Klotos
Tier3
- Реєстрування
- 27 Гру 2022
- Дописи
- 25
- Бали
- 3
- Інвертор
- PowMr POW-HVM6.2M-48V
Вітаю, спільното!
Я із тієї когорти українців, які потрапили на цей форум через постійні блекаути і хочуть вирішити проблему не через покупку бензо- чи дизельного генератора. Але, будучи не спеціалістом у темі СЕС та ніколи раніше не стикаючись із цим, б’ються лбом об купу підводних каменів, проблем та запитань, на які непросто знайти відповідь. Власне, будучи читачем вашого форуму уже з тиждень, відповідей на свої питання я не знайшов, тому вирішив запитати сам.
Отже, живу в таунхаусі, в який заведено 11 кВт 1 фаза. Спочатку було 5 кВт, але дещо не хватало у надзвичайно рідкісні випадки, тому пару років назад розширив до максимуму, до 11 кВт.
Як тільки почались блекаути, з’явилась ідея купити окремо автомобільний акумулятор великої ємності, окремо зарядний пристрій для нього, щоб підтримував цю ємність, і окремо інвертор бажаної потужності. Але наші перекупи озвіріли - перебрендовані китайські інвертори на пару кВт коштують під 10к грн, зарядні десь 5к грн, а, наприклад, китайський перебрендований гелевий АКБ на 12V 200A*h уже десь за 20к грн.
Друзі порадили набагато кращий варіант - так я дізнався про гібридні інвертори із AliExpress. Дійсно, набагато краще — гібридний інвертор об’єднує в собі доволі потужний інвертор на 220V, інтелектуальний зарядний пристрій, що підтримує і свинцеві, і AGM, і GEL, і навіть літієві, чиста синусоїда, WiFi, має можливість підключити сонячні батареї в перспективі, а ще переключає живлення будинку на АКБ у разі пропажі зовнішнього електропостачання миттєво, діючи, як “гігантський UPS” на весь дім, єдине, що акумулятор треба окремий.
Мені порадили китайський бренд PowMR із AliExpress. Це не повний гаражний ноунейм, як я розумію - у них хороші відгуки на AliExpress, свій бренд, сайт, хороша функціональність, знайомі знайомих купляли і користуються успішно, і саме головне - це ціна.
Спочатку я зупинився на моделі PowMr POW-HVM4.2M-24V за орієнтовно 20к грн — інвертор потужністю 4.2 кВт був максимальним, що у цього виробника є для акумуляторів на 24V, а для “досягнення” 24V я думав об’єднати два гелеві 12V-акумулятори послідовно (наприклад, два гелевих RITAR DG12-260 12V 260.0Ah, щоб не платити набагато більше за них же, тільки із переклеєними логотипами типу “українських брендів” а-ля Challenger чи Venturo).
Але потім я побачив, що у того же PowMr є моделі, наприклад, PowMr POW-HVM6.2M-48V, які коштують всього на 2к грн дорожче, але вже пропонують суттєво більшу потужність, правда, вимагають 48V, тобто знову треба щось думати із акумуляторами.
Я уже майже готовий на цю покупку, назбирав бюджет, але є кілька питань, які “стопорять” мене, і я не можу наважитись на це все, поки не отримаю відповідей. Власне, закінчую із вступом та переходжу до них.
Я із тієї когорти українців, які потрапили на цей форум через постійні блекаути і хочуть вирішити проблему не через покупку бензо- чи дизельного генератора. Але, будучи не спеціалістом у темі СЕС та ніколи раніше не стикаючись із цим, б’ються лбом об купу підводних каменів, проблем та запитань, на які непросто знайти відповідь. Власне, будучи читачем вашого форуму уже з тиждень, відповідей на свої питання я не знайшов, тому вирішив запитати сам.
Отже, живу в таунхаусі, в який заведено 11 кВт 1 фаза. Спочатку було 5 кВт, але дещо не хватало у надзвичайно рідкісні випадки, тому пару років назад розширив до максимуму, до 11 кВт.
Як тільки почались блекаути, з’явилась ідея купити окремо автомобільний акумулятор великої ємності, окремо зарядний пристрій для нього, щоб підтримував цю ємність, і окремо інвертор бажаної потужності. Але наші перекупи озвіріли - перебрендовані китайські інвертори на пару кВт коштують під 10к грн, зарядні десь 5к грн, а, наприклад, китайський перебрендований гелевий АКБ на 12V 200A*h уже десь за 20к грн.
