Додав вчора до наявних двох ще дві батареї. На старих стояла прошивка 3008, на нових 3007. Не дивлячись на різні версії, батареї без проблем законектились та з'явились у солармані і дейе клауд. Ввечері написав у підтримку, щоб прошили однаковим софтом всі чотири. Вранці вже все було зроблено, прошито версією 300А. Тепер маю буфер у 24 кВт*год, це приблизно добове споживання будинку у спеку. Переглянути вкладення 8137
А спробуйте розрядити цю збірку зі 100% до 30% і подивіться наскільки синхронно знижується SOC окремих батарей. Впевнений побачите дешо цікаве ;)
 
А спробуйте розрядити цю збірку зі 100% до 30% і подивіться наскільки синхронно знижується SOC окремих батарей. Впевнений побачите дешо цікаве ;)
Та я впевнений, що розряд буде несинхронний. Але це пов'язано з обрахунками SOC, а не з процесом розряду батарей. Напруга ж скрізь однакова, бо вони на одній шині сидять. Тому ця несинхронність мене не хвилює.
 
Та я впевнений, що розряд буде несинхронний. Але це пов'язано з обрахунками SOC, а не з процесом розряду батарей. Напруга ж скрізь однакова, бо вони на одній шині сидять. Тому ця несинхронність мене не хвилює.
Під навантаженням не така і однакова напруга буде, бо опір до четвертої батареї більший ніж до першої. Бо для зручності вони з'єднані "ковбасою", а не "зіркою".
 
Ну и "одинаковое напряжение" даже до сотых в железофосфате это вполне может быть 10-15% разбег в soc

Но! BMS deye с этим тоже борятся. Когда разбег soc превышает какой-то предел то самая разряженная акб выключает discharge на время для выравнивания. Замечал такое у себя когда на одной шине отказывались акб с soc и 30% и 70% (была перетасовка акб из разных полей и конечно же забыли подписать).
 
я впевнений, що розряд буде несинхронний. Але це пов'язано з обрахунками SOC, а не з процесом розряду батарей.
Саме з процесом це і пов'язано.
Напруга ж скрізь однакова, бо вони на одній шині сидять.
Це було б так, якби у вас шина була б надпровідником.
А у вас ланцюжок, кожен наступний акум підключен через кабель і конектори, і це все має власний опір.
Відповідно у вас перший акум в ланцюжку буде максимально навантажений, а останній - мінімально.
Ок, BMS кривенько рахує SOC, а ви зверніть увагу на струми акумів, порівняй їх ;) Впевнений, буде цікаво ;)
 

Вкладення

  • Записати.JPG
    Записати.JPG
    49,6 Кб · Перегляди: 4
Під навантаженням не така і однакова напруга буде, бо опір до четвертої батареї більший ніж до першої. Бо для зручності вони з'єднані "ковбасою", а не "зіркою".
А після зняття навантаження? Що буде?

Впевнений, буде цікаво
Ні, ну не цікаво це мені :) . Ви ж не цікавитесь продуктивністю кожної форсунки двигуна вашого авто? А вони різні. При цьому авто їде і не робить клопоту.
 
Що й написано вище - всі вони на одній шині, тому в середньому напруга на них буде однакова.
Напряжение в LFP это вообще последнее на что нужно смотреть. Особенно в состоянии покоя. LFP не уравниваются при параллельном подключении как свинец.
Для уравнивания сопротивления кабелей в "колбасе" достаточно один полюс взять с первой акб, а второй с последней.
 
Ні, ну не цікаво це мені :) . Ви ж не цікавитесь продуктивністю кожної форсунки двигуна вашого авто? А вони різні. При цьому авто їде і не робить клопоту.
ну років через 5 так і буде і з батареями. А зараз - ми на вістрі прогресу - безкоштовні тестувальники нових технологій))).
 
LPF то вже не вістря, а цілком відпрацьована технологія акумуляторів з "юшкою" всередині.
Вістря - то вже новини звідусіль про початок запуску ліній акумуляторів без юшки, із значно більшою щільністю енергії.
 
