FAQ Як підключати батареї до інверторів

Вітаю! Підкажіть по схемі підключення, що додаю. Хочу підключити дві однакові батареї в паралель. Відповідно до схеми необхідно тягнути кабеля однакової довжини до інвертора. Невже не можна одну батарею короткими кабелями приєднати до іншої, а вже від неї кабелями приєднати до інвертора? Але ж виробник вимагає саме так, чи може я щось не так розумію?
Можно і одним кабелем
АЛЕ! якщо в тебе нагрузка 150ампер, то через один кабель і аккумулятор буде протікати ток в 150а, що може завелика буде для данного аккумулятора, а якщо зробити по схемі, то буде по 75а на кожному проводі та аккумулятору.
Хочу утучнити, що з кожного аккумулятора буде братися рівна кількість ампер, що по інструкції, що одним проводом.
 
Великі струми, тому навіть на короткому відрізку виникає помітне падіння напруги. Як компроміс, з'єднуєте батареї короткими, потім плюс берете з однієї, мінус з іншої. Бо якщо брати плюс і мінус з однієї і тієї ж, то вона буде розряджатися і заряджатися швидше, відповідно друга буде не повністю розряджатися. Як сильно буде різниця, залежить від перетину дротів, їх довжини і довжини коротких. Але якщо вибираєте "компроміс", дроти мають бути розраховані на максимальний сумарний струм від двох батарей. Буває дешевше пустити два дроти меншого перерізу
А чи це не послідовне з'єднання? де напруга буде вдвічі більша...
 
Дякую за відповіді! Трохи прояснилося. Виходить, якщо ці ж батареї будуть заряджатися від сонячного контролера, то вихід від нього треба буде під'єднати до контактів під'єднання батарей до інвертора, так? Треба шукати якийсь подовжувач, з одного боку якого буде під'єднано по три кабеля (2 батареї і контролер), а іншим - під'єднати до інвертора. Хто-небудь бачив такий подовжувач з ізольованим місцем першого з'єднання?
 
Останнє редагування:
Вітаю! Підкажіть по схемі підключення, що додаю. Хочу підключити дві однакові батареї в паралель. Відповідно до схеми необхідно тягнути кабеля однакової довжини до інвертора. Невже не можна одну батарею короткими кабелями приєднати до іншої, а вже від неї кабелями приєднати до інвертора? Але ж виробник вимагає саме так, чи може я щось не так розумію?
Симметричное подключение, это классика. Я подключил вторую батарею к первой сечением 25кв. мм, основной кабель от первой - 35 кв.мм. Токи разряда в каждой батарее, естественно, уменьшились. Но не ровно в 2 раза (батареи одинаковые). У второй батареи, при таком подключении, теоретически ток д.б. меньше, а вышло наоборот, чуть больше. Здесь имеет значение еще отличие внутреннего сопротивления батареи, с учетом БМС. Они явно отличаются, хотя сопротивление банок, как первого так и второго аккумулятора, были одинаковые.
P.S. Зарядные токи, во второй батарее, то же немного больше.
 
Останнє редагування:
Як компроміс, з'єднуєте батареї короткими, потім плюс берете з однієї, мінус з іншої
А як же підключаються заводські батареї Пілонтек до 4-5 в паралель? Вони ж є просто продовженням першої. Не тягнуть окремі проводи з кожної батареї до інвертора. І все працює злагоджено!
 
