FAQ Як підключати батареї до інверторів

Добрый день...китаянка выслала более подробный вариант...я так понимаю, он для любого вольтроника...
 

Вкладення

  • Voltronic Inverter and BMS 485 communication protocol 20201208(2024-12-15 16_29_08).pdf
    164,9 Кб · Перегляди: 26
5-6 піни інвертора на 7-8 піни батареї
Такий CANL, CANH я зробив. Результату не має.
Я маю на увазі, що перечитав цей форум, та дивлюся інші. І позитивний досвід є, але у тих у кого є в батареї або окремий порт pcs (з can I, can h) , або в розпіновці батареї є відповідний контакт.
 

Вкладення

  • Screenshot_2024-12-17-18-47-08-787_com.viber.voip-edit.jpg
    Screenshot_2024-12-17-18-47-08-787_com.viber.voip-edit.jpg
    451,7 Кб · Перегляди: 13
  • Screenshot_2024-12-17-18-46-44-986_com.viber.voip.jpg
    Screenshot_2024-12-17-18-46-44-986_com.viber.voip.jpg
    797,2 Кб · Перегляди: 13
Такий CANL, CANH я зробив. Результату не має.
Я маю на увазі, що перечитав цей форум, та дивлюся інші. І позитивний досвід є, але у тих у кого є в батареї або окремий порт pcs (з can I, can h) , або в розпіновці батареї є відповідний контакт.
Порт може називатись як завгодно, може навіть бути попутані назви портів can і rs-485. Ключовим є правильна розпіновка кабеля і сумісність протоколу, якщо щось одне з двох не виконується то нічого ви не побачите на екрані.
 
Порт може називатись як завгодно, може навіть бути попутані назви портів can і rs-485. Ключовим є правильна розпіновка кабеля і сумісність протоколу, якщо щось одне з двох не виконується то нічого ви не побачите на екрані.
Дякую за пораду буду далі експерементувати
 
Добрий день. Підкажіть, можливо хтось має відповідний досвід і вийшло.
Інвертор Must PH18-5548 Plus і батарея Felicity LPBF48300, не виходить під'єднатися до бмс батареї. Зробили 2 проводи для експерементів по CAN і по RS485, в 37 пункті SOC, в 41 протокол 8 (також інші пробував згідно таблички Must), на батареї DIP 1,5 вгору, перезавантажував і інвертор і батарею. Результату не має.
Бачив що підлючали схожі комплекти, але в батареї люди використовували порт CAN pcs. У мене такого контракту не має.
не міг підключити акум SJY до інвертора Must. А виявилось що треба було правильно обжати rj45.Знайдіть розпіновку вашого акума і якщо не зпівпадає з інвертором то переобіжміть так як треба. Я зробив так і працює. 37 пункт не впливає на зв'язок, а в 41 у мене - 0
 
Іноді в паспорті на батарейку бувають переплутані контакти canh-canl. Спробуйте їх поміняти.
 
попробуйте алгоритм ,с которым дакстромн наладили комуникацию..

Для daxtomn
в JK прошивку обновил до 15.32 если у вас бмс 200а ,и вам рекомендую,она более допиленая для подключения общение инвертор-бмс ,,если бмс 150а ,то достаточно не ниже 15.27
выбрал протокол 14
витая пара ,что в инструкции не верна ,следует обжать только 2 провода по схеме 1-2 и 2-1

на инверторе выбрать в разделе 5 тип батарей LIL ,после откроется к доступу раздел 43 ,перейти на него и там указать адрес 49
в мене теж запрацювало, після оновлення PB2A16S15P до 15.3 (макс. версія на данний момент для ціеї версії бмс)
шнур для прошивки купував на алі, та удлінив його на 6м через зєднувач мама-мама, драйвера usb потрібно було пошукати в інтернеті, та все завелось і прошилось
Але коли комп виключив не витягуючи usb, bms начала пищати та вимикатись, не сразу зрозувів в чому проблема.
Теперь інвертор бачить корректно всі данні від бмс, а так же під кінець заряду знижує силу тока, бо коли стояв User, ток не падав пока не зарядиться повністю, пока що це єдина різниця яку я замітив коли їх звязав по rs485. а ну і теперь корректно бачу % заряду через wifi додаток.
 
  • Like
Реакції: andy
Користуйтесь
 

Вкладення

  • JKBMS-PBXX-V15.35.rar
    225,3 Кб · Перегляди: 4
всім привіт. маю PowMR6.2 з 2 однаковими батареямі 24в*105Аг, з'єднаними послідовно - шоб було 48в. в кожній батареі - JK БМС
як правільно підєднати 2 батареі до 1 інвертора по рс485 (на інверторі є рс485) шоб воно іх моніторило?

ще додатковий інв є 3.5кв, з 100Аг АҐМ батареєю. як додати той інвертор до СмартESS ? бо додано тіки 6.2кв, а 3.5 чомусь не додаєцця.
дякую
 
всім привіт. маю PowMR6.2 з 2 однаковими батареямі 24в*105Аг, з'єднаними послідовно - шоб було 48в. в кожній батареі - JK БМС
як правільно підєднати 2 батареі до 1 інвертора по рс485 (на інверторі є рс485) шоб воно іх моніторило?

ще додатковий інв є 3.5кв, з 100Аг АҐМ батареєю. як додати той інвертор до СмартESS ? бо додано тіки 6.2кв, а 3.5 чомусь не додаєцця.
дякую
Подивись тут в інструкції до JK bms
і це працює якщо у тебе інверторна bms, а не звичайна
 
"И много сняли с панелей с осени по сей день?"

Ось статистика по сьогодні
 

Вкладення

  • 2024-12-20_21-56-45.png
    2024-12-20_21-56-45.png
    65 Кб · Перегляди: 15
Вітаю! Підкажіть по схемі підключення, що додаю. Хочу підключити дві однакові батареї в паралель. Відповідно до схеми необхідно тягнути кабеля однакової довжини до інвертора. Невже не можна одну батарею короткими кабелями приєднати до іншої, а вже від неї кабелями приєднати до інвертора? Але ж виробник вимагає саме так, чи може я щось не так розумію?
 

Вкладення

  • IMG_20240920_162432.jpg
    IMG_20240920_162432.jpg
    1,4 Mб · Перегляди: 6
Вітаю! Підкажіть по схемі підключення, що додаю. Хочу підключити дві однакові батареї в паралель. Відповідно до схеми необхідно тягнути кабеля однакової довжини до інвертора. Невже не можна одну батарею короткими кабелями приєднати до іншої, а вже від неї кабелями приєднати до інвертора? Але ж виробник вимагає саме так, чи може я щось не так розумію?
Великі струми, тому навіть на короткому відрізку виникає помітне падіння напруги. Як компроміс, з'єднуєте батареї короткими, потім плюс берете з однієї, мінус з іншої. Бо якщо брати плюс і мінус з однієї і тієї ж, то вона буде розряджатися і заряджатися швидше, відповідно друга буде не повністю розряджатися. Як сильно буде різниця, залежить від перетину дротів, їх довжини і довжини коротких. Але якщо вибираєте "компроміс", дроти мають бути розраховані на максимальний сумарний струм від двох батарей. Буває дешевше пустити два дроти меншого перерізу
 
Назад
Угорі