Останнє редагування:
Доброго дня,
Маю deye 6K, не можу пояснити поведінку інвертора (з підтримкою спілкуюсь вже місяць):
налаштування:
- не продає в мережу
- не заряжати акум від grid
- в ночі працювати від акума
- в день тільки від сонця
все працює дуже добре,
але виникає така ситуація коли:
- акум зарядився на 100%
- сонце гарно генерує
- є нормальне споживання
І коли вимкнути GRID - то зникає герерація і працює тільки від акуму,
і буде його розряджати до якіхось меж ...
чому ?
А якщо увімкрути GRID то зявляється геренрація від сонця і все працює
може я не розумію алгоритму ?
я виставив що батарею можна розрялжати на 100% (time of use) тобто розряджати не можна :) тоді генерація не знікає,
але ж це вроді не правільно - не буде сонця і він не буде розряджати батарею ...
Допоможіть порадою.
Дякую
 
Зробив "витяжку" для свого 20 кВт інвертора з трьох тихих 120 мм вентиляторів на 1500 об/хв.
Результат перевершив очікування!
Раніше кожні 10-30 хвилин вмикались вбудовані вентилятори, температура АС відповідно гуляла від 48 до 54 градусів.
Кондиціонер в приміщенні лише несуттєво впливав на частоту вмикання вентиляторів.
Зараз температура впала до 35-45 градусів (залежить від погоди і режиму роботи кондиціонера).
Вентилятори працюють постійно, без терморегулятора (не бачу в ньому сенсу).

Ціна питання - 799 грн. + 2 години роботи і блок живлення на 12 В
Три вентилятори з Радіомагу = 3*180 грн.
Три решітки для вентиляторів = 3*20 грн.
Шурупи для вентиляторів = 50 грн.
Профіль П-подібний 20*10*1,5 мм 1 м = 87 грн.
Гвинти М3*10 + гайки = 54 грн.
Гніздо живлення 5,5*2,1 мм = 8 грн.

Десь тут і на Фейсбуці пропонували пластикові кожухи з 3D принтеру - сам кожух біля 1000 грн і автор друкую лише готовий проект, відповідного кожуха на мій інвертор і 120 мм вентилятои у нього не було...
 

Вкладення

  • 2025-07-20 16.31.52.jpg
    2025-07-20 16.31.52.jpg
    2,4 Mб · Перегляди: 19
  • було-стало.jpg
    було-стало.jpg
    289,5 Кб · Перегляди: 19
Останнє редагування:
І коли вимкнути GRID - то зникає герерація і працює тільки від акуму,
і буде його розряджати до якіхось меж ...
чому ?
А якщо увімкрути GRID то зявляється геренрація від сонця і все працює
може я не розумію алгоритму ?
Щось у налаштуваннях недочитали. Глянути б на скріни усіх сторінок System Work Mode, тоді може щось підкажемо.
 
Зробив "витяжку" для свого 20 кВт інвертора з трьох тихих 120 мм вентиляторів на 1500 об/хв.
Результат перевершив очікування!
У вас 20-ка, тому 120мм, в мене 6-ка, я добився приблизно такого ж результату двома 90мм вентиляторами + плата управління за 1,6 долл.
Налаштування плати - до 30С стоп, від 30С старт і на вентиляторах тоді десь 6.9 вольт і так пормально крутяться. Третя точка контролера - 100% потужності налаштував на 40С. До цього (40С) ще ніразу не доходило, але коли дуже жарко то на вентиляторах десь 9,6вольт.
Максимальні значення температури AC (піки) впали з 67 градусів до 50.
 
Останнє редагування:
Бывает и такое.
Нудачно резко вылезло солнце и словил F17Tz_PV_OverCurr_Fault
Как результат мастер упал в Alert и словил F41 Parallel_System_Stop

Если бы не внешний байпас то остался бы без ЭЭ.
 
Бывает и такое.
Нудачно резко вылезло солнце и словил F17Tz_PV_OverCurr_Fault
Как результат мастер упал в Alert и словил F41 Parallel_System_Stop

Если бы не внешний байпас то остался бы без ЭЭ.
ДА, солнце такое, может и ночью неожиданно появится.
 
Є два інвертора гібрида 6 та 5 кВт. Працюють паралельно на мережу (продаж по зеленоу тарифу). До 6 кВт під'єднаний будинок на LOAD. До 5 кВт по LOAD нічого не під'єднано. Тільки продає в мережу. Все добре.

Але, чи можна LOAD з'єднати, щоб оба інвертора працювали в лоад? Поки є мережа, з'єднував. Все працює.
Але, якось пів дня не було мережі, і я здуру увінкнув автомат під'єднавши LOAD 5 та 6 квт інвертора. Дякувати що не згоріло, але гуділо все так що, було лячно. Схоже що за час відсутності мережі, виникла розсіхнхронизація.

ТОж питання. А якщо на момент вимкненя мережі, вони були з'єднані по LOAD. Чи вони продовжували б синхронізацию, чи напругу для синхронизациї беруть тільки з GRID?

Увінкнути параленьну роботу не пробував, кажуть що треба однакової потужності щоб були.
 
Назад
Угорі