FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

г
Цікаво, тобто ці заяви про офіційний гарантійний талон від Ningbo Deye Inverter Technology Co., Ltd фейкові й можна писати заяву в поліцію про шахрайські дії?
ги. дак а шо робити як ви саме це шукаэте)))) Вам дають те що ви шукаэте.

А перевірити ви можете у Дейе, запитайте їх


Тут я трохи розгубився, діапазон цін від 42к до 53к, гарантія від 12 місяців до 60 і все від виробника, що зовсім не логічно, як від виробника може бути різна гарантія?
Виробник дає 5 років. не залежно від того дек куплялося, дані не перевіряються. Далі, от наприклад я за додакову суму даю від себе поверх заводської, рік, два, на скільки грошей у вас вистачить, або бажння.

Я так розумію, що гарантії взагалі нема, або є від продавця поки продавець є

Ні, не так.

Ну як мінімум з 2020 року,з якого я займаюсь з Дейе, підтримка є і зворотній звязок присутній , пичому накращим чином ніж у інших. Але все з часом може змінитися, Китай він такий, колись наступить момент і китайцям стане не цікаво, так трапляється завжди і з усіма.

На сьогодні, як мінімум завод дасть плату на заміну, а заміну проведе ваш продавець. І от тепер ми повернемся до ціни.

діапазон цін від 42к до 53к
В мене штатний майстр, і він з 2020 року займається ремонтом Дейе, до нас возять їх і ми їх робимо, без виробника, самі. Тому 5к я не продам дешевше ніж 1450дол на умові з 1 рік від мене та 5 від заводу бо сервіс коштує грошей, люди коштують грошей, те що я не міняю номер тел і назфу фірми коштує грошей.

Але, для наших людей я роблю супер пропозицію - 1200 без гарантії від мене, а якщо що - за гроші консультація і ремонт - без питань.

От тому і різніці в цінах


Порекомендуйте адекватного продавця, чи не заморочуватись і купляти у когось по середній ціні (інвертори у всіх одинакові, офіційної гарантії ні в кого не має, а не офіційна сьогодні є завтра немає)
Вище ви надали скрін гарантійного талону. Ви його читали?
 
я вибачаюсь - але це епічно)
так а що поробиш, є два варіанти путі настоящого джедая)))

1. раз в рік міняти номер тел і назву контори і тоді джедай може роздавати гарантійки на ліво і на право, з любою пожиттєвою гарантією
2. об'єм продажів збільшує кількість звернень прогресивно, і це все давить на бізнес, для регулювання цього мені подобається збільшення вартості. Все просто - продав менше, заробив загально стількиж за проміжок часу, і при цьому навантаження на сервіс не збільшив до критичного рівня. А у вільний час ще і на ремонті та консультаціях чужого (там де зазвичай платять два рази) заробляєш
 
  • Like
Реакції: andy
Але, для наших людей я роблю супер пропозицію - 1200 без гарантії від мене, а якщо що - за гроші консультація і ремонт - без питань.
Чи правильно я зрозумів, що ціна 1200 ціна без гарантії (ну або з китайською гарантією) для "наших" людей? Хто входить в перелік "наших" людей?
В мене штатний майстр, і він з 2020 року займається ремонтом Дейе, до нас возять їх і ми їх робимо, без виробника, самі. Тому 5к я не продам дешевше ніж 1450дол на умові з 1 рік від мене та 5 від заводу бо сервіс коштує грошей, люди коштують грошей, те що я не міняю номер тел і назфу фірми коштує грошей.
А можна дізнатись назву фірми та посилання на сайт, можливо у вас є супутні товари які мене можуть зацікавити.
 
Чи правильно я зрозумів, що ціна 1200 ціна без гарантії (ну або з китайською гарантією) для "наших" людей? Хто входить в перелік "наших" людей?
що значить наші люди?

заводська гарантія означає що ви самі звертаєтеся до виробника, а виробник вже вирішє що робити, чи міняти вам інвертора цілком, чи тільки плату, чи каже - звернися до Романа, хай нам напише. Я звертаюся, і вони мені платять за ту роботу. Розумієте - платять!!!


А можна дізнатись назву фірми та посилання на сайт, можливо у вас є супутні товари які мене можуть зацікавити.
так то легко через приват, пишете туди і там вже деталі
 
що значить наші люди?

заводська гарантія означає що ви самі звертаєтеся до виробника, а виробник вже вирішє що робити, чи міняти вам інвертора цілком, чи тільки плату, чи каже - звернися до Романа, хай нам напише. Я звертаюся, і вони мені платять за ту роботу. Розумієте - платять!!!



так то легко через приват, пишете туди і там вже деталі
Dalet - я зробив вам рекламу.
З Вас пиріжок)))))
 
не вірю у гарантії продавців взагалі.
Хто мені дасть гарантію що продавець не змінить номер телефону та не переіменує фірму?
Хто мені дасть гарантію що його фірму не "відіжмуть" ?
Хто дасть гарантію що у фірму не прилетить ракета ?
Хто дасть гарантію що власника не мобілізують та усе закриється?
Ніхто.
Гарантія це просто обіцянка, яку навіть той хто дає може не мати можливості виконати, тому краще купити дешевше та ремонтувати за гроші якщо що.
Ну і головне - купляти речі які рідше ламаються.
 
