FAQ Як підключати батареї до інверторів

Всім привіт. В мене інвертор easun і акб dyness B4850, все перепробував, але підконектити їх так і не вдалось, працює в ручному режимі "User". Але все ж таки хочеться бачити SOC батареї. Підкажіть якщо замовити з алі перетворювач сигналів з can на rs485 як думаєте може запрацювати?
 

Вкладення

  • Screenshot_20241208_091019_AliExpress.jpg
    Screenshot_20241208_091019_AliExpress.jpg
    143,9 Кб · Перегляди: 16
Доброго дня. В мене теж powmr 4.2 24v та саморобний аккум 280 Ah, BMS JK B2A8S20P-HC / Напішить будь ласка, за допомогою чого Ви змогли заязати девайси! Дякую
Сьогодні я отримав відповідь від PowMR: JK's battery does not support BMS communication. This inverter supports YLONTECH + PACEEX. Тоб-то BMS JK B2A8S20P-HC не підходить та не буде ніякого звязку. Одночасно отримав відповідь від JKBMS Store: Здравствуйте, купленный вами 2A8S20PHC не может быть подключен к инвертору и не может общаться с инвертором. Если вам нужно общаться с пилоном, рекомендуем приобрести инвертор BMS. https://vi.aliexpress.com/item/1005006656013164.html.. Але вартість нового BMS біля 8 тис грн. Я не до кінця розумію, чи буде від цього толк. А саме: чи PowMr припинить продовжувати заряджати акумулятор з BMS JK, який вже заряджений на 100%, і PowMr припинить гудіти вентиляторами та імітувати бурхливу діяльність.
 

Вкладення

  • Снимок.JPG
    Снимок.JPG
    106,9 Кб · Перегляди: 7
Останнє редагування:
Але вартість нового BMS біля 8 тис грн.
Де такі ціни знайшли? Від 4200 до 5500 грн максимум тут, в Україні.
і PowMr припинить гудіти вентиляторами та імітувати бурхливу діяльність
От таку гарантію ніхто не дасть навіть з новою БМС.
Читаючи багато відгуків, це така цікава особливість даного інвертора.
 
Що до PowMr 4.2 я зробив модернізацію, як було зроблено колегами по нещастю. 1) перевернув потік повітря від штатних вентиляторів на 180 град (В середину зараз) а зверху прилаштував витяжний вентилятор Sunon AC MA2092HVL.GN 220 В 92x92x25 мм та приєднав його до виходу з Powmr (мале навантаженя). То коли немає світла, до потужності в 0,7 кВт штатні вентилятори взагалі не вмикаються.. Але при зарядці навіть 4-5 ампер штатні гудуть та обертаються як скажені

Робоча напруга220 В
Частота обертів3300 об./хв.
Потужність4.3 Вт
Продуктивність (потік)68 м3/ч
 

Вкладення

  • изображение_viber_2024-12-09_13-04-12-110.jpg
    изображение_viber_2024-12-09_13-04-12-110.jpg
    176,7 Кб · Перегляди: 17
Що до PowMr 4.2 я зробив модернізацію, як було зроблено колегами по нещастю. 1) перевернув потік повітря від штатних вентиляторів на 180 град (В середину зараз) а зверху прилаштував витяжний вентилятор Sunon AC MA2092HVL.GN 220 В 92x92x25 мм та приєднав його до виходу з Powmr (мале навантаженя). То коли немає світла, до потужності в 0,7 кВт штатні вентилятори взагалі не вмикаються.. Але при зарядці навіть 4-5 ампер штатні гудуть та обертаються як скажені

Робоча напруга220 В
Частота обертів3300 об./хв.
Потужність4.3 Вт
Продуктивність (потік)68 м3/ч
тому що гуде воно все не від температури, а от значень навантаження, - я це так зрозумів. А датчики там стоять суто задля аварійного вимкнення, якщо вже буде зашкал по температурі. Якщо взагалі то є там ))
 
Тут є експерти? Якшо в інверторі виставити вольтаж зарядки у 13.6 вольт, то батареї будуть само балансуватись? Оскільки вольтаж 100% і є 13.6.
 
Тут є експерти? Якшо в інверторі виставити вольтаж зарядки у 13.6 вольт, то батареї будуть само балансуватись? Оскільки вольтаж 100% і є 13.6.
а флоат тоді який? Й у чому суть то 13,6? Що би що?
 
а флоат тоді який? Й у чому суть то 13,6? Що би що?
Float такий же. шоби краще балансувались 4 батарейки з'єднані послідовно у 48V.. Коли 13.6 буде то воно собі буде абсорбувати помаленько і баночки будуть же краще балансувати.
 
тому що гуде воно все не від температури, а от значень навантаження, - я це так зрозумів. А датчики там стоять суто задля аварійного вимкнення, якщо вже буде зашкал по температурі. Якщо взагалі то є там ))
Датчики температуи є. 2 шт. Кількість обертів вентиляторів PowMr регулюються як від навантаження кВт так і від температури.. Але. На віддачу струму від акумулятора є регулювання обертів вентиляторів. 2) На зарядку акумулятора від мережі кількість обертів не змінюєтся як при току заряду 30 ампер (на початку зарядки) так і +2...-2 ампера (коли аккумулятор вже заряджений на 100% та PowMr живе своїм життям) При цьому зовнішня мережа 220 в Є!! PowMr заряджає та розряжжає аккумулятор.. Та гуде біля 60 dB +\-2/
 
во: п26-55,8в / п27-53,7в / п29-46
це потрібно встановити тільки на режимі LIL чи на LIP також? і чи потрібно DIP перемикачі трогати?
Також параметри вибору протокола на акб заблоковані(виробник).
 
