Кто-то разобрался с параметром Batt Resistance?
 
з 7ї години ранку до початку роботи панелей залишається звичайно 15-20%. Далі до 85% сонце, потім смарт 85-75%, а коли панелі вже дають менше 1600 вт, смарт виключається та акб встигає зарядитися до 95-98%
Догрався ))) Вже тиждень десь дея не розряджала батку до 10% (як в TOU) а розряджала до 25% та перемикалась на мережу. Думав глюк, раніше було налаштування 25%. Алеж сьогодні сунув туди носа і опа... поплила бмс. рахує 30%, а напруга лише 45 вольт. тобто за рахунок постійних неповних зарядів/розрядів (тобто маневрування баткою) поступово батка розрядилася, хоч бмс рахувала якісь проценти. Переналаштував зранку батку з літія на вольтаж, поставив 56 вольт. Все майже стало на свої місця від сонця. Завтра ще один цикл, потім поверну на літій. теперь потрібно думати, як змінити налаштування, щоб не було таких сюрпризів.
Додам. розбаланса по коміркам нема.
 
Догрався ))) Вже тиждень десь дея не розряджала батку до 10% (як в TOU) а розряджала до 25% та перемикалась на мережу. Думав глюк, раніше було налаштування 25%. Алеж сьогодні сунув туди носа і опа... поплила бмс. рахує 30%, а напруга лише 45 вольт. тобто за рахунок постійних неповних зарядів/розрядів (тобто маневрування баткою) поступово батка розрядилася, хоч бмс рахувала якісь проценти. Переналаштував зранку батку з літія на вольтаж, поставив 56 вольт. Все майже стало на свої місця від сонця. Завтра ще один цикл, потім поверну на літій. теперь потрібно думати, як змінити налаштування, щоб не було таких сюрпризів.
Додам. розбаланса по коміркам нема.
Стандартная тема, постоянно с этим встречаюсь если не догонять до 100% soc.
Погрешность измерений накапливается.
Тоже переключаю на batt V, но тут тоже бывают нюансы. В таком режиме инвертор не читает бмс и дует заряд постоянно поддерживая напряжение. Это может приводить к ситуации что батарейка (когда их не одна) полностью зарядившись отключается по OVP. Но что самое печальное что иногда она не выходит с этого состояния пока не перезагрузишь акб с кнопки. То есть все остальные батарейки разряжается, а некоторые так и стоят в 100%. Вольтаж я ставил 57.6в. Но по графикам инвертор на финале выскочил аж до 58.3в.
Так вот такая батарейка стоит в Mos state 021 и не отдаёт заряд. А должен быть Mos state 031. Перегружаешь и она оживает.
 
Я лише використовую Batt V, то там теж все по різному. 52 вольт може бути як 50% заряд так і 20%, залежно звідки до нього прийшли, якшо з розрядки зі 100% тоді це 50%, якшо з підзарядки з 51 тоді це 20%. Ми можемо регулювати лише нижній поріг і не давати опускатись нижче.
51 вольт на батареї це приблизно залишок 10% заряду.

Не знаю як там можна реально порахувати заряд, якшо ККД зарядки і розрядки приблизно 90%, зростає і спадає залежно від C відповідно навряд чи БМС може це враховувати, відповідно і будуть розбіжності.

Єдиний шанс знайти точний заряд це підзаряджати до 100% і звідти рахувати, але воно не буде працювало коли погода така як зараз.

Особисто я поставив нижній поріг 51 вольт, за нього ніколи не заходити. з 23 до 7 ранку поставив 52.2 вольт, відповідно за ніч воно підзарядить на теоретичні 30%
 
Останнє редагування:
Токовые шунты в бмс имеют погрешность ибо это не ракета, а просто ширпотребная батарейка. Именно накопление этой погрешности при тысячах микроциклов в сутки и приводит к тому что soc не актуален.
Если бы эксплуатация акб была заряд до 100 и разряд безпрерывный до 20 то всё было бы точно как при заряде так и при разряде.
А вот когда целый день дрочь туда-сюда то и уезжает soc.
У меня бывает такое что заряжаемся, дошли до soc 100 а потом ещё 22квт влили)
 
Назад
Угорі