FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

Питання по паралельній роботі трьох SUN-6K-SG03LP1 в трифазній мережі.
В мануалі намальована схема, на якій всі три інвертора працюють з однієї батареї, BMS якої підключена до першого (Master) інвертора.
А чи можна щоб кожен з інверторів працював зі своєю окремою батареєю? Відповідно BMS кожної батареї підключається до "свого" інвертора...
в параллельной работе всем заедует мастер, потому к нему и подключают все батареи что бы он видел полную емкость и допустимые токи заряд/разряд
батареи все должны быть в паралели а не раздельные у каждого инвертора
 
В мене та пари моїх колег оновлено дісплей та встановлений український мовний пакет. Проблем не має.
Саме встановленний, так як це окремий модуль программного забеспечення і він ні як не відноситься до параметрів тачскріна.
 
  • Like
Реакції: rl72
У меня до обновления сам собой начал глючить, а обновление я просил уже как раз что бы исправить проблему.
Обновили, но проблема не ушла. Укр язык не запрашивал и его у меня нет, просто просил обновить до последней стабильной. У меня была проблема что в приложении не видило все батареи и это исправилось обновлением.
А Factory Default не пробовали?
 
А Factory Default не пробовали?
Не помогло.
Мне даже кажется что это какой-то софтовый баг чувствительности сенсора. Как только дея стартует и ещё грузится то проблемы либо нету либо слабо выражена. Как только загрузка заканчивается и он выходит на режим - всё, пользоваться экраном очень сложно. Если очень нужно то помогает тонкий металлический предмет типа спицы или гвоздя, отвёртки. Так легче попадать на нужные кнопки. Но это же не выход. Китайцам написать как-то не дошли руки ещё.
 
Как только загрузка заканчивается и он выходит на режим - всё, пользоваться экраном очень сложно.
Моё мнение, что программное обеспечение к глюкам тачскрина не имеет ни какого отношения. Вы сейчас это подтвердили. Глючить начинает именно когда инвертор выходит на рабочие режимы и все преобразования напряжений в нём начинают работать.
Нужно понять что именно даёт наводки на тач и как с этим бороться "паяльником", а не "швейной машинкой".
 
в параллельной работе всем заедует мастер, потому к нему и подключают все батареи что бы он видел полную емкость и допустимые токи заряд/разряд
батареи все должны быть в паралели а не раздельные у каждого инвертора
Зрозуміло, дякую.
Якщо в такій паралельній роботі я на майстрі задаю зарядний струм 50А - це значить що кожен з трьох інверторів буде качати свої 50 А, тобто загалом буде 150 А, вірно?
 
Зрозуміло, дякую.
Якщо в такій паралельній роботі я на майстрі задаю зарядний струм 50А - це значить що кожен з трьох інверторів буде качати свої 50 А, тобто загалом буде 150 А, вірно?
Да, каждый инвертор будет давать 50а.
Как только вы на мастере делаете настройку то она сразу применяется и на слейвах.
 
Останнє редагування:
Добрий день.
В мене Deye 6K SG03LP1 + АКБ (збірка на JK BMS Inverter) + ПЗ мобілі SOLARMAN Smart

Деякий час тому я побачив, що SOLARMAN Smart не всі параметри з BMS показує. Основне підтягує, але чомусь "BMS Disсharge voltage" пише "0". Хоча як я розумію, це нижня напруга до якої BMS дозволяє розряджати АКБ і у параметрах BMS вона в мене встановлена на 2.58В. На фото позначив цей параметр червоним.

Підкажіть pls в чому справа? У всіх з JK BMS Inverter цей параметр не підтягує? Або може в мене щось підправити потрібно?BMS.jpg
 
Так начє цей параметр вітсутній і в самому інверторі.

Так, зараз не можу глянути, далеко від інвертора. Але скоріше за все bms чомусь не передає цей параметр на інвертор. Питання чому? Якщо solarman його з нулем пише, то мабуть цей параметр повинен бути.
 
Вітаю.
Підкажіть будь ласка що за ковбасня з батареєю?
Винен інвертор SUN-6K-SG05LP1-EU але не знаю як вирішити...
Не залежить від CAN шини, батарея не від'єднюється, напруга та сама (більше 50В).
SoC.jpg
 

Вкладення

  • IMG_4771.jpg
    IMG_4771.jpg
    549,8 Кб · Перегляди: 11
  • IMG_4772.jpg
    IMG_4772.jpg
    727,3 Кб · Перегляди: 11
Вітаю.
Підкажіть будь ласка що за ковбасня з батареєю?
Винен інвертор SUN-6K-SG05LP1-EU але не знаю як вирішити...
Не залежить від CAN шини, батарея не від'єднюється, напруга та сама (більше 50В).
Переглянути вкладення 5278
Це не залежить ні від батареї ні від BMS, замінювали, ставили різні налаштування і по LiBat і по V.
А як що підключена BMS по CAN, то вона теж починає показувати хто зна що незалежно від протоколу...
З самого початку виявилось що інвертор при роботі від акума садить на землю не нульовий провідник виходу, а фазний!!!
Але з зарядкою проблем не було, а після під'єднання до інтернета почалось... вважаю співпадінням.
Додам ще скріни для загальної картини
 

Вкладення

  • зображення_viber_2024-11-23_20-14-29-555.jpg
    зображення_viber_2024-11-23_20-14-29-555.jpg
    68,6 Кб · Перегляди: 18
  • зображення_viber_2024-11-23_20-06-51-088.jpg
    зображення_viber_2024-11-23_20-06-51-088.jpg
    161,1 Кб · Перегляди: 18
  • зображення_viber_2024-11-23_20-53-17-442.jpg
    зображення_viber_2024-11-23_20-53-17-442.jpg
    173,1 Кб · Перегляди: 17
  • зображення_viber_2024-11-25_14-05-49-711.jpg
    зображення_viber_2024-11-25_14-05-49-711.jpg
    15,7 Кб · Перегляди: 16
  • зображення_viber_2024-11-22_11-09-34-075.jpg
    зображення_viber_2024-11-22_11-09-34-075.jpg
    156,1 Кб · Перегляди: 16
  • зображення_viber_2024-11-19_23-39-50-653.jpg
    зображення_viber_2024-11-19_23-39-50-653.jpg
    157 Кб · Перегляди: 18
Останнє редагування:
У вас батарейка кислотная?
 
Фелисити АКБ, что там за бмс не в курсе
А підкажіть, що SOLARMAN Smart пише у розділі керування в самому началі. На фото я цей параметр позначив червоним.
Я не впевнений, але є підозра що це напруга повністю розрядженої батареї. Вона у вас така ж як з BMS надходить?

І ще. Хтось знає, для чого параметри на фото "Bat resistance" і "Bat charge efficiency"?
 

Вкладення

  • BMS.jpg
    BMS.jpg
    132,4 Кб · Перегляди: 8
А підкажіть, що SOLARMAN Smart пише у розділі керування в самому началі. На фото я цей параметр позначив червоним.
Я не впевнений, але є підозра що це напруга повністю розрядженої батареї. Вона у вас така ж як з BMS надходить?

І ще. Хтось знає, для чого параметри на фото "Bat resistance" і "Bat charge efficiency"?
Оно? Это ж инвертор читает с бмс. Без нее надо все значения прописать вручную
 

Вкладення

  • Screenshot_20241126-103023.jpg
    Screenshot_20241126-103023.jpg
    230,5 Кб · Перегляди: 7
  • Screenshot_20241126-103036.jpg
    Screenshot_20241126-103036.jpg
    235,8 Кб · Перегляди: 7
Останнє редагування:
Назад
Угорі