Хто мені дасть гарантію що продавець не змінить номер телефону та не переіменує фірму?
поспоримо?

Подивіться на дату реестрації ТОВ "Енергогарант" 36531556 та номер тел в реестраційних данних, і подзвоніть по ньому, поспілкуємся. Аже повязаний ФОП за 2004 рік гляньте.


все то лірика. Звертаєтеся до виробника і він дає контакти хто представить інтереси виробника і вирішить проблему за підтримки виробника.

Але в мене питання до вас зустрічне - А чи гарантуєте ви що причиною поломки не стали ваші дії, що не в результаті ваших дій він вийшов з ладу? Що будемо робити коли причиною поломки буде названа третя сила, ну наприклад мережа, в якій був імпульс перенапруги, чи то грозовий розряд? Ви готові прийняти заключення сервісу?
 
навіщо? те що цього не сталося тривалий час ще не значить що і не станеться, нажаль.


Але в мене питання до вас зустрічне - А чи гарантуєте ви що причиною поломки не стали ваші дії, що не в результаті ваших дій він вийшов з ладу? Що будемо робити коли причиною поломки буде названа третя сила, ну наприклад мережа, в якій був імпульс перенапруги, чи то грозовий розряд? Ви готові прийняти заключення сервісу?
тут скоріше питання не чи я гарантую, а чи я знаю і не брешу, що ніяк не довести.
Плюс так, може бути третя сторона.
Тому і не вірю в гарантії, довести що ти не "віслюк" майже неможливо, тому простіше заплатити за ремонт, тоді ніц доводити не потрібно і це економить час.
 
І по темі, оце ось давно користуюсь і лише зараз до мене дійшло що вихід з інвертора не "фаза+нуль", а дві фази, між якими 230в, тобто як в генераторів.
заміри
"фаза"-земля 155в
"нуль"-земля 75в
ну і простий тестер фази світиться і там і там.
Так що не лякайтесь коли тестер в розетці після інвертора буде бачити дві фази :)
 
навіщо? те що цього не сталося тривалий час ще не значить що і не станеться, нажаль.
Звісно, де гарантія того що буде кому витребувати гарантію.

Пане, заходьте через десять років, вам нальють коньяку, не я так мій син, помянете свою писанину


а чи я знаю і не брешу, що ніяк не довести.
Звісно ніяк, бо у вас нема нічого проти тримача гарантії у якого є.

Тому рекомендація - не лізьте туди


фаза+нуль", а дві фази, між якими 230в, тобто як в генераторів
Всьо. Фініта ля комедія. Далі нема сенсу, по ця фраза каже про рівень знань. Далі лиш зняття з гарантії
 
І до діла. Поганий, в плані майже все по силовій по дейе 5к стає 250дол по запчастинах + ЗП. От я і даю вибір в цю різницю.
Все просто, до бєзобразія
 
Далі лиш зняття з гарантії
не можна зняти те, чого нема.
заходьте через десять років
де гарантія що ми будемо живі через 10 років? :)
Тому рекомендація - не лізьте туди
куди ? Інвертори розбирати точно харам.
по ця фраза каже про рівень знань
думаю ця фраза буде корисною для багатьох тут, бо "рівень знань" тут всередньому дуже низький, а запхати тестер та кричати "якого обидві дірки горять!" та напрягати цим "гарантів" - це запросто.
 
не можна зняти те, чого нема.
ну нема то нема, а у нас э, а у вас нема, кожному своє в цьому всесвіті

де гарантія що ми будемо живі через 10 років? :)
так про що річ
головне наявність вибору, чи не так?

куди ? Інвертори розбирати точно харам
в підключення інвертора та і взагалі.....

думаю ця фраза буде корисною для багатьох тут, бо "рівень знань" тут всередньому дуже низький, а запхати тестер та кричати "якого обидві дірки горять!" та напрягати цим "гарантів" - це запросто
ну так, щоб була гарантія, нєфіг туди лазяти, заплати і спи спокійно
 

Kitsune, Dalet - прошу розмови не по темі перенести у флуд або в ПМ

 
Добрый день, можете подсказать, контакты NC-это пустые контакты?
Производитель батарей скинул такую распиновку для подключения к deye.
 

Вкладення

  • Screenshot_20230815_161703.jpg
    Screenshot_20230815_161703.jpg
    355,5 Кб · Перегляди: 57
Вітаю. Може підкажете є питання по deye. Працює з pilontech us5000. В режимі УПСа за ніч з акума уходе до 20% заряду при наявності напруги в мережі, що відповідно з ранку через панелі заряджається. Звідки можливий такий витік? Налаштування додаю. Дякую.
 

Вкладення

  • 20230805_064731.jpg
    20230805_064731.jpg
    973,1 Кб · Перегляди: 50
  • 20230805_064727.jpg
    20230805_064727.jpg
    1 Mб · Перегляди: 48
  • 20230805_064722.jpg
    20230805_064722.jpg
    1,1 Mб · Перегляди: 44
  • 20230805_064700.jpg
    20230805_064700.jpg
    1,1 Mб · Перегляди: 49
Много не нужных фоток, а самой нужной нет. System work mode time of use там что?
 
Назад
Угорі