Не раджу, спалите інвертор. Реальніше знайти зарядний пристрій, який може працювати з постійним струмом на вході (імпульсний) і заряджати від нього напряму батарею.
типу ампераж великий? А якщо наприклад в інверторі зробити ліміт на зарядку акума менший. тобто щоб дея брала наприклад 380 вольт і 5 бампер допустимо? Бо знаю ставлять панелі в паралель і перевищують допустимий 13А входу і наче все ок. Чи тут щось інше?
 
Є ще схема з 12 робимо 220В і в ген порт підключати як варіант, але це через інвертор, там великі втрати будуть
 
Не раджу, спалите інвертор. Реальніше знайти зарядний пристрій, який може працювати з постійним струмом на вході (імпульсний) і заряджати від нього напряму батарею.
і якщо батарею, ок, а як до підключеного інвертора зарядити батареї - тупо + на + а - на - накидаємо і ок?
 
Чи тут щось інше?
Саме так. На полінуйтесь і почитайте як працює МРРТ трекер. Хоча б у вікі. Йому потрібне джерело струму, а батарея авто - джерело напруги. Він сам себе може спалити, і пошкодити порт електрички.
 
і якщо батарею, ок, а як до підключеного інвертора зарядити батареї - тупо + на + а - на - накидаємо і ок?
Так, на сусідні клеми для підключення паралельного акумулятора. BMS батареї розбереться з зарядкою.

Зарядний пристрій шукайте з діапазоном вхідних напруг до 270...300 В змінного струму. Після випрямляча це і буде близько 380 постійного.
 
Дякую за інформацію. Ось думаю а якщо така схема. Взяти наприклад дс-дс перетворювач https://greenchip.com.ua/35-0-1140-0.html і налаштувати на ньому наприклад 55В на виході і підʼєднати на креми акумулятора?
І краще робити з 12В - 55В чи навпаки з 400В - 55В тобто понизити?
 
Дякую за інформацію. Ось думаю а якщо така схема. Взяти наприклад дс-дс перетворювач https://greenchip.com.ua/35-0-1140-0.html і налаштувати на ньому наприклад 55В на виході і підʼєднати на креми акумулятора?
І краще робити з 12В - 55В чи навпаки з 400В - 55В тобто понизити?
Потрібен саме зарядний пристрій.
 
так, це я зрозумів, тоді або буду чекати підключення дтек (бо дуже довго) поки запускаю генератор на 2-3 години в день. Але ж шум такий що капець)) Тому щось думаю з електроавто. Можливо буде доцільно тоді подиркати генератором поки що(
Дякую що відговорили напряму в МППТ
 
Вітаю! У мене дейка 6. Зараз на автономії без мережі взагалі. Сонця не хватає. Є ідея підключити на МППТ вхід від електромобіля і брати від основної батареї авто і заганяти в батареї через інвертор. З авто йде близько 380 Вольт постійного струму. Хтось щось подібне реалізовував?
Підключав. Тестово нагружав з електромобільної ввб (390в) на другий солар порт (на першому сонячні панелі) десь до 3-4х кВт. Все норм.
Але поки не використовую, так як ттт нема потреби.
Перше підключення робив послідовно з електрочайником, щоб не спалити нічого, бо багато писалось про якісь властивості мппт. Другий раз вже напряму, з навантаженням.

Самий цікавий варіант з електромобілем (використовував 2 зими) це ввб -> перетворювач чистий синус -> вхід генератора дея. Плата коштує до 130 дол на Алі, дає 4-5 кВт.
Цікавість в тому, що в авто з'явилася мобільна розетка на 5кВт, можна не витрачати енергію ввб на зарядку батареї інвертора (а з підключенням до сонячного входу одразу ллє повну потужність з авто в батку), вся автоматична комутація під навантаженням на змінному струмі (після плати чистого синуса), а от при підключенні до сонячного входу відключати авто лише ручками (зовнішнім DC автоматом, чи на інверторі вимикачом панелей), бо контактора на DC не знайшов під такі параметри, а вимикання автомобіля під навантаженням - можна попалити контактор в авто.

Дуже важливо не використовувати зарядку авто з підключеною платою синуса (на сонячний вхід теж!) та з спільним нулем. Вийде якщо не бабах, то помилка по авто, бо нема гальванічної розв'язки по ланцюгу ввб-синус(мппт)-дея-нуль-зарядка-ввб.

