FAQ Як підключати батареї до інверторів

Вітаю. У вас вийшло? Стикнався з такою ж проблемою.
Сам спитав - сам відповім.
Вводні:
- інвертор EM6200-48L (Купував ANJ-6200W 48V WiFi але приїхав такий. По характеристикам співпадає) див. мал
- Батарейка самозбірна на базі BMS JK-PB2A16S15
Історія: Зробив батарейку, а інвертор застряг на таможні (Дякую УкрПошті). Взяв у кума LuxPower, як тимчасовий. Все з'єднав. Все запрацювало. Обмін даними налаштував через CAN по протоколам Pylontech (як в інверторі так і в BMS). Через деякий час помітив, що інвертор не знає про ємність батареї. З обох бокив перемкнув на протокол LuxPower. Все стало як має бути.
І тут нарешті приїхав мій інвертор. М'яко кажучі він простіший )) Сильно. Але ціна... Установив. CAN інтерфейса цей інвертор не має. Є RS485. Не питання.. Виставляю в налаштуваннях інвертора в 5-й групі LI2 (Pylon US2000 protocol), p'єдную інвертор і BMS по RS485 і тут з'ясовується, що BMS не має підтримки протокола Pylontech по RS485! тільки по CAN!!! Біда. Ставлю в налаштуваннях інвертора в 5-й групі LI4 (Standart communication protocol) щоб це не значило )) і починаю в налаштуваннях BMS перебирати протоколи. Не підійшов жоден.
Переключив на "ручне курування" в 5-й групі LIb та пішов шукать рішення.
Знайшов, що щось поміняли в протоколах в останній прошивці BMS. Та що 15.27. Прошив її. "По дорозі" навчився підіймати BMS зі стану "цеглини" )). І Бінго!! твм тепер є Pylontech по RS485! З'єдную і ... НІФІГА. Отак от. Бабуть версії різні.. Тож продовжуємо Знову ставлю в налаштуваннях інвертора в 5-й групі LI4 (Standart communication protocol) і перебираю доступні протоколи BMS.
І мені це вдалось! Протокол 006-Growatt_BMS_RS485 чудово (мабудь) працює.
То ж тепер все працює як мало б. Можливо комусь буде корисним.
 

Вкладення

  • IMG20240811185032.jpg
    IMG20240811185032.jpg
    295,2 Кб · Перегляди: 29
  • Screenshot_2024-08-11-19-26-22-55_bd59be8c3f820c1e3d6fc2892aab342d.jpg
    Screenshot_2024-08-11-19-26-22-55_bd59be8c3f820c1e3d6fc2892aab342d.jpg
    326,7 Кб · Перегляди: 29

Solis S5-EH1P6K-L​

у мене такий інвертор, збірка ліферів 16s, все працює, до цього стояли звичайні агм
Підкажи, чи вміє цей інвертор підмішувати е\е з мережі, якщо недостатньо сонячної енергії, чи він повністю переключається на мережу?
Шось ніде не можу знайти інфу про це.
 
Доброго дня! Друзі треба ваша допомога, поки я щось не спалив. Маю інвертор PV18-5248 PRO, купив батарейку не MUST, хочу підключити по КАН. Я так розумію, що треба переобжати кабелі? Просто ніколи не займався такими підключенями, не можу зрозуміти шо саме треба знати інвертору, та що підключати. Дякую

Інвертор:
1-RS-485-B
2-RS-485-A
3-GND
4-
5-CANL
6-CANH
7-
8-

БАТАРЕЯ
1-Trigger-GND
2-Trigger-VCC
3-CANL-PCS
4-CANH-PCS
5-RS-485-B
6-RS-485-A
7-CANL
8-CANH
 
Вітання!
Хотілось би підключити MUST PV-18-5048 VHM до felicity LUX-e 48100 LG04 по CAN шині, щоб інвертор щось знав про батарею, бо постійно при виставленому значенні напруг горить індикатор заряду, що мабуть не дуже добре впливає на саму батарею, хоча там струм заряду не видимий на екрані інвертора, проте коли підключити до комп'ютера там видно що потужність яку отримує батарея в межах 10-20 Вт. Чи можливо під'єднати дані пристрої по CAN шині (чи потрібно в кабелі GND? Бо у комплекті з батареєю йшов кабель не обжатий з одного боку з виведенням лише CANH , CANL та RS-485-A, RS-485-B) Чи потрібно якісь маніпуляції проводити з батареєю та інвертором? Дякую за будь яку допомогу
Інтерфейси батареї

Переглянути вкладення 3973Інтерфейс інвертора:
Переглянути вкладення 3974
Відповідаю на свої ж питання.
виготовив кабель CANL інвертора -> CANL батареї, CANH інвертора -> CANH батареї:
5,6 інвертора -> 7,8 батареї

