Інвертор за 50 км від мене, зараз немає фізичної можливості туди їхати.
Раніше на форумі піднімалось питання про деякі глюки BMS.
А якщо в налаштуваннях інвертора Battery Settings включити Use Batt V ?????
на пару годин?
 
Інвертор за 50 км від мене, зараз немає фізичної можливості туди їхати.
Раніше на форумі піднімалось питання про деякі глюки BMS.
А якщо в налаштуваннях інвертора Battery Settings включити Use Batt V ?????
на пару годин?
краще не на пару годин, а назавжди, тоді не буде тих усіх проблем
 
краще не на пару годин, а назавжди, тоді не буде тих усіх проблем
З BMS все зрозуміло - включив і не чипай руками (і сподівайся що воно все само зробить)
Use Batt V - ......?????????
Float V:
Absorption V:
Equalization V:
Batt Shutdown V:
Batt Low V:
Batt Restart V:
З цими показниками питань більше ніж відповідей
.....рік назад обговорювали схожі питання........ 3,35 - 3,4 - 3,42 в на комірку (як цим користуватися)
А ще Time of use...........з відсотками зрозуміло, а як з напругою розібратися після включення Use Batt V?
 
З BMS все зрозуміло - включив і не чипай руками (і сподівайся що воно все само зробить)
Use Batt V - ......?????????
Float V:
Absorption V:
Equalization V:
Batt Shutdown V:
Batt Low V:
Batt Restart V:
З цими показниками питань більше ніж відповідей
.....рік назад обговорювали схожі питання........ 3,35 - 3,4 - 3,42 в на комірку (як цим користуватися)
А ще Time of use...........з відсотками зрозуміло, а як з напругою розібратися після включення Use Batt V?
А какие проценты в ToU у вас стояли?
Там зарядка ТОЛЬКО до 100% должна быть.
 
Если я включу Use Batt V, то в ToU мне прийдется выставлять все в вольтах (там где были % станут Вольты)
Судя по постам, 100% = 54,4 вольта
а 70% - ?
или 50% - сколько вольт??
 
Останнє редагування:
З BMS все зрозуміло - включив і не чипай руками (і сподівайся що воно все само зробить)
Use Batt V - ......?????????
Float V:
Absorption V:
Equalization V:
Batt Shutdown V:
Batt Low V:
Batt Restart V:
З цими показниками питань більше ніж відповідей
.....рік назад обговорювали схожі питання........ 3,35 - 3,4 - 3,42 в на комірку (як цим користуватися)
А ще Time of use...........з відсотками зрозуміло, а як з напругою розібратися після включення Use Batt V?
Use Batt V +
Float V: - 54.6
Absorption V: 54.6
Equalization V: 54.6

Batt Shutdown V: 45.0
Batt Low V: 48.0
Batt Restart V: 50.0


Time of use:

100% - 54.4
50% - 52.2
20% - 51.0
3% - 48.0
 
А де можна почитати про математику (або фізику), як порахувати відсоток - вольтаж самостійно
вольтажі експериментально легко прорахувати, зарядити до 100%, потім поставити таймофюз на певному вольтажі і дивитись daily discharging energy, пропорційно промноживши від ємності акума. Я виводив у себе легко, брав шо в мене EVE MB31, ~330Ah,
відповідно корисна ємність 16.8 кіловат годин.
Далі розряджав до певного порогу, 13.5 кіловат годин в мене розряджало при напрузі 51.0 Вольт.
Відповідно це і є 20%. 13,5/16,8 = 0.80. Це треба як я сідати і експериментально всьо прораховувати :)
 
Всіх з Різдвом Христовим!

Потрібна терміново допомога - акумуляторна сборка перестала заряджатися. (Інвертор Deye 12k, акумулятори теж Deye)
Вчора все було ОК, сьогодні вночі за налаштуваннями TimeOfUse почали заряджатися, а через 10 хв перестали (по графіку побачив).
Розряд з акумуляторів йде, на TimeOfUse не реагує (було встановлено 70%, а вже до 62% впало, GRID є)
Трохи вийшло сонце - не заряджає.
Що робити???
Просто выставьте 100% на зарядку и не играйтесь процентами. Как по вашему батарея должна определить что вам нужно только 70%, если напряжение что при 50%, что при 65% одинаковое? И оно будет такое же, если при 85% вы включите электрочайник и бойлер одновременно. В ToU на зарядку 100% выставьте.
 
