FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

Логика є. Китай буває заводський (наприклад той же Deye, котрий Європа масово ставить) і китай кустарний, це коли електрообладнання без жодного опису, мануалу, дадашиту…На якому написано 200А, а спрацює він при 100…
 
Есть пару вариантов на пробу:
- попробовать перезагрузить устройство через выключение (hard reset);
- сбросить все настройки в заводские и настроить устройство заново.
Полное выключение пробовал. Ну то есть выключил по кнопке боковой, выключил тумблер pv, выключил город. После включения, пока он грузится, то вроде как сенсор работает лучше, меньше ложных координат.

На заводские ещё не решился, но, похоже всё к этому идёт перед обращением по гарантии.
 
... но в китае сейчас очень много клонов вольтроника, именно клонов, изготовленых по образу и подобию, но с карявым и не полным ПО, да и в нутри не известно что
Клонов очень много, но все это Вольтроник. Он их и делает для всех по заказу.
 
Доброго дня,
а хтось пробував підключати інвертор до локальної мережі через LAN?
WiFi не дуже влаштовує бо не достає до домашньої сітки, а ставити окрему точку доступу біля інвертора якось не комільфо.
LAN в наявності біля інвертора.
 
Доброго дня,
а хтось пробував підключати інвертор до локальної мережі через LAN?
WiFi не дуже влаштовує бо не достає до домашньої сітки, а ставити окрему точку доступу біля інвертора якось не комільфо.
LAN в наявності біля інвертора.
Штатний логер наче тільки вайфай.
Простіше за все старий роутер поряд поставити, не коштує майже нічого)

Собі зробив через модбас в розумний будинок данні наливаю. Так можно і через LAN зробити.
 
Велике дякую за ролік! Все як і підозрював, не все на чому китай 200А пише, дійсно 200А витримує...

Збирався брати на 200А автомат на дин-рейку. Але після ролику мабуть візьму великий.
 
Я собі сам роблю збірку з 16 комірок лифера на 280. Це 14 кВт-годин. І загалом це вийде приблизно втричі дешевше ніж набирати таку емність фірмовими АКБ дейе або фелисити по 5.1 кВт-годин.
Але приходиться довбатися та витрачати свій час... Вже три тижня на вихідних мастеркую... Але мені це подобається. Як раз до холодів встигну.

Нижче фото моєї збірки "в процесі". Вирішив поставити АКБ на тележку, щоб була мобільність. А то 90 кг на руках вдруг що не потягнути.

Зверху накрию листом фанери 15 мм, на нього змонтую BMS та автомат захисту. Зверху на распорках ще лист і на нього виведу клеми, панель JK BMS Inverter, та ричаг автомата, що "+" з АКБ розриває.
 

Вкладення

  • IMG_20240928_174032.jpg
    IMG_20240928_174032.jpg
    4,1 Mб · Перегляди: 31
  • IMG_20240928_174023.jpg
    IMG_20240928_174023.jpg
    3,7 Mб · Перегляди: 30
В три раза дешевле? Это ж почём ячейки выходят?
А зачем набирать из 3шт по 5квт, с током разряда 50А, если можно сразу взять фелисити на 15 КВт?
Первая ссылка гугла у перекупов стоит 130к. В тричи дешевле - 45к грн выйдет?
 
В тричи дешевле - 45к грн выйдет?
Ніхто ніколи не рахує вартість витраченого часу та власної роботи. А якщо порахувати - то майже завжди виходить дорожче заводської збірки. Про приварені контакти у заводських батареях теж не слід забувати. Це значно надійніше гвинтів.
 
Нижче фото моєї збірки "в процесі"
Я бы заменил "бабочки" гайками и посчитал момент затяжки, затянув динамометрическим ключем. Я считал у себя. Для 5ти М8 там совсем мало выходит, перетянуть легко ;). Хотя EVE и допускает сжатие аж до 1000кг, но рекомендует всё же 300.
Про приварені контакти у заводських батареях теж не слід забувати. Це значно надійніше гвинтів.
У меня две батареи. На одной приварены байпасы, вторую я сам собирал.
Если бы первую я не покупал в спешке и без тогда еще достаточного опыта - я бы больше не сделал этой ошибки. Ибо так как они приварили - руки бы им поотрывать. И ведь не переделать теперь толком ((. Подробности тут писал.
В винтовом соединении никаких минусов не обнаружил. Общее сопротивление сборки получилось даже меньше, чем на "сварном" варианте (4 против 4.26), но там ячейки более "тугие".
 