1723651365173.png
промаркував про всяк випадок який бік кабелю куди вставляти
Поспілкувався з техпідтримкою Must i Felicity, виробник батареї сказав що їхня батарея (тобто БМС) підтримує протокол Pylontech тому на самому інверторі в 41 пункті меню вибрав 8, згідно таблички яка була на 9 сторінці, якщо не помиляюсь цієї теми. Від підтримки MUST дізнався що для Pylontech протоколу можна вибрати або 8 або 17 опцію в 41-му пункті меню. Я зупинився на 8 опції. В батареї для підключення використаний PCS порт. Можливо кому знадобиться дана інформація.
1723651725553.png

1723651763108.png

1723651872060.png
 
Відповідаю на свої ж питання.
виготовив кабель CANL інвертора -> CANL батареї, CANH інвертора -> CANH батареї:
5,6 інвертора -> 7,8 батареї

Переглянути вкладення 4003
промаркував про всяк випадок який бік кабелю куди вставляти
Поспілкувався з техпідтримкою Must i Felicity, виробник батареї сказав що їхня батарея (тобто БМС) підтримує протокол Pylontech тому на самому інверторі в 41 пункті меню вибрав 8, згідно таблички яка була на 9 сторінці, якщо не помиляюсь цієї теми. Від підтримки MUST дізнався що для Pylontech протоколу можна вибрати або 8 або 17 опцію в 41-му пункті меню. Я зупинився на 8 опції. В батареї для підключення використаний PCS порт. Можливо кому знадобиться дана інформація.
Переглянути вкладення 4004

Переглянути вкладення 4005

Переглянути вкладення 4006
Дуже дякую за таку розгорнуту відповідь. Тобто для MUST треба використовувати CANH та CANL, все інше нам не потрібно RS-485-B, RS-485-A та GND?

Так же не совсем понимаю про пункт 41, в описі дуже дивно написали, крок 1 від 0 до 31.
 
В цьому інверторі індикатор показує як заряд так і розряд аккумулятора, і про це прямо написано в інструкції. Також гібридним інверторам для роботи підмісу необхідно формувати опорну напругу, яка береться саме з аккумулятора а отже в деяких режимах роботи постійно відбувається рзрядка/зарядка аккумулятора.
Щодо індикатора, то після під'єднання БМС батареї до інвертора (по CAN шині), такої поведінки більше не спостерігається. Зараз все працює від мережі 220 (без сонячних панелей) включився bypass. В такому режимі акумулятор зарядився до певного відсотка, і інверторна частина відключилась, що видно по тому коли на екрані показуються частоти мережі (50.0 Гц)і інвертора (0 Гц.), індикатор після того як акумулятор зарядився не вмикається так як ні заряду батареї ні розряду не відбувається в режим байпасу. Можливо я не все правильно зрозумів по роботі даного інвертора але в даний момент так і є. До цього інвертор постійно працював і відбувався то заряд до розряд дуже малими струмами, які видно лише в програмі діагностики (на екрані було 0 А, але коли заявлявся екран з частотами то було мережа і інвертор 50.0 Гц)
 
Дуже дякую за таку розгорнуту відповідь. Тобто для MUST треба використовувати CANH та CANL, все інше нам не потрібно RS-485-B, RS-485-A та GND?

Так же не совсем понимаю про пункт 41, в описі дуже дивно написали, крок 1 від 0 до 31.
у мене в інструкції також нема нічого про 41 пункт меню, але на інверторі є
Опції вибирав такі як радили в підтримці Must, саме таку табличку мені і вислав представник бренду. Щодо інших опцій крім як описаних в цій табличці мені нічого невідомо. Сам вперше стикнувся з підключенням батареї і інвертора

так, підключав лише 2 проводи CANL i CANH також ще взнав в виробника по якому протоколу працює БМС батареї.
 

Вкладення

  • 1723657020090.png
    1723657020090.png
    627,2 Кб · Перегляди: 29
  • Like
Реакції: rl72
у мене в інструкції також нема нічого про 41 пункт меню, але на інверторі є
Опції вибирав такі як радили в підтримці Must, саме таку табличку мені і вислав представник бренду. Щодо інших опцій крім як описаних в цій табличці мені нічого невідомо. Сам вперше стикнувся з підключенням батареї і інвертора

так, підключав лише 2 проводи CANL i CANH також ще взнав в виробника по якому протоколу працює БМС батареї.
Блін, ви зробили велику роботу, дякую Вам за це. Завтра спробую підключити, все опишу як в мене вдалося це все зробити.
 
у мене в інструкції також нема нічого про 41 пункт меню, але на інверторі є
Опції вибирав такі як радили в підтримці Must, саме таку табличку мені і вислав представник бренду. Щодо інших опцій крім як описаних в цій табличці мені нічого невідомо. Сам вперше стикнувся з підключенням батареї і інвертора

так, підключав лише 2 проводи CANL i CANH також ще взнав в виробника по якому протоколу працює БМС батареї.
У вас получилось подружити батарею з інвертором? Як це виглядає? Змінились якісь пункти в меню, чи як?
 
