Без BMS і CAN напряму до Інвертора - Батарея 16s 314 Ah

без бмс але потім він поставив потужні кажись 10А пасивні балансири
найкращий балансир це якісний інвертор і правильно виставлені напруги.
Активні балансири потрібні лише не в стаціонарних системах, таких як електро мобілі, скутери, тощо.
 
якість інвертора ніяким чином неможе вплинути на балансування акумулятора на якому не те тошо балансира а навіть бмс немає.
 
якість інвертора ніяким чином неможе вплинути на балансування акумулятора на якому не те тошо балансира а навіть бмс немає.
може ще і як. Якшо я виставив 54.4, я хочу бачити 54.4 і нічого іншого. А в тих дешевих як прогноз погоди.
Ніколи не можна економити на інверторі. Це важливіша річ ніж акуми, розхідники. А люди навпаки економлять на інверторах а акуми грейд A, і дичиною займаються.
Має бути моніторинг вайфай 24х7, має бути купа функцій лімітів, тощо і не в примітивному інтерфейсі на інверторі клацати, а з доступом налаштувань через ВЕБ і віддалено
З тих шо я особисто знаю це або Victron або Deye ну і їх аналоги в преміум сегменті. все решта це сміття
 
Останнє редагування:
подивись якою дичиною автор цих відео гасить новенькі акуми.
Він фізики не знає, шось скрутив і гасить без захисту.
Заберіть бідні комірки від того маніяка.
Ось це просто жесть o_O
які 4000 циклів, вони добре як 200 прослужать на рівні гелевих
 
Фаза 1 заряджання. BULK.
Напруга зростає, поки струм залишається незмінним. Вимірювання кожної комірки. Під час вимірювання напруга повільно підвищується.
Зарядний струм становить 60А.
 
Ясна річ. Релігія не дозволяє підключити бмс в режимі тільки моніторингу та захисту (без балансування ) , бо це вже буде начебто всупереч теми " без бмс"
 
подивись якою дичиною автор цих відео гасить новенькі акуми.
Він фізики не знає, шось скрутив і гасить без захисту.
Заберіть бідні комірки від того маніяка.
Ось це просто жесть o_O
які 4000 циклів, вони добре як 200 прослужать на рівні гелевих
Це дичина може бути, що немає грошей на бмс.
 
Фаза 1 заряджання. BULK.
Напруга зростає, поки струм залишається незмінним. Вимірювання кожної комірки. Під час вимірювання напруга повільно підвищується.
Зарядний струм становить 60А.
Це дичина в іншому вимірі.
Та і взагалі 60 А це так багато, чи якось суттєво впливає на дисбаланс?

У мене в телефоні акум заряджається струмом 10А .
 
Останнє редагування:
Це дичина в іншому вимірі.
Та і взагалі 60 А це так багато, чи якось суттєво впливає на дисбаланс?

У мене в телефоні акум заряджається струмом 10А .
як багато. 300 А батарея, 60A це всього 0.2C
 
Ніколи не можна економити на інверторі. Це важливіша річ ніж акуми, розхідники. А люди навпаки економлять на інверторах а акуми грейд A, і дичиною займаються.

Найбільше джерело небезпеки в системі це батарея, а не інвертор. Крім балансування в БМС є ще кілька захисних функцій.
Завтра з якихось причин у Вас не буде можливості бігати з мультіметром навкруги тієї батареї(не дай бог), а ваші родичі зроблять щось не так і спалять хату(не дай бог 2).

А дехто економить на БМС і дичиною займається. (С)
До речі яка економія в тому щоб не купити БМС за 100$ і купити мультіметр за 20000грн?
 
  • Like
Реакції: toyo
crowl сподівається, що він вибрав лінійну частину графіку напруги заряд/розряд і далі все буде працювати в цьому лінійному діапазоні.
Але є багато факторів не лінійного характеру. І поступово ці фактори будуть збільшувати дисбаланс .
Те , що в даний момент часу напруга однакова не відміняє того факту, що в той же час різна ємність в ват*годинах , різний внутрішній опір , різний опір з'єднань, різні температури , стан хімічних реакцій і тп.
Чим більше струми заряд /розряд тим більше дисбаланс.....
З цього витікає питання: як балансувати?
Які балансуючи фактори будуть працювати проти дисбалансуючих?
 
