FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

Приветствую !
Имею Deye 6 kвт. В паспорте указано, что мощность панелей солнечных до 7800 ватт.
Планирую подключить 8 панелей Лонги 580 ватт = 4640 ватт на 1 мппт. На двух Мппт будет 9280 ватт. Напряжение открытого контура панелей 52 вольта х8 = 416 вольт.
Я правильно понимаю, что инвертору все равно сколько обшая мощность поля панелей? А главное не превышать напряжение диапазона Мппт и тока короткого замыкания. На этих панелях ток короткого замыкания 14,2 ампера. Мппт позволяет ток 18а.
 
Приветствую !
Имею Deye 6 kвт. В паспорте указано, что мощность панелей солнечных до 7800 ватт.
Планирую подключить 8 панелей Лонги 580 ватт = 4640 ватт на 1 мппт. На двух Мппт будет 9280 ватт. Напряжение открытого контура панелей 52 вольта х8 = 416 вольт.
Я правильно понимаю, что инвертору все равно сколько обшая мощность поля панелей? А главное не превышать напряжение диапазона Мппт и тока короткого замыкания. На этих панелях ток короткого замыкания 14,2 ампера. Мппт позволяет ток 18а.
Так і є. На одній 5квт Дейе стоїть 9320 вт панелей більше півроку і працює без збоїв
 
Так і є. На одній 5квт Дейе стоїть 9320 вт панелей більше півроку і працює без збоїв
Дякую за відповідь !
Не поділитися що виробила Ваша станція в найгірші зимні місяці?
Чи можна рахувати, що в нацгірший день буде 5 % від номінальної потужності?
 
Дякую за відповідь !
Не поділитися що виробила Ваша станція в найгірші зимні місяці?
Чи можна рахувати, що в нацгірший день буде 5 % від номінальної потужності?
В грудні 5-7% давало похмурими днями
 

Вкладення

  • IMG_6215.jpeg
    IMG_6215.jpeg
    93,2 Кб · Перегляди: 11
Доречі подивився розряд батареї за вчора та заряд вночі - суттєвої різниці нема, 3,89-3,9 з урахуванням іншого споживання
 

Вкладення

  • IMG_6214.jpeg
    IMG_6214.jpeg
    197,9 Кб · Перегляди: 5
  • IMG_6213.jpeg
    IMG_6213.jpeg
    197,6 Кб · Перегляди: 5
Хм... не додивився на схемі, спробую під вечір перекомутувати і перевірити.
Боротьба продовжується )
Вияснилась суть проблеми з СТ - виявляється у мене був якийсь збій в матриці і я впевнено вважав, що СТ треба підключати в середній роз'єм. А книжка пише - в лівий.
Перепідключив і в результаті Мастер почав показувати правильно струми і тримати навантаження після відключення Грід.
 

Вкладення

  • IMG_20250130_083311.jpg
    IMG_20250130_083311.jpg
    4 Mб · Перегляди: 6
Жаль тільки, що це концептуально нічого не змінило )))
В паралелі інвертори так і не хочуть тримати навантаження...
Мастер пише "перевантаження по струму" і "втрата паралелі". Слейв просто "втрата паралелі"
/вихідний нуль відділений від вхідного, навантаження 1,5 кВт/
 

Вкладення

  • IMG_20250130_083537.jpg
    IMG_20250130_083537.jpg
    4 Mб · Перегляди: 10
  • IMG_20250130_083514.jpg
    IMG_20250130_083514.jpg
    3,8 Mб · Перегляди: 10
Останнє редагування:
Жаль тільки, що це концептуально нічого не змінило )))
В паралелі інвертори так і не хочуть тримати навантаження...
Мастер пише "перевантаження по струму" і "втрата паралелі". Слейв просто "втрата паралелі"
/вихідний нуль відділений від вхідного, навантаження 1,5 кВт/
Дивина....
Виходи обох інверторів надійно з'єднано, виходи нулів між собою з'єднано?
Може спробуйте задати питання в сюпорт Deye, WhatApp група Iseli Deye Support
 
Можливо, кабель комунікаційний не туди підключено?
На Мастері в лівий роз'єм, на Слейві в правий. Але я вже пробував інші варіанти.
Якби просто развалювалась паралель то можливо треба було розбираться з кабелями.
Але коли видає помилку перевищення струму, то мені здається приіина в іншому
 
Все, я поки видохся )))
Зараз включу їх на окремі навантаження в режимі No Export to Load
 
Готово )
Єдине, що мені не дуже подобається - конфігурація акумуляторів.
Зараз вони усі на одній шині. І для зарядки кожним інвертором я підключив по 2 шт акумулятори по CAN + RS485 на кожен інвертор, і бачу деякі перетікання постійного струму між ними
 

Вкладення

  • 2025-01-30_122244.jpg
    2025-01-30_122244.jpg
    32,4 Кб · Перегляди: 10
Готово )
Єдине, що мені не дуже подобається - конфігурація акумуляторів.
Зараз вони усі на одній шині. І для зарядки кожним інвертором я підключив по 2 шт акумулятори по CAN + RS485 на кожен інвертор, і бачу деякі перетікання постійного струму між ними
Не удивлюсь если "виявляється у мене був якийсь збій в матриці і я впевнено вважав" проявится ещё несколько раз.

Выше вам несколько раз предлагали заново скоммутировать оба инвертора, ещё раз пересмотреть инструкцию - вы это всё игнорируете.
 
Не удивлюсь если "виявляється у мене був якийсь збій в матриці і я впевнено вважав" проявится ещё несколько раз.

Выше вам несколько раз предлагали заново скоммутировать оба инвертора, ещё раз пересмотреть инструкцию - вы это всё игнорируете.
Та можно было бы уже просто всё отключить от инверторов и времянкой подключить чем-то типа 5х2.5 чисто для проверки
Без автоматов. Тупо кинуть перемычки грид-грид и лоад-лоад. Так что бы было видно и однозначно.
 
Та можно было бы уже просто всё отключить от инверторов и времянкой подключить чем-то типа 5х2.5 чисто для проверки
Без автоматов. Тупо кинуть перемычки грид-грид и лоад-лоад. Так что бы было видно и однозначно.
Зроблю це в понеділок з самого ранку )
Надій особливих немає, для виключення "збою в матриці" ))
 
Зроблю це в понеділок з самого ранку )
Надій особливих немає, для виключення "збою в матриці" ))
Инженерный подход - это переложить всё на бумагу, буквально. А затем по бумажке соединить. Далее проверить глазами и тестером. И получить ожидаемый результат. Либо убедиться, что нужна помощь от компартии Китая))
 
Инженерный подход - это переложить всё на бумагу, буквально. А затем по бумажке соединить. Далее проверить глазами и тестером. И получить ожидаемый результат. Либо убедиться, что нужна помощь от компартии Китая))
У мене не вистачає уяви побачити картину коли я наприклад переплутав L1 і L2 на входах двох інверторів, виходи яких включені паралельно, а вони потім по якійсь причині включили байпас при наявності на вході живлення )))
Але, якщо потрібно почати проектування автомобіля з виплавляння чавуну з кількістю сірки не більше 0,1%, то я не проти )
 
Останнє редагування:
Назад
Угорі