Общее сопротивление сборки получилось даже меньше, чем на "сварном" варианте (4 против 4.26), но там ячейки более "тугие".
Справа не в опорі контактів, а в тому, що гвинти з часом відпускаються. Непомітно для вас. Починається нагрів, і далі лавиноподібно погіршення контакту. А криво приварено - це ж не про якість з'єднання. Це про криворукість.
 
Справа не в опорі контактів, а в тому, що гвинти з часом відпускаються.
Там гроверы, не должно отпускаться. А если очень переживать, можно было и локтайт нанести, но я решил это лишнее.
Сопротивление измеряется и отображается в Homeassistant, незаметным не останется.
 

Вкладення

  • Снимок экрана 2024-10-02 223118.png
    Снимок экрана 2024-10-02 223118.png
    219,7 Кб · Перегляди: 20
Останнє редагування:
В три раза дешевле? Это ж почём ячейки выходят?
А зачем набирать из 3шт по 5квт, с током разряда 50А, если можно сразу взять фелисити на 15 КВт?
Первая ссылка гугла у перекупов стоит 130к. В тричи дешевле - 45к грн выйдет?
Ну може не в 3 рази… комірка мені вийшла з доставкою та митницею приблизно 80$*16=53К грн. Плюс тележка, фанера, BMS, клеми, проводи та ін. Загалом я так міркую десь 62-65К. А нормальний АКБ фелисити на 15К, якщо брати свіжій, а не гулявший десь 2-3 роки, то вийде 120К+. Так що да, загнув я, не в 3 а в 2 рази…

Але як вірно пишуть нижче, є ще робота, яку важко виміряти.
 
Я бы заменил "бабочки" гайками и посчитал момент затяжки, затянув динамометрическим ключем. Я считал у себя. Для 5ти М8 там совсем мало выходит, перетянуть легко ;). Хотя EVE и допускает сжатие аж до 1000кг, но рекомендует всё же 300.

У меня две батареи. На одной приварены байпасы, вторую я сам собирал.
Если бы первую я не покупал в спешке и без тогда еще достаточного опыта - я бы больше не сделал этой ошибки. Ибо так как они приварили - руки бы им поотрывать. И ведь не переделать теперь толком ((. Подробности тут писал.
В винтовом соединении никаких минусов не обнаружил. Общее сопротивление сборки получилось даже меньше, чем на "сварном" варианте (4 против 4.26), но там ячейки более "тугие".
А спочатку в мене і були звичайні гайки, з вбудованою пластиковою шайбою, щоб самі не відкручувались. Але я як став їх затягувати зрозумів, що зусилля контролювати не можливо. Шайба та при обертанні опір робить…

Тому поміркував і з одного боку поставив бабочки, вібрації там немає, самі розкручуватися вони не повинні. А силу завертання можна рукою відчувати.

Ключа з динамометром в мене нажаль немає. Але закрутив не сильно. Вільно рукою обертаю бабочки та шпильки з боків можна відтягнути пальцями вільно. Я так розумію, коли комірки нові – їм то зусилля не потрібно. А якщо в роботі почнуть підпухати та збільшувати свій розмір – то вони самі собі потрібне зусилля створять.
 
Підкажіть ще таке питання.

Контактні площадки та перемички.

В моїх АКБ наварені болти мають контактну площадку яка дещо вища за велику контактну площадку самого АКБ. Вища і за площею менша! На погляд там десь діаметр 10 мм сам болт + площадка з алюмінію. І є підозра, що наприклад на струми 100А+ той контактної площадки може бути замало. Алюміній – це не мідь…

Ситуація погіршується ще тим, що перемички котрі були в комплекті з комірками мають овальні отвори і при їх встановлені цей овал «з’їдає» ще частину площі контакту. Але других перемичок в мене немає…

Я вот чого поміркував і що може допомогти компенсувати овали на перемичках. Що якщо на клему АКБ покласти широку шайбу на М6, котра буде повною мірою контактувати з той невеликою площадкою що є? А вже на цій шайбі буде перемичка, і за рахунок того, що площа шайби більше за площу перемички, втрати контакту із-за овального отвору на перемичці не буде.

Але я не впевнений, що такій піріг з шайб та перемичок не додасть опору...
 
Назад
Угорі