законодавства під пільгове ввезення підпадають:
Портативні зарядні пристрої потужністю 300 Вт і більше. Тому акумулятори потужністю, наприклад, 128 Вт або 200 Вт будуть оподатковуватись, як і раніше.
Повербанки потужністю 300 Вт і більше. Пристрої з вищою потужністю автоматично підпадають під дію нових законів і митні платежі з них не стягуються.
Літій-іонні комірки ємністю більш ніж 200 А/год. Якщо акумулятор складається з однієї або більше послідовно з’єднаних електрохімічних комірок (їх часто називаються "акумуляторними батареями") і має ємність більше ніж 200 А/год, він також не підлягає оподаткуванню.
У Держмитслужбі попередили, що окремі літій-іонні комірки ємністю менш як 200 А/год НЕ підпадають під дію вказаних законів.

Джерело: https://ecopolitic.com.ua/ua/news/yaki-akumulyatori-mozhna-vvoziti-bez-mita/
© Ecopolitic.com.ua

Як завжди для багатих мито відміняють а хто бідний і купує дешевше мито платить, як з авто, чим дороше тим менче мито. або коли один мудак коментував що відміна мита на нові електромобілі це піклування за незахищені верстви населення!!!

Це з мене щей мито здеруть!!!!!! який тоді сенс купувати на нконі????? піпец я в шоці, а скіки здеруть мита???

Виходить нада було шкребти на 205аг я в аху.......
 
Останнє редагування:
я не так щоб обсираю укрпошту, ну веліка недавно купив з доставкой УП, то на рулі краска подерта була, але я радів що хоч нічого не погнули і не відламали, знайомий працює на УП, то казав що ніколи нічого через ню собі не замовляє бо бачить весь процес погрузки розгрузки:) видовище не для слабо нервових. робіть висновки.
О дає а буцім на НП не то саме.
 
Я часто бував на складі НП і при розгрузці там в ручну практично не носиться, там спеціальні секції на колесках,
А коли посилка проходить транспортувальні лєнти там нею кидають як їм заманеться, також були відео розгрузки з авто на відділення пошукай не лінись.
 
Останнє редагування:
не могу нагуглить эти 300 kgf, как правильно,
На мій погляд, треба керуватися застереженням/умовами від виробника, це перше і головне, приймаємо що це треба робити.
- якщо робити, то найкраще з матеріалів які не підтримують горіння
- і останнє головна причина стискання, при першому ж заряджанні комірки втрачають первинну геометрію, тому до першого заряджання зібрати таким чином, щоб при експлуатації геометрія не змінювалася, підручними засобами виміряти 300 кг. на м. чи фут, складнувато буде, тому стискаємо з розумом.

Прошу виправити більш розумних та досвідчених, бо це лише мої роздуми:
Гадаю, можливо підкласти ваги з одного боку, а з іншого з динамометричним ключем або динамометричною насадкою загвинчувати до моменту 300 кг, та знайти пропорцію на 300 кг на метр чи фут з відповідною вашою площею, помітити на якому зусиллі динамометричного ключа досягаємо потрібних вже вирахуваних потрібних кг.
Гадаю головна мета це знайти орієнтир чи приблизні межі потрібного зусилля, за які не треба стискати.
Звичайно це примітив і дуже грубий.
 
Останнє редагування:
На мій погляд, треба керуватися застереженням/умовами від виробника, це перше і головне, приймаємо що це треба робити.
- якщо робити, то найкраще з матеріалів які не підтримують горіння
- і останнє головна причина стискання, при першому ж заряджанні комірки втрачають первинну геометрію, тому до першого заряджання зібрати таким чином, щоб при експлуатації геометрія не змінювалася, підручними засобами виміряти 300 кг. на м. чи фут, складнувато буде, тому стискаємо з розумом.

