FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

можу віддалено зробити діагностику, якщо інвертор зареестровано на Солармані
а до вас таке питання.
я раніше думав, що соларман і дея реєстрація єдина. А тепер у мене лише 1 клієнт і там і там.
А як перенести - не знаю.
Думаю що реєструвати і там і там - погана ідея (вже пробував)
Дея підтримка мовчить (ну я з ними невдало поспілкувався з приводу сумісних лічильників)))
Може соларманам задати питання?
 
а до вас таке питання.
я раніше думав, що соларман і дея реєстрація єдина. А тепер у мене лише 1 клієнт і там і там.
А як перенести - не знаю.
Думаю що реєструвати і там і там - погана ідея (вже пробував)
Дея підтримка мовчить (ну я з ними невдало поспілкувався з приводу сумісних лічильників)))
Може соларманам задати питання?
Не зовсім зрозумів про соларман, мабуть мається соларман і дейе клауд. Мені так здається що сервер один. Я клаудом не користуюся, в мене все на бізнесі

А з приводу підтримки. Дак соларман лиш сервер надає, я не думаю що вони будуть відповідати на якісь питання
 
я так понимаю, что все 48 Вольтовые инверторы работают в диапазоне 41-58 вольт, и схема 12 S позволяет использовать только 50 , максимум 70 % емкости батареи (в зависимости от модели инвертора), потому что все что ниже 40 вольт уже никому не нужно....
Вот еще чтобы продавцы инверторов делали особый акцент на этом моменте! А лучше продавцы батарей !! Я свою сборку 12 S купил в Коломие (https://electropower.com.ua) и меня даже не спросили какой у меня инвертор, и настройки БМС пришлось от них клещами вытягивать. Теперь вопрос как 12 S в 14 S переделать, бо коломийцы не имеют специального сварочного аппарата.....
На твій страх та ризик:

12s батарея має мати
= 13 дротів для балансування
= силові + та -
= інформацію які там комірки (тип) та кількість в паралель (позначемо за Х)

приклад - типовий блок від VW ID4 має комірки lgx e78 (ось тип) у форматі 12s2p (Х=2)

далі треба знайти такі самі комірки в продажі та зробити з них 2sXp
Як зробити - це питання,
найпростіше замовити у тих де є точкова зварка та модулі одразу (ось це рекомендую !!!!),
можна звісно затарити комірки та вояти самостійно (не рекомендую, в мене не вийшло !!!)
на 90% маю певність що у тебе теж якісь LGX комірки (але їх БАГАТО різних), скоріше готовий блок з електрокару (бо 12s саме там), або декілька блоків зібраних разом в паралель, фізично LGX комірки це плоскі пластикові пакетики, якщо той пакет пошкодити - жопа, бо там всередині літій, а волога з повітря + літій = гарно горить, якщо вологи не багато то воно просто дуже специфічно смердить (так, я маю досвід, і відео як воно горить теж), на краю пакетів є "пелюстки" із нікелю, їх в ідеалі зварювати точково, але для саморобки можна зробити дірки та стягнути шурупами по формату - шуруп+шайба+пелюстка+шайба+пелюстка+шайба+...гайка
спершу ставиш Х штук однаковою стороною, а потім Х штук іншою, так буде 2s, головне іншу сторону не закоритити, бо є шанс згоріти за компанію із ними та хатою (або підпортити комірки у кращому випадку), з іншого боку буде 2 болти та між ними щось поставити щоб вони точно не закоротили, ну і болти будуть мати "запас" поверх гайки куди потім клеми + - крутити.
(залежно від амперажу болтів може треба декілька паралельно, або більші розміри, коротше воно має не грітися під амперами)
Тобто на 1 стороні будуть усі з'єднані разом - звідтам один баланс дріт ( середній)
А на другій 2 блоки по Х (в кожному блоці однакою стороною комірки), куди силові крутити, ну і туди ж 2 балансувальні. (плюсовий та мінусовий)
По результату там буде 3 дроти балансування та 2 силових

далі беремо з'єднуємо силові послідовно (+ з -) та відповідні балансувальні дроти обжимаєш разом (там де вольтаж такий як на силових, які з'єднуєш, тобто між тим балансом та силовим буде 0 вольт)

ну і далі в тебе вийде 15 балансувальних дротиків (14 рідних та 1 обжатий із двох) та 2 силових (один із 12s та другий із 2s), мінусовий силовий йде на БМС, балансувальні теж відповідно усі на БМС, плюс з батарей та мінус з БМС в інвертор.

Ну і май на увазі, якщо комірки будуть різної ємності (наприклад якісь трохи б/у) будуть перекоси, ну а різні типи брати взагалі не можна, навіть пояснювати не стану чому.

І та, будьмо уважні, бо можна легко запороти акуми та спалити хату, а люди з форуму за це відповідальності не несуть (включно зі мною)
 
А з приводу підтримки. Дак соларман лиш сервер надає, я не думаю що вони будуть відповідати на якісь питання
ну я думаю соларман це трохи більше))). Вони поставляли донгли виробникам (солісу в тч) та надавали сервіс хостингу їм же. Я памятаю - вони мені віддалено оновили солісовський донгл. А що ви мєте на увазі коли кажете "у мене все на бізнесі"?
 
можу віддалено зробити діагностику, якщо інвертор зареестровано на Солармані і у Вас є якийсь волтьтметр до 1000В
Дякую за пропозицію, але напевно краще мені знайти майстра по місцю.
Інвертор тільки в Deye Cloud зареєстровано. Вольтметр є самий простий до 500В але нажаль я не електрик.
 
Дякую за пропозицію, але напевно краще мені знайти майстра по місцю.
Інвертор тільки в Deye Cloud зареєстровано. Вольтметр є самий простий до 500В але нажаль я не електрик.
Почему сразу в поддержку deye не обратиться? Очень оперативно реагируют через почту.
Нужен серийный номер инвертора и чтобы он был в сети.
 
Дякую за пропозицію, але напевно краще мені знайти майстра по місцю.
Інвертор тільки в Deye Cloud зареєстровано. Вольтметр є самий простий до 500В але нажаль я не електрик.
та не питання. в мене тут є чим займатись, в день не менше одного підкидають на порішать, бува так закрутять рєбус


А що ви мєте на увазі коли кажете "у мене все на бізнесі"?


Почему сразу в поддержку deye не обратиться? Очень оперативно реагируют через почту.
Нужен серийный номер инвертора и чтобы он был в сети.
не завжди всьо так просто, вони допоможуть якщо проблема в ПО та налаштуваннях, а от коли зовні то ніц не розуміють
 
Доброго дня! Чи хтось може порадити спеціаліста по інверторах Deye у Львові?

Купив гібридний інвертор Deye SUN-12K-SG04LP3 в продавця Sоlar Market і тепер мучуся.

Проблема в тому, що після менш як місяця роботи перестав працювати PV1 вхід - показує нульовий вольтаж.

Вхідна напруга на стрінгах є, перекидали з PV2 стрінг (який працюючий), міняли місцями, робили скидання до заводських - нічого не допомогло. Продавець каже, що китайці віддалено мають продіагностувати інвертор по гарантії, але вже 11 днів чекаю на то


Я переконаний що проблема не у "софті", а у залізі. Чи можна якось це продіагностувати локально?
В мене теж проблема з вольтажем на PV1.
В мене 10 панелей по 550 Ват (41,9 Вольт).
Має показувати 400 Вольт, а показує то 200 Вольт, то 400 Вольт.
Вони перепрошили інвертор, 2 тижні все було ОК = 400 Вольт.
Я вирішив перезавантажити інвертор, після цього проблема повернулася.
Написав на підтримку, чекаю відповіді вже 2 дні.
Нє отвєта нє прівєта.
 
Нє отвєта нє прівєта.
риторичне питання - де поділися ваші продавці обладнання. Вони несуть гарантійні зобов'язання і мають розібратися в проблемі, і чи замінити інвертора, якщо питання в ньому, чи вирішити інакше.

В мене один бренд горів два рази на одному і тому ж місця, і я от розумію що проблема не в інверторі а в мережі, маючи багаж знань, розуміючи схемотехніку я замінюю власним коштом на інший інвертор, іншого виробника - таке життя, довбайте продавців, вони на вас гроші заробили. до речі.
 
риторичне питання - де поділися ваші продавці обладнання. Вони несуть гарантійні зобов'язання і мають розібратися в проблемі, і чи замінити інвертора, якщо питання в ньому, чи вирішити інакше.

В мене один бренд горів два рази на одному і тому ж місця, і я от розумію що проблема не в інверторі а в мережі, маючи багаж знань, розуміючи схемотехніку я замінюю власним коштом на інший інвертор, іншого виробника - таке життя, довбайте продавців, вони на вас гроші заробили. до речі.
я от постійно стикаюся з таким - візьму де подешевше, сам настрою. Нічого там складного немає. А потім спрошу. В більшості народ за обслуговування платити не готовий.
 
І доречі - підтверджую. Підтримка deye останні декілька місяців працює дуже погано. Або взагалі не відповідають, або включають дурня. З чим пов'язано - не ясно. Якщо що я про офіційну китайську.
 
І доречі - підтверджую. Підтримка deye останні декілька місяців працює дуже погано. Або взагалі не відповідають, або включають дурня. З чим пов'язано - не ясно. Якщо що я про офіційну китайську.
це нормально. так було, так буде, і інакше бути не може. Чому так, треба пояснювати?
 
Та ні. Не треба. Лише рік тому все було інакше. Всі питання вирішував.
коли я їх почав возити в 21 рокці,, вони мене на руках носили. Так завжди, це стандартний стан справ, причому не важливо хто то. Бо кількість продажів збільшує кількість звернень, а розширяти штат консультантів вони не будуть, то то грошей коштує. Перший етап - завоювати ринок - і тут треба себе показати, другий - заробити грошей - і тут вже не до вас. Тому селяві.
 
до речі - а народ хай далі продовжує слухати басні про 5 років гарантії. А тим паче від тих хто тут супер офіційний та с голограмами. Хоч би глянули дати реестрації тих конотор, та навіть взагалі реестрації.
 
я от постійно стикаюся з таким - візьму де подешевше, сам настрою. Нічого там складного немає. А потім спрошу. В більшості народ за обслуговування платити не готовий.
і про це, бо з совка повелося - знання та час нічого не варті. Але тоді то було актуально, бо ти був на роботі і там в тебе була зарплатня. а все інше магорич, магорич типу то не гроші, ну і типу ж безкоштовно.....

але зараз часи інші, зараз час саме дороге, а знання це просто знову час, на те щоб їх отримати. І наш нород не побороть. Вони цінять тільки своє
 
найпростіше замовити у тих де є точкова зварка та модулі одразу (ось це рекомендую !!!!),
Дякую за таку розгорнуту відповідь, зі змісту якої я зрозумів, що самому до цього апгрейду краще не братися.
Враховуючи, що я новачок у сонячній енергетиці і вже набив кілька шишок, може ви можете порекомендувати хорошого майстра чи фірму, яка зможе зробити цю роботу не за всі гроші світу. В личку або на вайбер 0674823914, це прохання до всіх шанованих форумчан.
У мене вже два таких акуми 48 вольт 12s 156 Ач, швидше за все на комірках lgx e78. БМС на них звичайно шикарна, міняти не хотілося б
 

Вкладення

  • 0-02-05-efc3cd08df513a1002136dfb1d2f8596132f60adc9bd1d77767a3d5eb4ea5480_a0e91d755306131.jpg
    0-02-05-efc3cd08df513a1002136dfb1d2f8596132f60adc9bd1d77767a3d5eb4ea5480_a0e91d755306131.jpg
    215,4 Кб · Перегляди: 50
Дякую за таку розгорнуту відповідь, зі змісту якої я зрозумів, що самому до цього апгрейду краще не братися.
Враховуючи, що я новачок у сонячній енергетиці і вже набив кілька шишок, може ви можете порекомендувати хорошого майстра чи фірму, яка зможе зробити цю роботу не за всі гроші світу. В личку або на вайбер 0674823914, це прохання до всіх шанованих форумчан.
У мене вже два таких акуми 48 вольт 12s 156 Ач, швидше за все на комірках lgx e78. БМС на них звичайно шикарна, міняти не хотілося б
судячи з фото - тебе розвели на гроші. це е78 блок від ID4 до якого вони причепили БМС (ціна блоку 600-900 баксів, бмс не дорожче 7000грн, а скільки з тебе взяли сам знаєш).
По перше ставити два треба під спільний БМС (щоб паралелити БМС треба плату синхронізації), тобто 1 БМС зайвий.
По друге паралелити блоки (і силові і балансувальні дроти - вийде 12s4p) та додавати 2s4p блок зверху, тоді буде 14s4p
Глянь потужність твого БМС, це JK фірма та вони бувають на різні ампери, хоча там по 2 дроти на кожну клему, це по ідеї більше 100а, що дає мінімум 44*100=4квт (максимум 54*100 > 5квт) , мало б тобі вистачити, але перевір, на ньому є QR код, по ньому вантажиш апку на телефон, нею по блютузу заходиш на БМС та дивишся модельку, комірки, балансування.

Якщо купити 2s4p блок то далі зібрати можна, але то треба шукати фірму яка має комірки та збирає, я таку лише у львові знаю, де мені 2s6p блоки робили.
пошукай в гуглі по формату "lgx e78 збірки <твоє місто>", часто цим займаються фірми по електророверам.
Можеш одразу їх питати щоб самі додати блок до твого, але не факт що погодяться, бо вони люблять давати гарантію на роботу, а тому роблять лише зі своїх комірок.
Тобто правильне рішення одразу в них замовити 14s4p та й усе, але той потяг вже пішов для тебе.
 
Вісім привіт, місяць назад став власником Deye SUN 5K-SG01/03LP1, зараз намагаюсь розібратись в налаштуваннях.
В налаштуванях виставив струм заряду 50А струм розряду 80А, відключив грід та сонце і вімкнув навантаження близько 5 кВт, струм розряду батареї близько 110А.
Власне питання, чтому інвертор не відключає навантаження при перевищені встановленого струму розряду?
Можливо десь якусь "галочку" потрібно встановити.
Конфігурація батареї 14s3P Li-NMC (LG chem e 63), BMC JKong 150A

 
Налаштування інвертора.
 

Вкладення

  • photo_2023-10-07_19-01-45.jpg
    photo_2023-10-07_19-01-45.jpg
    95,8 Кб · Перегляди: 64
  • photo_2023-10-07_19-01-41.jpg
    photo_2023-10-07_19-01-41.jpg
    113,7 Кб · Перегляди: 62
Назад
Угорі