Останнє редагування:
А де можна почитати про математику (або фізику), як порахувати відсоток - вольтаж самостійно
В документации, изготовителя аккумуляторов, указано:
SOC 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%
OCV 2.827 3.206 3.243 3.274 3.291 3.293 3.297 3.330 3.332 3.333 3.348
Эти значения у всех производителей, практически , одинаковые.
 
А багато у кого є вольтметр повірений з похибкою 1мВ (?) По напрузі орієнтуватися можна тільки коли самому зробити повний цикл заряду і при цьому виписувати показники. Ще й при всьому ці напруги в спокої(?) Як вони співвідносяться з акумулятором який підключено і постійно йде розряд/заряд (?)
При 0.1С одні показники , а при 0.5С зовсім інші.
 
А багато у кого є вольтметр повірений з похибкою 1мВ (?) По напрузі орієнтуватися можна тільки коли самому зробити повний цикл заряду і при цьому виписувати показники. Ще й при всьому ці напруги в спокої(?) Як вони співвідносяться з акумулятором який підключено і постійно йде розряд/заряд (?)
При 0.1С одні показники , а при 0.5С зовсім інші.
Никакой вольтметр не поможет. Лучше всего отслеживать по емкости и забыть о SOC: Ток х Время, чем и занимается БМС.
 
Останнє редагування:
Всіх з Різдвом Христовим!

Потрібна терміново допомога - акумуляторна сборка перестала заряджатися. (Інвертор Deye 12k, акумулятори теж Deye)
Вчора все було ОК, сьогодні вночі за налаштуваннями TimeOfUse почали заряджатися, а через 10 хв перестали (по графіку побачив).
Розряд з акумуляторів йде, на TimeOfUse не реагує (було встановлено 70%, а вже до 62% впало, GRID є)
Трохи вийшло сонце - не заряджає.
Що робити???
А з температурою батарей точно все ОК? Яка вона?
 
Всем Доброго утра
все разрешилось..... видимо был розбаланс и BMS было в истерике - не знало что делать
переключил в режим BAT-V вольтаж в ToU 54.4 в все начало заряжаться
Через час вернул в режим BMS - все ОК, вернулся на ражим BAT-V..........вроде нормально

Кстати....раньше замечал такое .......в режиме Lithium в ночное время аккумуляторы разряжались очень странно (заряд не был включен....лето) в одну ночь разряжались 1 и 4, в следующую ночь 1 и 2, потом 3 и 2, как то странно
Такое впечатление, что BMS само управляло какой аккум когда разряжать и до какого порога
 
И еще один злободневный вопрос никак не решается:
подскажите, кто знает какие параметры по напряжению заложены в Grid Mode - General Standart
С этими постоянными обстрелами........электричество постоянно "гуляет", то вниз то вверх.
С высоким напряжением я более-менее разобрался, а вот при низком....194-196-198 v инвертор GRID не включает
Если есть мысли поделитесь

.......... Про стабилизаторы на входе до инвертора в курсе
 
Всем Доброго утра
все разрешилось..... видимо был розбаланс и BMS было в истерике - не знало что делать
переключил в режим BAT-V вольтаж в ToU 54.4 в все начало заряжаться
Через час вернул в режим BMS - все ОК, вернулся на ражим BAT-V..........вроде нормально

Кстати....раньше замечал такое .......в режиме Lithium в ночное время аккумуляторы разряжались очень странно (заряд не был включен....лето) в одну ночь разряжались 1 и 4, в следующую ночь 1 и 2, потом 3 и 2, как то странно
Такое впечатление, что BMS само управляло какой аккум когда разряжать и до какого порога
кожен власник акума з BMS рано чи пізно прийде до USE BATT V, якшо хоче шоб система працювала без проблем.
 
Назад
Угорі