Прошу виправити більш розумних та досвідчених, бо це лише мої роздуми:
Гадаю, можливо підкласти ваги з одного боку, а з іншого з динамометричним ключем або динамометричною насадкою загвинчувати до моменту 300 кг, та знайти пропорцію на 300 кг на метр чи фут з відповідною вашою площею, помітити на якому зусиллі динамометричного ключа досягаємо потрібних вже вирахуваних потрібних кг.
Гадаю головна мета це знайти орієнтир чи приблизні межі потрібного зусилля, за які не треба стискати.
Звичайно це примітив і дуже грубий.
Так, стискати потрібно, ось калькулятор моменту під динамометричний ключ в залежності від діаметру та кількості болтів. Я спочатку був затягнув по розрахунках однаковим моментом, але геометрія комірок не ідеальна, тому вийшло косо-криво, непаралельність була аж до 4 мм, це дуже багато. Зробив по іншому, майже не дивився на момент затягування болтів але в межах розумного, а контролював геометрію, щоб пластини були перпендикулярні. Тоді все добре вийшло та я залишився задоволений результатом.
Паралельність пластин та геометрія комірок по даташиту має бути в межах ±0.3 мм. Товщина стальних пластин по даташиту для LF304 - 8 мм, болти 6 х М6, для LF280K v3 - 10 мм, болти 6 х М6, для MB31 - 12 мм, болти 6 х М8. Між комірками та пластинами щільний ізолятор обов'язковий, щось типу склотекстоліту товщиною 0.5 мм. Стальні пластини собі був замовив на порізці лазером товщиною 12 мм та під шпильки М10, щоб були універсальні під усі типи стандартного розміру комірок 174х205 мм.
 
Нічого такого немає
 

Вкладення

  • Screenshot_20241014_083028_AliExpress.jpg
    Screenshot_20241014_083028_AliExpress.jpg
    563,8 Кб · Перегляди: 8
Так, стискати потрібно, ось калькулятор моменту під динамометричний ключ в залежності від діаметру та кількості болтів. Я спочатку був затягнув по розрахунках однаковим моментом, але геометрія комірок не ідеальна, тому вийшло косо-криво, непаралельність була аж до 4 мм, це дуже багато. Зробив по іншому, майже не дивився на момент затягування болтів але в межах розумного, а контролював геометрію, щоб пластини були перпендикулярні. Тоді все добре вийшло та я залишився задоволений результатом.
Паралельність пластин та геометрія комірок по даташиту має бути в межах ±0.3 мм. Товщина стальних пластин по даташиту для LF304 - 8 мм, болти 6 х М6, для LF280K v3 - 10 мм, болти 6 х М6, для MB31 - 12 мм, болти 6 х М8. Між комірками та пластинами щільний ізолятор обов'язковий, щось типу склотекстоліту товщиною 0.5 мм. Стальні пластини собі був замовив на порізці лазером товщиною 12 мм та під шпильки М10, щоб були універсальні під усі типи стандартного розміру комірок 174х205 мм.
калькулятор на мокшанському сайті й не грузиться )
 
Так, стискати потрібно, ось калькулятор моменту під динамометричний ключ в залежності від діаметру та кількості болтів. Я спочатку був затягнув по розрахунках однаковим моментом, але геометрія комірок не ідеальна, тому вийшло косо-криво, непаралельність була аж до 4 мм, це дуже багато. Зробив по іншому, майже не дивився на момент затягування болтів але в межах розумного, а контролював геометрію, щоб пластини були перпендикулярні. Тоді все добре вийшло та я залишився задоволений результатом.
Паралельність пластин та геометрія комірок по даташиту має бути в межах ±0.3 мм. Товщина стальних пластин по даташиту для LF304 - 8 мм, болти 6 х М6, для LF280K v3 - 10 мм, болти 6 х М6, для MB31 - 12 мм, болти 6 х М8. Між комірками та пластинами щільний ізолятор обов'язковий, щось типу склотекстоліту товщиною 0.5 мм. Стальні пластини собі був замовив на порізці лазером товщиною 12 мм та під шпильки М10, щоб були універсальні під усі типи стандартного розміру комірок 174х205 мм.
То Ви вже перегинаєте палку з тими пластинами, наче Вам ваги самих комірок замало :) Якщо почитати даташит, то всі ті товстезні пластини там намальовані в розділі тестування. І вони використовуються для одиночною комірки. А для сбірників батарей там треба читати пункт Parameters recomendation for module design. А там написано в перекладі буквально наступне:
При формуванні модулів до комірок прикладається сила стиснення у напрямку вертикальної товщини, щоб вони краще впорядкувалися та зафіксувалися. Якщо сила стиснення занадто велика, осередки можуть бути пошкоджені або навіть протікати. Умови випробування сили стиснення осередків такі:

Площа стиснення 173,7х204,6мм
Швидкість стиснення 0.02мм/сек
Напрямок стиснення Y

Рекомендована сила стиснення 3000-7000N
Миттєва сила стиснення <10000N

Такі невід'ємні характеристики, як відскок товщини електрода, можуть призвести до розширення комірки під час використання, що створює силу на затиску, і збільшується сила з ослабленням ємності комірки. Сила набухання осередку при BOL та EOL (60%SOH) показана нижче:

BOL(початок життя) <3000N
70% "здоров'я" <40000N
60% "здоров'я" (кінець життя) <50000N

При проектуванні модуля замовник повинен повною мірою враховувати вплив сили набухання осередків.



Не скажу, що мені тут все однозначно ясно що вони хотіли сказати. Але мені здається, що якщо ті комірки залишити між бронеплитами, то їх просто розчавить в боки коли з роками там з'являться сили в 4-5тон. До речі китайці вже продають якісь м'які прокладки для встановлення між комірками замість текстолитових.
 
То Ви вже перегинаєте палку з тими пластинами, наче Вам ваги самих комірок замало :) Якщо почитати даташит, то всі ті товстезні пластини там намальовані в розділі тестування. І вони використовуються для одиночною комірки. А для сбірників батарей там треба читати пункт Parameters recomendation for module design. А там написано в перекладі буквально наступне:
При формуванні модулів до комірок прикладається сила стиснення у напрямку вертикальної товщини, щоб вони краще впорядкувалися та зафіксувалися. Якщо сила стиснення занадто велика, осередки можуть бути пошкоджені або навіть протікати. Умови випробування сили стиснення осередків такі:

Площа стиснення 173,7х204,6мм
Швидкість стиснення 0.02мм/сек
Напрямок стиснення Y

Рекомендована сила стиснення 3000-7000N
Миттєва сила стиснення <10000N

Такі невід'ємні характеристики, як відскок товщини електрода, можуть призвести до розширення комірки під час використання, що створює силу на затиску, і збільшується сила з ослабленням ємності комірки. Сила набухання осередку при BOL та EOL (60%SOH) показана нижче:

BOL(початок життя) <3000N
70% "здоров'я" <40000N
60% "здоров'я" (кінець життя) <50000N

При проектуванні модуля замовник повинен повною мірою враховувати вплив сили набухання осередків.



Не скажу, що мені тут все однозначно ясно що вони хотіли сказати. Але мені здається, що якщо ті комірки залишити між бронеплитами, то їх просто розчавить в боки коли з роками там з'являться сили в 4-5тон. До речі китайці вже продають якісь м'які прокладки для встановлення між комірками замість текстолитових.
Все так. Не треба з дурною силою їх стискати, тим паше впираючи "пузом" у текстоліт ))
 
Ще один магазин дав добрі ціни, давно і добре відомий як надійний постачальник.
QSO - Shenzhen Qishou Technology Limited

Це склад в Європі!
Грейд А EVE
Від 16-ти штук питати Amy, може ще трохи посунеться по вартості.

Alibaba 280 Ah
Alibaba 315 Ah
 
Останнє редагування:
калькулятор на мокшанському сайті й не грузиться )
Нажаль калькулятора на українській мові не знайшов. Щоб грузилося потрібно замінити DNS провайдера на інший, деталі тут, або використовувати VPN.
 
То Ви вже перегинаєте палку з тими пластинами, наче Вам ваги самих комірок замало :) Якщо почитати даташит, то всі ті товстезні пластини там намальовані в розділі тестування. І вони використовуються для одиночною комірки. А для сбірників батарей там треба читати пункт Parameters recomendation for module design. А там написано в перекладі буквально наступне:
При формуванні модулів до комірок прикладається сила стиснення у напрямку вертикальної товщини, щоб вони краще впорядкувалися та зафіксувалися. Якщо сила стиснення занадто велика, осередки можуть бути пошкоджені або навіть протікати. Умови випробування сили стиснення осередків такі:

Площа стиснення 173,7х204,6мм
Швидкість стиснення 0.02мм/сек
Напрямок стиснення Y

Рекомендована сила стиснення 3000-7000N
Миттєва сила стиснення <10000N

Такі невід'ємні характеристики, як відскок товщини електрода, можуть призвести до розширення комірки під час використання, що створює силу на затиску, і збільшується сила з ослабленням ємності комірки. Сила набухання осередку при BOL та EOL (60%SOH) показана нижче:

BOL(початок життя) <3000N
70% "здоров'я" <40000N
60% "здоров'я" (кінець життя) <50000N

При проектуванні модуля замовник повинен повною мірою враховувати вплив сили набухання осередків.



