Схема подключения солнечных панелей, расчет стринга солнечных батарей

Щодо "гріється" ще мене цікавить. Останні пару днів в нього температура 57-58 градусів в піку. Інсталятори кажуть що це норм, на форумі пишуть , що і до 70 то норм. Але не можу знайти яка залежність генерації від температури та при якій температурі інвертора падає генерація і наскільки падає. На інвертор сонце не світить.
60гр норм.
 
А у вас літом в 13-14 яка темп інвертора?
для різних станцій різні температурні режими. В одних росте в обід, в інших навпаки під вечір. Залежить от якраз від організації поля.

1620710532467.png1620710569859.png
1620710737182.png
1620710801825.png
1620710849029.png

ось, можете провести аналогії
 
А у вас літом в 13-14 яка темп інвертора?
А, і я робив 'інспекцію' інверторів, у деяких вентилятори взагалі не запускатись, а у тих що 65 було по 250 годин щось наробки тільки. Тобто температура 60 взагалі ні про що точно.
 
для різних станцій різні температурні режими. В одних росте в обід, в інших навпаки під вечір. Залежить от якраз від організації поля.

Переглянути вкладення 1575Переглянути вкладення 1576
Переглянути вкладення 1577
Переглянути вкладення 1578
Переглянути вкладення 1579

ось, можете провести аналогії
Бачу такої температури як в мене у вас і близько нема
 
ну, хорошо бы сравнивать место инсталляции, температуру на улице
А ще моделі інверторів, адже датчики температури можуть знаходитися в різних місцях.
І чи не світить сонце, наприклад.
 
А ще моделі інверторів, адже датчики температури можуть знаходитися в різних місцях.
І чи не світить сонце, наприклад.
Солнце не світить. Під навісом інвертор. Цікавить ваша думка, при якій температурі на 33 ktl-a потрібно думати про якесь додаткове охолодження і при якій температурі інвертор починає занижувати генерацію і наскільки.
 
Солнце не світить. Під навісом інвертор. Цікавить ваша думка, при якій температурі на 33 ktl-a потрібно думати про якесь додаткове охолодження і при якій температурі інвертор починає занижувати генерацію і наскільки.
Зниження генерації для Huawei SUN2000-33KTL-A відбуватиметься лише після +45 С.
Якщо інвертор встановлений у вентильованому приміщенні або на відкритому повітрі в тіні відповідно до інструкції, то жодне додаткове охолодження не потрібне для повноцінної роботи інвертора.
Але у вашому випадку я рекомендую зробити стринги довшими.
Розрахуйте з урахуванням температурного коефіцієнту сонячних батарей.
 

Вкладення

  • 1620816343611.png
    1620816343611.png
    87,8 Кб · Перегляди: 42
Зниження генерації для Huawei SUN2000-33KTL-A відбуватиметься лише після +45 С.
Якщо інвертор встановлений у вентильованому приміщенні або на відкритому повітрі в тіні відповідно до інструкції, то жодне додаткове охолодження не потрібне для повноцінної роботи інвертора.
Але у вашому випадку я рекомендую зробити стринги довшими.
Розрахуйте з урахуванням температурного коефіцієнту сонячних батарей.
Дякую за відповідь. Але нажаль в мене фізично нема більше місця.
 
Зниження генерації для Huawei SUN2000-33KTL-A відбуватиметься лише після +45 С.
Якщо інвертор встановлений у вентильованому приміщенні або на відкритому повітрі в тіні відповідно до інструкції, то жодне додаткове охолодження не потрібне для повноцінної роботи інвертора.
Але у вашому випадку я рекомендую зробити стринги довшими.
Розрахуйте з урахуванням температурного коефіцієнту сонячних батарей.
ну і ще одне питання. Я так розумію, що "температура корпуса" це температура "всередині" інвертора і вона відводиться за допомогою великого радіатора, ребра якого видно знизу. Якщо я :
1. прикручу два три кулери 120мм з БЖ ПК, дам їм живлення від 12В БЖ, який буде включатись Wi-Fi перемикачем.
2. "прикручу" до інвертора по MODBUS адаптер RS-485 to Wi-Fi (чи LAN), і буду моніторити температуру "корпуса". При піднятті температури вище 45 дам сигнал включення на wi-Fi перемикач. а при 40 вимкну.

Це в теорії не дасть генерації впасти на 20% і більше в момент перегріву інвертора? Чи той задній великий радіатор взагалі не то тепло відводить?

