Підключав. Тестово нагружав з електромобільної ввб (390в) на другий солар порт (на першому сонячні панелі) десь до 3-4х кВт. Все норм.
Але поки не використовую, так як ттт нема потреби.
Перше підключення робив послідовно з електрочайником, щоб не спалити нічого, бо багато писалось про якісь властивості мппт. Другий раз вже напряму, з навантаженням.
Самий цікавий варіант з електромобілем (використовував 2 зими) це ввб -> перетворювач чистий синус -> вхід генератора дея. Плата коштує до 130 дол на Алі, дає 4-5 кВт.
Цікавість в тому, що в авто з'явилася мобільна розетка на 5кВт, можна не витрачати енергію ввб на зарядку батареї інвертора (а з підключенням до сонячного входу одразу ллє повну потужність з авто в батку), вся автоматична комутація під навантаженням на змінному струмі (після плати чистого синуса), а от при підключенні до сонячного входу відключати авто лише ручками (зовнішнім DC автоматом, чи на інверторі вимикачом панелей), бо контактора на DC не знайшов під такі параметри, а вимикання автомобіля під навантаженням - можна попалити контактор в авто.
Дуже важливо не використовувати зарядку авто з підключеною платою синуса (на сонячний вхід теж!) та з спільним нулем. Вийде якщо не бабах, то помилка по авто, бо нема гальванічної розв'язки по ланцюгу ввб-синус(мппт)-дея-нуль-зарядка-ввб.
Відмовився від варіанту з платою чистого синуса (точніше вона перейшла в запас, просто відключена) так як переналаштував Дею з генератора на smart навантаження. Зайве сонце скидую в бойлер.