Останнє редагування:
Перша зарядка пройшла успішно. Мої комірки ідеально зарядились за 7-8 годин і собі наситились струмом в 1 ампер протягом 2 годин.
Геометрія така ж. Візуально нічого не здуло. За сьогодні буду аналізувати приблизну ємність акумів, швидкість падіння напруги.
Сумарно відносно системи з BMS, ккд зарядки зросло на 30%, втрати з BMS були на рівні 160 Вт на 2000 Вт, а тепер 120 Вт.
Було 91%, стало 93%.
За ніч батарея всосала 11.9 кВт*г ємності, шо показує, що вони приїхали з SOC у 26%.
Переглянути вкладення 6055

Ще нове спостереження, наскільки крива фази абсорбції стала здоровішою. З попередніми бемеесками вона була сплюснута, а зараз ідеальна парабола

[ATTACH tyбалансування хpe="full" width="726px" alt="jjb.JPG"]6056[/ATTACH]
Ось тут витрати на балансування.
 
Фаза 1 заряджання. BULK.
Напруга зростає, поки струм залишається незмінним. Вимірювання кожної комірки. Під час вимірювання напруга повільно підвищується.
Зарядний струм становить 60А.
І тут витрати на балансування
 
Це дичина може бути, що немає грошей на бмс.
Ні у випадку автора того ролика він відмовився від бмс бо його інвертор не робить з кан шиною і він боїться що якшо бмс рубане то інвертору який не розрахований для роботи з літієм "склеїть ласти" він так і казав що інвертор йому дорощий чим акб бо акб в нього там в основном б/в, він перейшов з свинця, в нього були стартерні до цього і інвертор відповідно купувався під свинець тоді.
Але хоч в нього і немає бмс але є балансири пасивні на10А!!! які спрацьовують на 3,6В кажись уже не памятаю їх можна настроювать вроді, йому їх зробили на замовлення.
 
У повідомленні #66 він пише, що купив за 20000.
Там такого не написано? Там риторичне питання на пост про відносно низку точність показанного прибора.
є балансири пасивні на10А!!!
Вони не на 10. Меньше. Автор саме цей момент зауважив.
 
Менше ніж 3,370 В/комірку потрібно для балансування в межах 0,001v.
3,375 В/елемент — ідеальна напруга для підтримання балансу всього акумуляторного пакета в межах 0,01v щодня.
3,4v трохи завищена, але все ще дозволяє балансувати в межах 0,01 В.

Чим ближче до 100% заряду, тим важче досягти балансу в межах 0,001 В, і починається "дрейф". У будь-якому випадку всі ці сценарії охоплюють 99–100% рівня заряду (SOC), тож можна обирати між балансом 0,001 В і 1% SOC вранці залежно від встановленої напруги плаваючого заряду.
53,6 В — баланс 0,002 В, 99,9% SOC.
54,4 В — баланс 0,01 В, 100% SOC.

Напруга 54,4 В дозволяє швидше заряджати акумулятор, приблизно за 2–4 години в абсорбційній фазі досягти 100%.
54,0 В заряджає трохи довше, але все одно до 100%, приблизно за 4–8 годин абсорбції.
53,6 В заряджає до 99–100% за 8–16 годин абсорбції.

Відхилення між елементами залежно від напруги заряду:
  • 54,4 В — в межах 0,02 В
  • 54,0 В — в межах 0,01 В
  • 53,6 В — в межах 0,005 В
Чим вища зарядна напруга після 54,4 В, тим більше система схильна до появи "дрейфуючих" елементів, які можуть значно перевищувати напругу інших.
"Дрейфуючий" елемент — це елемент із набагато вищою напругою, ніж у інших. Наприклад, він може мати 3,8 В, тоді як інші — 3,6 В.
Негативні наслідки "дрейфуючих" елементів: перезаряд, що руйнує внутрішню хімію елемента, здуття, пошкодження внутрішньої структури тощо. Якщо "дрейфуючий" елемент з'являється, ви втрачаєте цикли, оскільки ємність визначається найслабшим елементом. Якщо елемент здуло, його внутрішній опір зростає НАЗАВЖДИ і не повертається назад. Внутрішній опір найменший під час купівлі елемента і поступово зростає під час використання.

На основі стаціонарної системи можна розрахувати час, доступний щодня для абсорбції, встановити правильну напругу для плаваючого заряду і досягти балансу + 100% SOC із меншим стресом для системи.

Також нарешті зрозумів, чому BMS і балансувальники ОБОВ’ЯЗКОВІ, якщо ваша система заряджається з напругою понад 54,4 В. Деякі системи навіть встановлюють неймовірні 58,4 В! "Дрейфуючі" елементи можуть "злітати до зірок".
 
Останнє редагування:
Мій прогноз : протягом 2 місяців збірка вийде на такий дисбаланс, що будеш вимушений вручну балансувати на напрузі хоча б 3,55 -3,6в на комірку. Пропоную заздалегідь приготувати інструменти для балансування
 
Останнє редагування:
Назад
Угорі