ця "втрата" (або якщо б вона була) вона буде відображатись в зниженні проценту енергоефективності інвертора? Бо цей показник в мене завжди на 98-99%. нижче не опускається

наприклад зараз:
Температура корпуса: 57.60 ℃
енергоефективність інвертора: 98.1 %
...................................................................
Температура корпуса: 58.90 ℃
енергоефективність інвертора: 98.2 %
...................................................................
Температура корпуса: 59.10 ℃
енергоефективність інвертора: 98.2 %
 
Останнє редагування:
ну і ще одне питання. Я так розумію, що "температура корпуса" це температура "всередині" інвертора і вона відводиться за допомогою великого радіатора, ребра якого видно знизу. Якщо я :
1. прикручу два три кулери 120мм з БЖ ПК, дам їм живлення від 12В БЖ, який буде включатись Wi-Fi перемикачем.
2. "прикручу" до інвертора по MODBUS адаптер RS-485 to Wi-Fi (чи LAN), і буду моніторити температуру "корпуса". При піднятті температури вище 45 дам сигнал включення на wi-Fi перемикач. а при 40 вимкну.
Зачем так усложнять?, прикрепите температурный датчик на радиатор инвертора, и задайте включение кулеров при температуре радиатора выше опр. значения. Зачем эти вай-фаи да еще и ручное управление.
 
Зачем так усложнять?, прикрепите температурный датчик на радиатор инвертора, и задайте включение кулеров при температуре радиатора выше опр. значения. Зачем эти вай-фаи да еще и ручное управление.
Ну по-перше так воно буде реагувати на значення інвертора, а не темп. радіатора
По друге там нічого не пише про ручне управління...
 
Ну по-перше так воно буде реагувати на значення інвертора, а не темп. радіатора
По друге там нічого не пише про ручне управління...
Наверно, но температура радиатора в линейной зависимости от температуры инвертора, зачем городить сложности (imh0).
 
Наверно, но температура радиатора в линейной зависимости от температуры инвертора, зачем городить сложности (imh0).
Ок. Темп всередині буде 50, доки радіатор "зреагує" і нагріється, темп буде далі рости і різати генерацію. Тому краще на мою думку саме так. Бо так правильно. Ну якщо треба щоб було, тобто абияк , то можна і кинути "датчик" на певне місце радіатора (він доречі теж по різному нагрівається). Ще не факт, що той датчик правильно відкаліьрований, якось його там скотчем примотати, надіятись що воно буде мати нормальну теплопровідність і незмінну. Що там не буде пороху і т.д. і т.п. Але це НЕ правильно.
 
Це в теорії не дасть генерації впасти на 20% і більше в момент перегріву інвертора? Чи той задній великий радіатор взагалі не то тепло відводить?

ця "втрата" (або якщо б вона була) вона буде відображатись в зниженні проценту енергоефективності інвертора? Бо цей показник в мене завжди на 98-99%. нижче не опускається.
Якщо інвертор не встановлений під прямими сонячними променями або в приміщенні з дуже високою температурою, то у вас не буде втрат від дерейтингу, тим більше таких великих, як 20%.
 
Якщо інвертор не встановлений під прямими сонячними променями або в приміщенні з дуже високою температурою, то у вас не буде втрат від дерейтингу, тим більше таких великих, як 20%.
А ці втрати будуть видні в зменшенні проценту енергоефективності?
 
Ок. Темп всередині буде 50, доки радіатор "зреагує" і нагріється, темп буде далі рости і різати генерацію. Тому краще на мою думку саме так. Бо так правильно. Ну якщо треба щоб було, тобто абияк , то можна і кинути "датчик" на певне місце радіатора (він доречі теж по різному нагрівається). Ще не факт, що той датчик правильно відкаліьрований, якось його там скотчем примотати, надіятись що воно буде мати нормальну теплопровідність і незмінну. Що там не буде пороху і т.д. і т.п. Але це НЕ правильно.
Делать как описали Вы, конечно не правильно, а отследить какой внутренней температуре соответствует внешняя в определенной точке радиатора = тому же результату :) , но каждый делает как хочет , просто чем проще система, тем надежнее но можно и по вайфай с протоколами и считыванием с внутреннего датчика , сложнее просто, надежность ниже.
 
Делать как описали Вы, конечно не правильно, а отследить какой внутренней температуре соответствует внешняя в определенной точке радиатора = тому же результату :) , но каждый делает как хочет , просто чем проще система, тем надежнее но можно и по вайфай с протоколами и считыванием с внутреннего датчика , сложнее просто, надежность ниже.
я і так планував робити свій моніторинг на основі тої приблуди , що я описав. З постійним опитуванням інфертора, записом даних в інет, і різноманітними вибірками та статистикою та графіками для себе( по днях/стрінгах/годинах і т.д і т.п), бо рідний не працює по інету і часто не має детальної статистики, а не рідний безкоштовний не показує помилки і злітає після вимкнення електрики. Тільки ніяк руки не дійдуть. поки-що іншим зайнятий.
 
Назад
Угорі