Не скажу, що мені тут все однозначно ясно що вони хотіли сказати. Але мені здається, що якщо ті комірки залишити між бронеплитами, то їх просто розчавить в боки коли з роками там з'являться сили в 4-5тон. До речі китайці вже продають якісь м'які прокладки для встановлення між комірками замість текстолитових.
Якщо хтось заганяється то це інженери EVE, вони мабуть більше розуміються в тому що вони створили :) Те що Ви написали з даташиту від того я відштовхувався. Робоче стиснення комірок 306-714 кг при SOC 40%, а це той рівень в якому вони приїхали. Тому я просто зтиснув по 8 комірок з текстолітовими прокладками між пластинами щоб прибрати випуклості самих комірок. Якщо Вам цікаво то погугліть як збирають готові збірки самі виробники, таж сама EVE. Там робот стискує пакет комірок між пластинами де потім інший робот зварює з бандажними пластинами намертво в такому стані, потім вже приварюють шини на контакти лазером. Це збірки для індустрії, там автотранспорт, водний транспорт, літаки та інше.
 
Все так. Не треба з дурною силою їх стискати, тим паше впираючи "пузом" у текстоліт ))
"Пузо" на стороні комірки це признак надлишкового тиску газу в комірці, який без стиснення виштовхує електроліт з поміж електродів в комірці. Внаслідок чого суттєво деградує ємність комірки та знижується термін експлуатації.
 
Якщо хтось заганяється то це інженери EVE, вони мабуть більше розуміються в тому що вони створили :) Те що Ви написали з даташиту від того я відштовхувався. Робоче стиснення комірок 306-714 кг при SOC 40%, а це той рівень в якому вони приїхали. Тому я просто зтиснув по 8 комірок з текстолітовими прокладками між пластинами щоб прибрати випуклості самих комірок. Якщо Вам цікаво то погугліть як збирають готові збірки самі виробники, таж сама EVE. Там робот стискує пакет комірок між пластинами де потім інший робот зварює з бандажними пластинами намертво в такому стані, потім вже приварюють шини на контакти лазером. Це збірки для індустрії, там автотранспорт, водний транспорт, літаки та інше.
Нагуглив кілька відосів. В першому і другому ніяк не стягують, в третьому стягнули наче металевою стрічкою, але з боків там вони проклали якісь амортизатори.

Що стосується даташита від EVE. Я б його прочитав так. Стягувати треба з силою 300-700кг, але треба слідкувати щоб з часом та сила не перевищила ці значення, бо вона може нарости до 5тон. Звідси висновки - стягувати треба не бронєплитами, а чимось гнучким.
 
Останнє редагування:
Тобто зверху буде по 60 Євро на вас і на дружину
Да, так и получилось (((

за 12 штук LF105, с nkon, мне насчитали 2698,20 гривен растаможни. жене тоже 2698,20
сегодня пришло уведомление, еще не оплачивал. рука не поднимается )))

покупал за 323,40+47,52(доставка)-3,23(Скидка)=367,69 €
и похоже прикол, я брал калькулятор растаможки посылок, с гугла,
похоже налог посчитали не от 367,69 € а от 367,69 USD.

у меня уже такое в meest/росан было. только у меня посылка/инвоис были в канадских долларах, а росановские двоешники- посчитали как американские. и потом отказались пересчитывать. типа платите или валите.

так, выходит 1602 гривен элемент, 6409 - "обычная" 100Ah для UPS. хотя это условно, bms же еще денег вагон.
 
шпилечные LF280 и MB31, с пару недель/неделю назад, тоже nk и np - пришли без проблем.
пока не открывал даже, хоть и нужный тестер есть. и все остальное.
компрессия блин, не нашел кому поверить, все пишут разное.

ролик сборки пакетов, от BMW смотрел, не так как в форумах.
интересно, как в новых MNV, там тоже перешли на lifepo4.
хотя сорри, это уже оффтоп, топик не о этом.
 
Останнє редагування:
Назад
Угорі