Дякую за відповіді! Трохи прояснилося. Виходить, якщо ці ж батареї будуть заряджатися від сонячного контролера, то вихід від нього треба буде під'єднати до контактів під'єднання батарей до інвертора, так? Треба шукати якийсь подовжувач, з одного боку якого буде під'єднано по три кабеля (2 батареї і інвертор), а іншим - під'єднати до інвертора. Хто-небудь бачив такий подовжувач з ізольованим місцем першого з'єднання?
Економ варіант, це коли у інверотора парні контакти на плюсі і мінусі, на одну пару батарею, на іншу мппт. Але по нормальному, то треба ставити дві шини, я трохи зеконекономив і взяв ті, що для човнів, 48В 250A. Зекномив, бо вийшло в рази дешевше, чим рідна віктронівська (у мене інвертор віктрон).Але по нормальному крім шин треба ще вимикач постійного струму та запобіжник для батареї
 
А як же підключаються заводські батареї Пілонтек до 4-5 в паралель? Вони ж є просто продовженням першої. Не тягнуть окремі проводи з кожної батареї до інвертора. І все працює злагоджено!
https://www.zerogrid.com.au/blogs/k...pylontech-batteries-to-victron-off-grid-guide. Це той самий компроміс, але так рекомендується максимум 4 батареї
 
https://www.zerogrid.com.au/blogs/k...pylontech-batteries-to-victron-off-grid-guide. Це той самий компроміс, але так рекомендується максимум 4 батареї
рекомендую ще почитати, хоча б першу частину, посібника https://www.victronenergy.com/uploa...imited_book/43562-Wiring_Unlimited-pdf-en.pdf , про з'єднання батарей зокрема с.17. Хоча це віктронівський, але загальна теорія та ж сама.
 
Так питання було лише дві в паралель. То ж не треба багато комунікацій робити.
ну у мене чотири :) Десь тут кидав фото, знайшов. мппт лежить на полці поки що, тому зараз чисто упс варіант. Але потім мппт буде під'єднано саме до чорної та червоної шини
 

Вкладення

  • 20241020_083112.jpg
    20241020_083112.jpg
    1,1 Mб · Перегляди: 34
Хто-небудь бачив такий подовжувач з ізольованим місцем першого з'єднання?
Здається найшов варіант - на фото. Якщо поставити два таких розподільних блоки (по 250 А) (на "+" і "-") , то мусе все вийти. На вихід, на інвертор, кабель 32 кв. мм, а на вхід - кабеля від батарей по 25 кв. мм та контролера - 16 кв. мм. Оцініть, будь ласка, реальність такого варіанта для паралельного підключення батарей.
 

Вкладення

  • 250.jpg
    250.jpg
    16,1 Кб · Перегляди: 27
Останнє редагування:
Здається найшов варіант - на фото. Якщо поставити два таких розподільних блоки (по 250 А) (на "+" і "-") , то мусе все вийти. На вихід, на інвертор, кабель 32 кв. мм, а на вхід - кабеля від батарей по 22 кв. мм та контролера - 16 кв. мм. Оцініть, будь ласка, реальність такого варіанта для паралельного підключення батарей.
Ну я більше за болт-гайка, вродє як надійніший контакт. Але в любому випадку на кабель гільзи, бо винт буде перерізати жили і ослаблювати цим контакт
 
Ну я більше за болт-гайка, вродє як надійніший контакт. Але в любому випадку на кабель гільзи, бо винт буде перерізати жили і ослаблювати цим контакт
На болт-гайка нічого не зміг знайти на 200 А :( , гільзи звісно не забуду.
 
Доброго дня!
Чи знає хто, які комірки встановлені в аккумуляторі Deye SE G5.1Pro-B 100Ач, хто їх виробник? І чия БМС стоїть, та її модель?
 
Всім привіт!Маю Must pv18 -5248 і батарею LiFePo48v 120A BMS16s 100A.Вибиває помилку 03 постійно і я неможу подружити їх між собою по кан шині.Навіть виту пару підключив так як було в інструкції бо контакти не співпадали.Протоколи всі перепробував нічого не дало може хтось уже стикався з такою бідою і рішив їїза любу допомогу буду вдячний
 

Вкладення

  • Screenshot_2024-12-26-17-44-58-722_com.google.android.apps.docs.jpg
    Screenshot_2024-12-26-17-44-58-722_com.google.android.apps.docs.jpg
    494,5 Кб · Перегляди: 27
Назад
Угорі