я так понимаю, что все 48 Вольтовые инверторы работают в диапазоне 41-58 вольт, и схема 12 S позволяет использовать только 50 , максимум 70 % емкости батареи (в зависимости от модели инвертора), потому что все что ниже 40 вольт уже никому не нужно....
Вот еще чтобы продавцы инверторов делали особый акцент на этом моменте! А лучше продавцы батарей !! Я свою сборку 12 S купил в Коломие (
https://electropower.com.ua) и меня даже не спросили какой у меня инвертор, и настройки БМС пришлось от них клещами вытягивать. Теперь вопрос как 12 S в 14 S переделать, бо коломийцы не имеют специального сварочного аппарата.....
На твій страх та ризик:
12s батарея має мати
= 13 дротів для балансування
= силові + та -
= інформацію які там комірки (тип) та кількість в паралель (позначемо за Х)
приклад - типовий блок від VW ID4 має комірки lgx e78 (ось тип) у форматі 12s2p (Х=2)
далі треба знайти такі самі комірки в продажі та зробити з них 2sXp
Як зробити - це питання,
найпростіше замовити у тих де є точкова зварка та модулі одразу (ось це рекомендую !!!!),
можна звісно затарити комірки та вояти самостійно (не рекомендую, в мене не вийшло !!!)
на 90% маю певність що у тебе теж якісь LGX комірки (але їх БАГАТО різних), скоріше готовий блок з електрокару (бо 12s саме там), або декілька блоків зібраних разом в паралель, фізично LGX комірки це плоскі пластикові пакетики, якщо той пакет пошкодити - жопа, бо там всередині літій, а волога з повітря + літій = гарно горить, якщо вологи не багато то воно просто дуже специфічно смердить (так, я маю досвід, і відео як воно горить теж), на краю пакетів є "пелюстки" із нікелю, їх в ідеалі зварювати точково, але для саморобки можна зробити дірки та стягнути шурупами по формату - шуруп+шайба+пелюстка+шайба+пелюстка+шайба+...гайка
спершу ставиш Х штук однаковою стороною, а потім Х штук іншою, так буде 2s, головне іншу сторону не закоритити, бо є шанс згоріти за компанію із ними та хатою (або підпортити комірки у кращому випадку), з іншого боку буде 2 болти та між ними щось поставити щоб вони точно не закоротили, ну і болти будуть мати "запас" поверх гайки куди потім клеми + - крутити.
(залежно від амперажу болтів може треба декілька паралельно, або більші розміри, коротше воно має не грітися під амперами)
Тобто на 1 стороні будуть усі з'єднані разом - звідтам один баланс дріт ( середній)
А на другій 2 блоки по Х (в кожному блоці однакою стороною комірки), куди силові крутити, ну і туди ж 2 балансувальні. (плюсовий та мінусовий)
По результату там буде 3 дроти балансування та 2 силових
далі беремо з'єднуємо силові послідовно (+ з -) та відповідні балансувальні дроти обжимаєш разом (там де вольтаж такий як на силових, які з'єднуєш, тобто між тим балансом та силовим буде 0 вольт)
ну і далі в тебе вийде 15 балансувальних дротиків (14 рідних та 1 обжатий із двох) та 2 силових (один із 12s та другий із 2s), мінусовий силовий йде на БМС, балансувальні теж відповідно усі на БМС, плюс з батарей та мінус з БМС в інвертор.
Ну і май на увазі, якщо комірки будуть різної ємності (наприклад якісь трохи б/у) будуть перекоси, ну а різні типи брати взагалі не можна, навіть пояснювати не стану чому.
І та, будьмо уважні, бо можна легко запороти акуми та спалити хату, а люди з форуму за це відповідальності не несуть (включно зі мною)