У вас получилось подружити батарею з інвертором? Як це виглядає? Змінились якісь пункти в меню, чи як?
Судячи з того що батарея тепер не постійно заряджається / розряджається, мабуть вдалось, бо батарея ділиться нормально даними, а не сам інвертор працює виходячи з напруги на клемах. На екрані з'явилась інформація про PV зарядку, хоча не дуже зрозуміло чому, бо в мене панелі не підключені. А так то з'явилась температура батареї, ступінь заряду в %. Це зміни на інформаційному дисплеї, які чергуються. По пунктах меню, я лише налаштував 39 пункт SOC і виставив від 20% до 97%. Не думаю щоб це було можливим коли не було обміну даними між інвертором і батареєю.
 
Судячи з того що батарея тепер не постійно заряджається / розряджається, мабуть вдалось, бо батарея ділиться нормально даними, а не сам інвертор працює виходячи з напруги на клемах. На екрані з'явилась інформація про PV зарядку, хоча не дуже зрозуміло чому, бо в мене панелі не підключені. А так то з'явилась температура батареї, ступінь заряду в %. Це зміни на інформаційному дисплеї, які чергуються. По пунктах меню, я лише налаштував 39 пункт SOC і виставив від 20% до 97%. Не думаю щоб це було можливим коли не було обміну даними між інвертором і батареєю.
Як вважаєте є сенс спробувати замість CAN підключити RS-485, чи буде таж сама інформація? Також з пунктом 41 не дуже зрозуміло, тобто можна стробувати пункти 0, 8 та 17?
 
Останнє редагування:
Як вважаєте є сенс спробувати замість CAN підключити RS-485, чи буде таж сама інформація? Також з пунктом 41 не дуже зрозуміло, тобто можна стробувати пункти 0, 8 та 17?
не можу дати відповідь на це питання, так як не пробував сам

Мабуть би почав з того що взнав би по якому протоколу працює БМС батареї
потім з таблички вище глянув би по чому даний протокол підключати чи по CAN чи RS-485
Ну і в 41 пункті меню вибрав би відповідну опцію.
 
Останнє редагування:
Не думаю щоб це було можливим коли не було обміну даними між інвертором і батареєю.
Без кабелю можна налаштувати цей пункт.
На екрані з'явилась інформація про PV зарядку
Також бачу у себе таку інформацію, щоразу різну хоча без панелей система, і теж без кабелю
так то з'явилась температура батареї, ступінь заряду в %
А от це вже цікаво, де таке малює? Якщо можно з фото
 
Без кабелю можна налаштувати цей пункт.
так можна, але чи інформація буде правильна від батареї, якщо ми отримуємо лише напругу?
Також бачу у себе таку інформацію, щоразу різну хоча без панелей система, і теж без кабелю
у мене до підключення CAN кабелю чомусь такої інформації не було
А от це вже цікаво, де таке малює? Якщо можно з фото
так, звісно, фото було вище у пості
1723716326307.png


1723716400353.png
 
Да, в мене такого нема. Або протокол не зовсім пілонтеч або кабель бреше або щось ще недодивився.
 
Да, в мене такого нема. Або протокол не зовсім пілонтеч або кабель бреше або щось ще недодивився.
Нажаль в мене також халепа, сьогодні грався пів для, обжимав дроти, перегружав інвертор, но нажаль в мене нічого нового не зьявилось. Переглядав всі налаштування, буду дивитися ще, але там таких пунктів немає. Підключав дрот на CAN та RS-485 нажаль нічого. 41 пункт також змінював, віставляв 0 ,8, 17. Можливо є якась послидовність?
 
Також не можу зрозуміти, спочатку бігав індикатор заряда акумулятора, а потім перестав. Зарядка відбувається, але індікатор не бігає.
 
у мене в інструкції також нема нічого про 41 пункт меню, але на інверторі є
Опції вибирав такі як радили в підтримці Must, саме таку табличку мені і вислав представник бренду. Щодо інших опцій крім як описаних в цій табличці мені нічого невідомо. Сам вперше стикнувся з підключенням батареї і інвертора

так, підключав лише 2 проводи CANL i CANH також ще взнав в виробника по якому протоколу працює БМС батареї.
Можливо треба спробувати підключити на акумі
3-CANL-PCS
4-CANH-PCS
Яка у вас батарея?
Felisity LUX-E-48250LG03
 
Можливо треба спробувати підключити на акумі
3-CANL-PCS
4-CANH-PCS

Felisity LUX-E-48250LG03
так, саме PCS порт мені підтримка Felicity казала використовувати для під'єднання до інвертора
у мене на батареї 4 порти link 0, link 1, rs-485 communication i PCS communication. то саме з останній треба було під'єднати до інвертора, хоча CAN шина є і в портах link0 i link1

ну і для своєї батареї я використав 8 опцію в 41 пункті меню, перевантажувати інвертор не довелось, просто підключив і все спрацювало
 
Назад
Угорі