Без BMS і CAN напряму до Інвертора - Батарея 16s 314 Ah

Це при тому, що сусідня комірка ще розряджена і їй треба струм 10А, а заряджена буде "пити Мохіто" без підвищення на ній напруги? Ну це точно абсурд!
так 300$ на кону, якшо це абсурд. Легкі гроші!
 
так 300$ на кону, якшо це абсурд
Немає в мене електронного навантаження, а так би я взяв участь у експерименті.
Акумулятор є 280А 4S (з БМС, щоб моніторити напругу) та інвертор Logicpower LPM-PSW-1500VA.
Але в нього струм заряду максимум 18-20А...
 
Три, вона ше може сісти і сидіти на 3.35 нічого не робити і пити Мохіто
А як бути з законом збереження енергії? Через комірку протікає струм 10А, на ній є напруга 3.35В. Припустимо, що пройшло 2 години. Енергія: E=U*I*t=3.35*10*2=67Ватгодин. Але в ту комірку, яка була 95% стільки вже не влізе, бо їх до повного заряду було потрібно лише 33,5Ватгодин. Куди зайві подінуться?
 
А як бути з законом збереження енергії? Через комірку протікає струм 10А, на ній є напруга 3.35В. Припустимо, що пройшло 2 години. Енергія: E=U*I*t=3.35*10*2=67Ватгодин. Але в ту комірку, яка була 95% стільки вже не влізе, бо їх до повного заряду було потрібно лише 33,5Ватгодин. Куди зайві подінуться?
по закону Ома просто перестане заряджати і все
 
То через розряджену комірку теж перестане протікати! А вона ще розряджена... Як же бути?
струм завжди однаковий тече і не міняється. Питання скільки з нього може всмоктувати кожна з них на проміжку часу.
 
Графік зарядки постійним струмом 40 А . U(t)
Закон Ома U=I*R
Ix=const=40A
Внутрішній опір на зарядку Rx
Ux= 40A*Rx
Тут комірка бере стабільний струм не тому, що вона так хоче, а тому що їй так дозволяють. Зарядний пристрій стабілізує струм, тому що так легше рахувати ампер*години та для повторення результатів на різних зарядках.
 
Тут комірка бере стабільний струм не тому, що вона так хоче, а тому що їй так дозволяють. Зарядний пристрій стабілізує струм, тому що так легше рахувати ампер*години та для повторення результатів на різних зарядках.
o_O ви стільки часу намагаєтесь себе переконати в дурницях.
 
На малюнку розрахований внутрішній опір комірки в збірці 8s eve 105Ah під час одного сеансу зарядки з 50% SOC до 51% SOC та змінами струму заряджання.
А так буває, коли змінюються дозволи на струм. І це зовсім не тому, що комірка так захотіла. Комірка каже " можу їсти більше" , а їй у відповідь "бачиш фігу ?"

В послідовній збірці з різними SOC.
Комірка з малим SOC каже " можу їсти хоч 1С струм легко" , а та що вже наїлася " не можу і іншим не дам"
 
Останнє редагування:
струм завжди однаковий тече і не міняється. Питання скільки з нього може всмоктувати кожна з них на проміжку часу.
Тобто струм якось там крізь комірку потече транзитом не впливаючи на неї? Вибачте, але в електроніці так не буває. Якщо на двухполюснику є напруга і крізь нього тече струм, то на ньому виділяється потужність P=U*I хочете Ви цього, чи ні.
Ом крутиться в могилі і Вами незадоволений.
 
Тобто струм якось там крізь комірку потече транзитом не впливаючи на неї? Вибачте, але в електроніці так не буває. Якщо на двухполюснику є напруга і крізь нього тече струм, то на ньому виділяється потужність P=U*I хочете Ви цього, чи ні.
Ом крутиться в могилі і Вами незадоволений.
хіба що від вашого не розуміння шкільної фізики
 
На малюнку розрахований внутрішній опір комірки в збірці 8s eve 105Ah під час одного сеансу зарядки з 50% SOC до 51% SOC та змінами струму заряджання.
Якщо так добре розумієте фізику, то поясніть хоча б , чому на тому відео струм збільшується, а потім зменшується якось дивно , не характерно для автоматичного заряджання інвертором. А потім я дам вірну відповідь
 
Останнє редагування:
Тут, це на Землі?
Бо бачив на іноземному форумі Ви навіть викладача MIT в школу відправили...
той викладач взагалі нічого не розуміє. Він навіть банальної формули параболічної функції не знає. Типовий випадок.
Ви взагалі на рівні 5 класу завчили базові рівняння, ні тобі інтегрування, ні квадратичних функцій, адже в нас є величина час і ви взагалі не враховуєте! А вона і є ключовою у всіх процесах.
Це не U, I, а U(t), I(t). Це якраз фізика 9 класу. У 5 класі ви всі заштопорились рахуєте без врахування t в даний момент.
І вся різниця.
Не можливо людині пояснити, якшо вона не намагається зрозуміти і вникнути. Тому я і вас усіх в школу відправляю!
Я теж маю вищу освіту і мій тато якраз Старший науковий співробітник, не той шо вчить, а той шо науку робить. Він самі вершини фізики в Україні, те ж саме підтвердив теоретично.
Розвели тут демагогію шо я нічого не розумію. Я маю вищу освіту (електроніка), мій тато знає фізику на рівні топ 10 в Україні вцілому.
Трохи не у ті ворота.
Вам залишається лише практично довести усі мої твердження або заробити 300$ якшо я клоун профан з вулиці.
 
Останнє редагування:
Не можливо людині пояснити, якшо вона не намагається зрозуміти і вникнути. Тому я і вас усіх в школу відправляю!
Я теж маю вищу освіту і мій тато якраз Старший науковий співробітник, не той шо вчить, а той шо науку робить. Він самі вершини фізики в Україні, те ж саме підтвердив теоретично.
Розвели тут демагогію шо я нічого не розумію. Я маю вищу освіту (електроніка), мій тато знає фізику на рівні топ 10 в Україні вцілому.
Трохи не у ті ворота.
Вам залишається лише практично довести усі мої твердження або заробити 300$ якшо я клоун профан з вулиці.
Так, це вже цікавіше. Якщо при таких поглядах у Вас ще й вища освіта в галузі електроніка, то той діплом точно тато за сало купив. Бо в ТОЕ(теоретичні основи електротехніки) Ви абсолютний нуль. Ви навіть не розумієте найпростіших термінів з цієї галузі коли Вам їх наводять, а все за допомогою шкільної фізики щось намагаєтесь пояснити. Людина з відповідною освітою так не буде поводитись.
До речі, покличте тата сюди на форум. Може хоч він зможе пояснити ваш геніальний винахід перед тим як давати Вам 300$ на виплату.
 
Назад
Угорі