Інвертор за 50 км від мене, зараз немає фізичної можливості туди їхати.
Раніше на форумі піднімалось питання про деякі глюки BMS.
А якщо в налаштуваннях інвертора Battery Settings включити Use Batt V ?????
на пару годин?
 
Інвертор за 50 км від мене, зараз немає фізичної можливості туди їхати.
Раніше на форумі піднімалось питання про деякі глюки BMS.
А якщо в налаштуваннях інвертора Battery Settings включити Use Batt V ?????
на пару годин?
краще не на пару годин, а назавжди, тоді не буде тих усіх проблем
 
краще не на пару годин, а назавжди, тоді не буде тих усіх проблем
З BMS все зрозуміло - включив і не чипай руками (і сподівайся що воно все само зробить)
Use Batt V - ......?????????
Float V:
Absorption V:
Equalization V:
Batt Shutdown V:
Batt Low V:
Batt Restart V:
З цими показниками питань більше ніж відповідей
.....рік назад обговорювали схожі питання........ 3,35 - 3,4 - 3,42 в на комірку (як цим користуватися)
А ще Time of use...........з відсотками зрозуміло, а як з напругою розібратися після включення Use Batt V?
 
З BMS все зрозуміло - включив і не чипай руками (і сподівайся що воно все само зробить)
Use Batt V - ......?????????
Float V:
Absorption V:
Equalization V:
Batt Shutdown V:
Batt Low V:
Batt Restart V:
З цими показниками питань більше ніж відповідей
.....рік назад обговорювали схожі питання........ 3,35 - 3,4 - 3,42 в на комірку (як цим користуватися)
А ще Time of use...........з відсотками зрозуміло, а як з напругою розібратися після включення Use Batt V?
А какие проценты в ToU у вас стояли?
Там зарядка ТОЛЬКО до 100% должна быть.
 
Если я включу Use Batt V, то в ToU мне прийдется выставлять все в вольтах
Судя по постам, 100% = 54,4 вольта
а 70% - ?
или 50% - сколько вольт??
 
Назад
Угорі