Збірка станції

Зле що ще тоді китайці вже продавали без дротів прийшлось самому все окремо докуповувати, так само і зараз треба буде силові дроти до бмс купувати, але то з одної сторони+ юо брав мідь обжату пресом, хоча на зараз маю свій прес не дорогий так як він треба на пару раз.
 
брав мідь обжату пресом
А які були дроти? На 200а чи менше?

свій прес не дорогий
А де купувався?
Я вже замовив дроти, то буду сам обтискати. Пока знайшов самий дешевий прес ось такий:
 
А які були дроти? На 200а чи менше?


А де купувався?
Я вже замовив дроти, то буду сам обтискати. Пока знайшов самий дешевий прес ось такий:
На алі брав, я не брав такого, для чого на пару раз?? Взагалі можна обжати в тисках розрізаною пополам гайкою по діаметру клеми і буде не гірше отих що ти показав кліщів, краще дротів толкових придбати на ту сумму.
 
Зараз компоную квартирну схему з інвертором і авр. На вхід ставлю автомат, тільки на фазу. Питання чи є сенс на вхід гібридного інвертора ставити дифавтомат? В любому випадку диф буде на виході з авр до споживачів, для штатної мережі квартири і для бойлера окремо
 
Взагалі можна обжати в тисках розрізаною пополам гайкою
Тисків і чим різати гайку немає. Поки або купувати або в майстерні де обжимають.

краще дротів толкових придбати на ту сумму.
Вже їдуть awg1 за 80$
 
Накидав просту схему щитка квартири і підключення. Потрібна порада чи все врахував.

Що саме закладав в схему:
- схема саме для резервного живлення, не в якості безперебійника.
- потрібна надійність і захист інвертора. Чув, що powmr горять при виключені від мережі, тому буде постійно увімкнений на період відключень основної мережі. Ніяких постійних увімкнень по 5 разів на день.
- на інвертор не повинно йти перевантаження взагалі, тому на виході реле навантаження. Також на всякий випадок автомат на 16а. (китайським реле з процесорами не дуже довіряю)
- інвертор лише на 4,2кв, по факту буде десь 3кв потужності, але на квартиру треба більше. Тому в схемі АВР, який кумутує від інвертора і від основної мережі. Кумутує або автмоатично, коли зникає основна мережа, або вручну в режимі manual.
- так як інвертор слабкий, то через нього бойлер за замовчуванням не запущений взагалі, але додав перемикач на 3 позиції, щоб якщо що увімкнути бойлер від батареї (знаю що дурня, але на всякий випадок нехай буде)

Чи все вірно врахував?
 

Вкладення

  • схема щитка.png
    схема щитка.png
    124,2 Кб · Перегляди: 20
Чому вирішили взяти генераторний АВР, а не інверторный (із затримокою)?
Інверторний це той який зелений? Там інша схема кумутації. Мені затримка в момент перемикання не потрібна. Затримка буде 3хв тільки на реле напруги на вхід мережі до квартири
 
До схеми ще думаю додади вхідний рубильник, перед реле напруги, щоб на щитку якщо що все вимикати а не бігати до лічильника, де загальний щиток на 4 квартири.
Краще брати рубильника на 63а? Якщо вхідний автомат до лічильника вже буде на 50а.

Сьогодні приїхала бмс. Коробка ціла. Повна комплектація з дротами і кнопкою.
 

Вкладення

  • 20240916_224413.jpg
    20240916_224413.jpg
    3,9 Mб · Перегляди: 8
знаю що дурня, але на всякий випадок нехай буде
оце єдине в схемі смутило.
Краще брати рубильника на 63а
він має захищати реле напруги. Тобто допустимий струм реле напруги має бути вищий або рівний автомату.

Загалом після ввідного ставлять ПЗІП та УЗО. Реле напруги дуже частково виконує функції ПЗІП.
 
він має захищати реле напруги.
Рубильник чи автомат? Перед реле напруги і лічильником автомат 2п на 50А. Далі в квартирі вже планую рубильник на 63а і реле напруги вже є на 63а.

Загалом після ввідного ставлять ПЗІП та УЗО. Реле напруги дуже частково виконує функції ПЗІП.
Дякую, по ПЗІП поки нічого не знав, буду шукати і додавати до схеми. Він ставиться до реле напруги?
Замість УЗО в схемі диф автомати вже на вихід до навантаження. Поки буде по одному на бойлер і на квартиру, далі доставлю
 
Назад
Угорі