Зовсім не так
Виписавши акт рем виписує податкову накладну, а після цього вже виникає фінансове зобов'язання з їхньої сторони
Обов'язов ПУПа оплатити домогасподрству кошти за посиавлену ел. ен. виникає згідно умов договору і ніяк не прив'язаних до будь-яких податкових накладних. Обов'язок і порядок видачі (або, як Ви виразились -"виставлення) податкових накладних визначено ст. 201 Розділу V Податкового кодексу України.
Розділ V має назву "Податок на додану вартість".
Видати податкову накладну з ПДВ зобов'язаний постачальник товарів/робіт/послуг, при цьому він має бути платников ПДВ. Постачальником ел. ен. є домогосподарство, а ПУП - споживачем, тому няких ПН ПУП Вам не "виставляє" (оскільки немає на це ані права, ані обов'язку).
Ви теж не "виставляєте" бо не є платником ПДВ.
Слід зазначти, що ПУП виступає податковим агентом між Вами і державою щодо нарахування та утримання з Вас в бюджет податку на доходи фізичних осіб (18% від доходу) та військового збору (1,5% від доходу) с сум, виплачних Вам за поставлену елекрику. Тому, при виплаті коштів Ви отрумаєте на рахунок суму вже за мінусом цих 19,5%, які ПУП за Вас заплатив до бюджету.