Відмовився від варіанту з платою чистого синуса (точніше вона перейшла в запас, просто відключена) так як переналаштував Дею з генератора на smart навантаження. Зайве сонце скидую в бойлер.
 
Останнє редагування:
Ящо у Вас взагалі немає мережі - то як плануєте потім заряджати авто???
Зараз заряджаю на станції за 17грн за Квг))
Зробили всі документи очікуємо поки дтек розчухається і проведе шнурка. Це тимчасово так вийшло в силу деяких обставин незалежащих від мене нажаль.
 
Підключав. Тестово нагружав з електромобільної ввб (390в) на другий солар порт (на першому сонячні панелі) десь до 3-4х кВт. Все норм.
Але поки не використовую, так як ттт нема потреби.
Перше підключення робив послідовно з електрочайником, щоб не спалити нічого, бо багато писалось про якісь властивості мппт. Другий раз вже напряму, з навантаженням.

Самий цікавий варіант з електромобілем (використовував 2 зими) це ввб -> перетворювач чистий синус -> вхід генератора дея. Плата коштує до 130 дол на Алі, дає 4-5 кВт.
Цікавість в тому, що в авто з'явилася мобільна розетка на 5кВт, можна не витрачати енергію ввб на зарядку батареї інвертора (а з підключенням до сонячного входу одразу ллє повну потужність з авто в батку), вся автоматична комутація під навантаженням на змінному струмі (після плати чистого синуса), а от при підключенні до сонячного входу відключати авто лише ручками (зовнішнім DC автоматом, чи на інверторі вимикачом панелей), бо контактора на DC не знайшов під такі параметри, а вимикання автомобіля під навантаженням - можна попалити контактор в авто.

Дуже важливо не використовувати зарядку авто з підключеною платою синуса (на сонячний вхід теж!) та з спільним нулем. Вийде якщо не бабах, то помилка по авто, бо нема гальванічної розв'язки по ланцюгу ввб-синус(мппт)-дея-нуль-зарядка-ввб.

Відмовився від варіанту з платою чистого синуса (точніше вона перейшла в запас, просто відключена) так як переналаштував Дею з генератора на smart навантаження. Зайве сонце скидую в бойлер.
Дякую за кейс, варіант ВВБ = 220 = ген порт достатньо непоганий. Але Алі, десь місяць чекати і 120 доларів. Тому буду поки запускати генератор. Він в мене інверторний на 1.6. Малопотужний але на 2 години в день вистачає щоб пережити цю ситуацію. Ще не знаю скільки чекати підключення але кажуть на протязі 45 робочих днів підключать. 8 з яких вже пройшло))
В мене ще тут тінь йде від висотки рядом, сонце низьке і багато чого затіняє, але маю надію що скоро підключать.
 
так, це я зрозумів, тоді або буду чекати підключення дтек (бо дуже довго) поки запускаю генератор на 2-3 години в день. Але ж шум такий що капець)) Тому щось думаю з електроавто. Можливо буде доцільно тоді подиркати генератором поки що(
Дякую що відговорили напряму в МППТ
купіть розрядник для авто, підключіть його на вхід генератора, виставте ліміт в 5кВт чи скільки там буде розрядник.
 
купіть розрядник для авто, підключіть його на вхід генератора, виставте ліміт в 5кВт чи скільки там буде розрядник.
А можете скинути посилання що це таке? І тут головне щоб працювало з авто (Fiat 500e)
 
Добрий день.
Підкажіть плс по налаштуванням DEYE... Екран де налаштовується розклад за часом (см. скрин), я не зовсім розумію як відпрацьовує колонка Power? В описі сказано, що це максимальна потужність котру можно зняти з АКБ.
Але що буде, якщо ця потужність перевищена коли інвертор працює від АКБ? Навантаження просто вимкнеться?
Що буде якщо ця потужність більша або менша за струм розряду, котрий вказаний в налаштуваннях АКБ (Battery setting > Max Discharge)?
Якщо хтось добре розуміє логику роботи DEYE, розкажіть плс. 1732018209764.png
 
Але що буде, якщо ця потужність перевищена коли інвертор працює від АКБ? Навантаження просто вимкнеться?
Догрібатиме з сонця або мережі. Якщо ні того ні другого нема - вимкнеться по перевантаженню.

Що буде якщо ця потужність більша або менша за струм розряду, котрий вказаний в налаштуваннях АКБ (Battery setting > Max Discharge)?

Якщо більша - обмеженням буде Max Discharge. Якщо менша - таблиця.
 
Назад
Угорі