Друзі порадили набагато кращий варіант - так я дізнався про гібридні інвертори із AliExpress. Дійсно, набагато краще — гібридний інвертор об’єднує в собі доволі потужний інвертор на 220V, інтелектуальний зарядний пристрій, що підтримує і свинцеві, і AGM, і GEL, і навіть літієві, чиста синусоїда, WiFi, має можливість підключити сонячні батареї в перспективі, а ще переключає живлення будинку на АКБ у разі пропажі зовнішнього електропостачання миттєво, діючи, як “гігантський UPS” на весь дім, єдине, що акумулятор треба окремий.
Мені порадили китайський бренд PowMR із AliExpress. Це не повний гаражний ноунейм, як я розумію - у них хороші відгуки на AliExpress, свій бренд, сайт, хороша функціональність, знайомі знайомих купляли і користуються успішно, і саме головне - це ціна.
Спочатку я зупинився на моделі PowMr POW-HVM4.2M-24V за орієнтовно 20к грн — інвертор потужністю 4.2 кВт був максимальним, що у цього виробника є для акумуляторів на 24V, а для “досягнення” 24V я думав об’єднати два гелеві 12V-акумулятори послідовно (наприклад, два гелевих RITAR DG12-260 12V 260.0Ah, щоб не платити набагато більше за них же, тільки із переклеєними логотипами типу “українських брендів” а-ля Challenger чи Venturo).
Але потім я побачив, що у того же PowMr є моделі, наприклад, PowMr POW-HVM6.2M-48V, які коштують всього на 2к грн дорожче, але вже пропонують суттєво більшу потужність, правда, вимагають 48V, тобто знову треба щось думати із акумуляторами.
Я уже майже готовий на цю покупку, назбирав бюджет, але є кілька питань, які “стопорять” мене, і я не можу наважитись на це все, поки не отримаю відповідей. Власне, закінчую із вступом та переходжу до них.
- Чи сумісні китайські гібридні інвертори із такими схемами підключення, коли кілька акумуляторів підключені послідовно заради підвищення їх напруги до 24V чи 48V? На деяких сайтах прямо пишеться, що ця чи ця модель сумісна, але у переважній більшості про таку сумісність нічого не вказано. Чи буде правильно йти зарядка такої послідовно підключеної батареї акумуляторів?
- Потужність гібридного інвертора. Я взагалі не до кінця розумію, що це значить, коли пишуть “інвертор потужністю 6.2KW”, наприклад. Я розумію, що це максимальна потужність, яку інвертор може надати, коли його живить сонячна батарея (не мій випадок) чи акумулятор (оце мені і потрібно). Але що, якщо є живлення із мережі? Ну, тобто, припустімо сценарій: до мене заведено в дім 11 кВт, блекауту нема і електрику подають нормально, дома встановлений куплений інвертор на 4.2 кВт, акумуляторна батарея заряджена на 100%, я вмикаю одночасно бойлер, електродуховку, електрочайник та пральну машину, піднімаючи споживання оселі, скажемо, до 7 кВт. Інвертор “пропустить” до мене цю потужність із мережі? Чи його 4.2 кВт будуть обмеженням, більше якого він не дасть мені потужності, навіть працюючи в, умовно кажучи, режимі бай-паса, коли є зовнішня електрика і батареї повністю заряджені?
- В яке місце електричної мережі підключається гібридний інвертор? У мене від лічильника на стовпі кабель заходить в дім, там спочатку йде на стабілізатор Елекс Ампер 11 кВт, потім на дифреле, а потім у коробку із автоматами, від яких уже розводка по розеткам та лампочкам. Інвертор має підключатись після стабілізатора, але до дифреле? Чи електрику після інвертора також бажано стабілізувати? Чи інвертор сам виконує функцію стабілізатора для електрики із зовнішньої мережі, як це роблять типові комп’ютерні UPS?
- Яка
напругасила струму/ампераж (виправлено 02.01.2022) тече між акумуляторами 12V, з’єднаними послідовно? Питаю, щоб знати, кабель якої потужності підбирати, тому що якщо 12V, то для тих же 6кВт потужності (якщо брати той інвертор на 6.2 кВт і навантажити його по-максимуму) це буде сила струму 500А, а це кабель має бути ого-го. - Якщо вже чекати інвертор із Китаю, то можна уже почекати і акумулятори. На тому же AliExpress акумуляторна батарея LiFePo4 виробництва JSD Solar на 24V 100A*H коштує 22.5к грн, що десь стільки же, скільки у нас тут коштує гелева АКБ 12V 200A*H від “українських переклеювальних брендів”. Що скажете, це хороший варіант для моїх потреб, беручи до уваги, звісно, що в документації до інвертора прямо сказано, що він уміє заряджати LiFePo4?
Останнє редагування: