Кто-то разобрался с параметром Batt Resistance?
 
з 7ї години ранку до початку роботи панелей залишається звичайно 15-20%. Далі до 85% сонце, потім смарт 85-75%, а коли панелі вже дають менше 1600 вт, смарт виключається та акб встигає зарядитися до 95-98%
Догрався ))) Вже тиждень десь дея не розряджала батку до 10% (як в TOU) а розряджала до 25% та перемикалась на мережу. Думав глюк, раніше було налаштування 25%. Алеж сьогодні сунув туди носа і опа... поплила бмс. рахує 30%, а напруга лише 45 вольт. тобто за рахунок постійних неповних зарядів/розрядів (тобто маневрування баткою) поступово батка розрядилася, хоч бмс рахувала якісь проценти. Переналаштував зранку батку з літія на вольтаж, поставив 56 вольт. Все майже стало на свої місця від сонця. Завтра ще один цикл, потім поверну на літій. теперь потрібно думати, як змінити налаштування, щоб не було таких сюрпризів.
Додам. розбаланса по коміркам нема.
 
Догрався ))) Вже тиждень десь дея не розряджала батку до 10% (як в TOU) а розряджала до 25% та перемикалась на мережу. Думав глюк, раніше було налаштування 25%. Алеж сьогодні сунув туди носа і опа... поплила бмс. рахує 30%, а напруга лише 45 вольт. тобто за рахунок постійних неповних зарядів/розрядів (тобто маневрування баткою) поступово батка розрядилася, хоч бмс рахувала якісь проценти. Переналаштував зранку батку з літія на вольтаж, поставив 56 вольт. Все майже стало на свої місця від сонця. Завтра ще один цикл, потім поверну на літій. теперь потрібно думати, як змінити налаштування, щоб не було таких сюрпризів.
Додам. розбаланса по коміркам нема.
Стандартная тема, постоянно с этим встречаюсь если не догонять до 100% soc.
Погрешность измерений накапливается.
Тоже переключаю на batt V, но тут тоже бывают нюансы. В таком режиме инвертор не читает бмс и дует заряд постоянно поддерживая напряжение. Это может приводить к ситуации что батарейка (когда их не одна) полностью зарядившись отключается по OVP. Но что самое печальное что иногда она не выходит с этого состояния пока не перезагрузишь акб с кнопки. То есть все остальные батарейки разряжается, а некоторые так и стоят в 100%. Вольтаж я ставил 57.6в. Но по графикам инвертор на финале выскочил аж до 58.3в.
Так вот такая батарейка стоит в Mos state 021 и не отдаёт заряд. А должен быть Mos state 031. Перегружаешь и она оживает.
 
Я лише використовую Batt V, то там теж все по різному. 52 вольт може бути як 50% заряд так і 20%, залежно звідки до нього прийшли, якшо з розрядки зі 100% тоді це 50%, якшо з підзарядки з 51 тоді це 20%. Ми можемо регулювати лише нижній поріг і не давати опускатись нижче.
51 вольт на батареї це приблизно залишок 10% заряду.

Не знаю як там можна реально порахувати заряд, якшо ККД зарядки і розрядки приблизно 90%, зростає і спадає залежно від C відповідно навряд чи БМС може це враховувати, відповідно і будуть розбіжності.

Єдиний шанс знайти точний заряд це підзаряджати до 100% і звідти рахувати, але воно не буде працювало коли погода така як зараз.

Особисто я поставив нижній поріг 51 вольт, за нього ніколи не заходити. з 23 до 7 ранку поставив 52.2 вольт, відповідно за ніч воно підзарядить на теоретичні 30%
 
Останнє редагування:
Токовые шунты в бмс имеют погрешность ибо это не ракета, а просто ширпотребная батарейка. Именно накопление этой погрешности при тысячах микроциклов в сутки и приводит к тому что soc не актуален.
Если бы эксплуатация акб была заряд до 100 и разряд безпрерывный до 20 то всё было бы точно как при заряде так и при разряде.
А вот когда целый день дрочь туда-сюда то и уезжает soc.
У меня бывает такое что заряжаемся, дошли до soc 100 а потом ещё 22квт влили)
 
Мда. Чудні ситуації з показами SOC від БМС.
В мене з березня заряд працює в такому режимі:
Підтримується в діапазоні 60-80 відсотків.
Після досягнення 80 % виставляю струм заряду в 0.
Насправді іде розряд близько 1 ампера.
Тобто далі йде не підтримка 80% а повільний розряд вдень (з сонцем), і
розряд відповідно до споживання вночі ( без сонця).
Станція в мене автономна.
Раз на сім днів заряджаю до абсорбції.
Вчора була абсорбція.
Після показів шунтом 100% АКБ взяли ще близько 1 кВтг - це 2.5 відсотка ємності АКБ.
Абсорбція припинилась по низькому струмі заряду - система перейшла в розряд до 60%.
SOC міряю віктроновським смартшунтом.

Якщо ви хочете заряджати кожен день до абсорбції - будь-ласка це ваше право,
але не робіть цього тільки з тієї причини, що SOC буде показуватись неправильно.
Шукайте інші методи та налаштовуйте обладнання так, як бажаєте щоб воно працювало.
 
Очікувано ))) БМС Деї не вміє коректно рахувати SoC, не вміє враховувати саморозряд.
З власного досвіду: ввімкнена 5 кВт*год батарея повністю розряджається за місяць якщо вона.
Тож переналаштовуйте ToU так щоб хоча б раз на тиждень батарея повністю заряджалася.
І так щоб не розряджалася нижче 25%. Тоді гарантовано не буде сюрпризів.

У меня бывает такое что заряжаемся, дошли до soc 100 а потом ещё 22квт влили)
У мене колись в 40 кВт*год батарею (8х SE-G5.1 Pro-B по 5 кВт*год) при рівні заряду 90% влилось 38 кВт*год )))

А на роботі після 1 тижня простою на 80% інвертор відключився при SoC 40%.
Це ще коли я свято вірив в магічні 80% і не знав як працює БМС Деї :)

токовые шунты в бмс имеют погрешность ибо это не ракета, а просто ширпотребная батарейка. Именно накопление этой погрешности при тысячах микроциклов в сутки и приводит к тому что soc не актуален.
Не ракета, але 0,5% похибки абсолютно досяжно навіть без температурної компенсації.
БМС вміє перескакувати з 99,9% на 100% по напрузі, а не своєму кулонометровому алгоримту.
Теж саме можна робити і в районі низького заряду: корегувати дані кулонометру за напругою комірок.
Але мабуть це занадто складно для китайців.... Хоча там декілька строчок коду додати.
 
Останнє редагування:
Не ракета, але 0,5% похибки абсолютно досяжно навіть без температурної компенсації.
БМС вміє перескакувати з 99,9% на 100% по напрузі, а не своєму кулонометровому алгоримту.
Теж саме можна робити і в районі низького заряду: корегувати дані кулонометру за напругою комірок.
Але мабуть це занадто складно для китайців.... Хоча там декілька строчок коду додати.
Я думаю там дело даже не в погрешности шунта, а в провтыке подсчёта либо мелких токов либо кратковременного изменения направления. Например когда каждую секунду или чаще то заливаем то отбираем. Где-то в этом месте провтык математики происходит. Зимой когда солнца мало и я работал в режиме ночью зарядка, а днём разрядка (солнце лишь часть потребления компенсировало) то уход soc был минимальный. А вот когда начался дроч туда-сюда вот тут и вылезло особо ярко.
Рядом в аккумуляторном поле кроме дее стоят и другие акб: byd, Eitai, на базе jkbms. Там та же срань.
 
Периодически обновляю все компоненты: инверторы, логеры, акб. Так вот давно с какой-то очередной прошивки заметил что инвертор (12квт 3ф) и начал собственное потребление брать с акб в любом режиме. Даже когда TOU выключен и мы работаем только от городской сети. Алгоритм такой: кушаем батарейку пол часа-час, а потом быстро задуваем её за 1-2 мин. Такое видно только на графиках если снимать значения каждые 30 секунд или чаще. Я ограничил зарядку до 1а и тогда этот процесс стал очевидным ибо зарчжалось оно тоже примерно пол часа.
У меня на сейчас таких 5 инверторов в разных локациях. Так вот 2 из них начали такое делать первыми, через месяц ещё пара так себя начала вести. А один по сей день такого не делает.

Это у всех так? Или у меня просто разные хардварные ревизии?
 
Останнє редагування:
Догрався ))) Вже тиждень десь дея не розряджала батку до 10% (як в TOU) а розряджала до 25% та перемикалась на мережу. Думав глюк, раніше було налаштування 25%.
Це відома тема - дрейф SOC. Справа в тому, що "датчик" струму на БМС із-за дуже широкого диапазону по струму не "бачить" маленькі струми споживання у 100-200 мА. Наприклад у JK BMS з цім зовсім погано, там і 0.5А не впевнений що нормально ловить... У фірмових BMS з цім може краще, але не ідеально.

А наш інвертор Deye уж не знаю чому, але постійно "дрочить" батарею невеликими струмовими імпульсами, даже коли є мережа, коли батарея набрала потрібний SOC. Вішав кліщі... на хвилину декілька імпульсів споживання у 100-150 мА проходить, дуже коротких, меньше секунди, але ці імпульси є. Я так міркую, що може якась система діагностики наявності батареї в інверторі працює, або ще щось...

Як наслідок... Наприклад у вас SOC 80%. З АКБ ви нічого не споживаєте, інвертор працює від мережі/сонця але ці імпульси повільно смокчуть АКБ при чому BMS ці імпульси не бачить (дуже малі за струмом). SOC у вас залишається 80% а енергії в АКБ все меньше... меньше... меньше... Відслідкувати це можна по постійному падінню напруги на АКБ без змінення SOC. У мене за тиждень з АКБ уходить приблизно 0.15 ... 0.2В.

За тиждень "стояння" в буфері, без зникнення напруги АКБ втрачає біля 3.5-4 кВт годин. Причому SOC весь цей тиждень пише 90%.
Тому раз на тиждень (по суботах) я заряджаю АКБ до 100%. В розкладі сняв галку з суботи, і як раз за ніч (поки нічний тариф) АКБ заповнюється до 100% і скидає лічильник SOC.

Рекомендую і вам так робити. Якщо є сонце, вам це нічого як би і не вартує. Ну або працювати по напругах без зв'язку з BMS. Ну або тримати АКБ постійно при 100% SOC. Але останнє має багатенько вад.
 
Подскажите, пожалуйста, как отключить силовую часть инвертора deye (которая потребляет на себя наибольшее количество энергии), при этом не отключая всю систему полностью(отключить нагрузку, АКБ не отключать) .
 
Никак. Не предусмотрен производителем такой сценарий.
А если отключить всю нагрузку с выхода инвертора, а сам инвертор выключить кнопкой на корпусе инвертора, при этом не выключая АКБ То, что тогда произойдет. Инвертор полностью отключится или будет на экране в кружочке надпись OFF вместо ON?
 
А если отключить всю нагрузку с выхода инвертора, а сам инвертор выключить кнопкой на корпусе инвертора, при этом не выключая АКБ То, что тогда произойдет. Инвертор полностью отключится или будет на экране в кружочке надпись OFF вместо ON?
У вас странные вопросы.
Напишите что вы хотите сделать и зачем. Может быть есть другой способ достижения результата.
 
А если отключить всю нагрузку с выхода инвертора, а сам инвертор выключить кнопкой на корпусе инвертора, при этом не выключая АКБ То, что тогда произойдет. Инвертор полностью отключится или будет на экране в кружочке надпись OFF вместо ON?
Так и будет. Для полного выключения нужно еще и отключить батарею.
 
Це відома тема - дрейф SOC...
Та це все зрозуміло. Просто дав інфо. Раз зарядив по напрузі до сотки та перевів взад на Li. Все повернулось, норм.
Я загнав батку в ад, дозволяючи набирати 100% лише від сонця, та ще при гарному збігу обставин (мале споживання та гарне сонце ввечері). Бачу, що це не часто виходить))))
Але на електромобилях заряд-розряд виконується постійно, та ніхто не париться про досягнення 100% заряду. Це так, приклад, що таке можна робити, коли є завдання нормально рахувати. Є 12ти річний авто на фосфаті. Все рахує нормально)))
 
Тогда формулами. По условию дея ограничена 199 ватт. Т.е. при 220×1.41=311 (округлим) вольтах она будет сосать 199/311=0,63987138 ампера (т.е. вх сопротивление 486.04 ома). Только что произойдет в такой ситуации, когда панель начнет отдавать не 200, не 199, а 198 ватт? Как, на основании какого фактора, дея сможет понять, что нужно изменить вх сопротивление на 311/(198/311)=488.49 ом? Ну или снизить ток до 198/311=0,63665595 ампер?
А зачем Дее поднимать напряжение через повышение входного сопротивления? Алгоритм заточен на НЕ ПРЕВЫШЕНИЕ входной мощности. И еще есть "плавающий" алгоритм изменения входного сопротивления для поиска максимальной мощности, НО В ПРЕДЕЛАХ ДОПУСТИМОЙ! Вы сами-то прочитали свое сообщение???? "Как Дея поймет, что входной ток уменьшился"???? Да очень просто - токовый датчик скажет!
 
Подскажите, пожалуйста, как отключить силовую часть инвертора deye (которая потребляет на себя наибольшее количество энергии), при этом не отключая всю систему полностью(отключить нагрузку, АКБ не отключать) .
Есть такой режим "Low Power Mode...".
Только при отключении э/э будет задержка на переход от аккумулятора.
 

Вкладення

  • 1748256256291.png
    1748256256291.png
    675,2 Кб · Перегляди: 11
Останнє редагування:
У вас странные вопросы.
Напишите что вы хотите сделать и зачем. Может быть есть другой способ достижения результата.
Хочу просто максимально убрать потребление энергии из АКБ на нужды инвертора, но при этом не выключать систему полностью. Естественно при этом дом будет отключен
 
Пару питань по Deye SUN-20K-SG05LP3-EU-SM2.

На підключення батареї є 2 плюси, 2 мінуси (відповідно 2 двополюсні автомати). Тобто можна двома окремими кабелями підключити 2 пачки батарей. А на якому етапі вони паралеляться? Одразу за автоматами? Чи на кожну "пачку" окрема силова електроніка заряду/розряду, що працюють синхронно? Питаю щоб розуміти наскільки доцільно обидва "плюси" (і відповідно обидва "мінуси") замкнути на зовнішній шині і чи є в цьому сенс.

PV вхід. 2 трекери, ззовні маємо 3 пари конекторів. Як я розумію лівий та середній - це один трекер (макс 36 А), правий - другий (макс 20 А). А ось лівий та середній порти всередині тупо паралельно з'єднані, чи мають окремі силові ланцюги, кожен на 18 А?
Олександре - а що за версія Deye SUN-20K-SG05LP3-EU-SM2? Якась обрізана... У мене така ж, але МРРТ - 2/2+2, при цьому PV - 36+36A. По Battery Input Data - два канали з автоматами по 200А при загальному робочому струмі 350А.
 
Назад
Угорі