Датчики температуи є. 2 шт. Кількість обертів вентиляторів PowMr регулюються як від навантаження кВт так і від температури.. Але. На віддачу струму від акумулятора є регулювання обертів вентиляторів. 2) На зарядку акумулятора від мережі кількість обертів не змінюєтся як при току заряду 30 ампер (на початку зарядки) так і +2...-2 ампера (коли аккумулятор вже заряджений на 100% та PowMr живе своїм життям) При цьому зовнішня мережа 220 в Є!! PowMr заряджає та розряжжає аккумулятор.. Та гуде біля 60 dB +\-2/
Вірю. В мене Дакстромн, кіловатник. На 40А йде на зліт наче )) Але стоїть у підвалі то у хаті йоно не чутно, то хай собі гуде
 
тому що гуде воно все не від температури, а от значень навантаження, - я це так зрозумів. А датчики там стоять суто задля аварійного вимкнення, якщо вже буде зашкал по температурі. Якщо взагалі то є там ))
Так, дійсно гуде по навантаженню, іноді по смішному навантаженню в 100-200 Вт.

Можливо треба створити окремий розділ "Охолодження інверторів" і в ній ділитись досвідом знешумлення. Я теж зможу описати свій шлях експериментів. Думаю що розділ був би достатньо популярним
 
Так, дійсно гуде по навантаженню, іноді по смішному навантаженню в 100-200 Вт.

Можливо треба створити окремий розділ "Охолодження інверторів" і в ній ділитись досвідом знешумлення. Я теж зможу описати свій шлях експериментів. Думаю що розділ був би достатньо популярним
я вже тех "шлях" пройшов. Накупив тихих кулерів, на 600 грн, - (в мене 2 системи, одна дітям) - бо начитався що міняли. На такому самому інверторі. А він падлюка НЕ хоче з ними працювати. Пише помилку (((
Але й - дива все одно не буде - ті кулери рази у два повітряний потік створюють менший, тому краще вже хай гудить, та й варіантів не бачу
 
А
я вже тех "шлях" пройшов. Накупив тихих кулерів, на 600 грн, - (в мене 2 системи, одна дітям) - бо начитався що міняли. На такому самому інверторі. А він падлюка НЕ хоче з ними працювати. Пише помилку (((
Але й - дива все одно не буде - ті кулери рази у два повітряний потік створюють менший, тому краще вже хай гудить, та й варіантів не бачу
А я помилку обійшов...
 
я вже тех "шлях" пройшов. Накупив тихих кулерів, на 600 грн, - (в мене 2 системи, одна дітям) - бо начитався що міняли. На такому самому інверторі. А він падлюка НЕ хоче з ними працювати. Пише помилку (((
Але й - дива все одно не буде - ті кулери рази у два повітряний потік створюють менший, тому краще вже хай гудить, та й варіантів не бачу
Добре шо лише помилка, бо я десь відео бачив що домінялись до того що взагалі перестав функціонувати живлення кулерів, а в іншому випадку кинули цю затію бо виміряли підвищений нагрів в середині корпуса після заміни на тихіші вентилятори.
 
Добре шо лише помилка, бо я десь відео бачив що домінялись до того що взагалі перестав функціонувати живлення кулерів, а в іншому випадку кинули цю затію бо виміряли підвищений нагрів в середині корпуса після заміни на тихіші вентилятори.
Страшилки це не про нас... Якщо в приміщенні знаходиться реактивний літак, то треба щось робити. Звісно що клепка в голові ще нікому не завадила.
Мій інвертор при нагріві теж буде шуміти, але в звичних умовах його не чути. Все що зроблено направлено на збільшення потоку повітря, а не навпаки. Просто треба потоком керувати.
До речі на заводському охолодженні, найгарячіший дросель мав температуру більше 100 градусів без відчутних навантажень, зараз 35-45. І тиша....
За останній місяць жодного разу не чув прогрівання реактивних двигунів. Якщо будуть зацікавлені користувачі зроблю фотки та опишу що зроблено.
Мій метод не передбачає втручання в електронну схему приладу, правда корпус (передня панель) радикально "змінено".
 
Страшилки це не про нас... Якщо в приміщенні знаходиться реактивний літак, то треба щось робити. Звісно що клепка в голові ще нікому не завадила.
Мій інвертор при нагріві теж буде шуміти, але в звичних умовах його не чути. Все що зроблено направлено на збільшення потоку повітря, а не навпаки. Просто треба потоком керувати.
До речі на заводському охолодженні, найгарячіший дросель мав температуру більше 100 градусів без відчутних навантажень, зараз 35-45. І тиша....
За останній місяць жодного разу не чув прогрівання реактивних двигунів. Якщо будуть зацікавлені користувачі зроблю фотки та опишу що зроблено.
Мій метод не передбачає втручання в електронну схему приладу, правда корпус (передня панель) радикально "змінено".
ну звісно нам цікаво. Я не хотів засмічувати стрічку - то навіть вам написав в особисті. Але ви мабуть не помітили. То вже викладайте - але мабуть не тут - а в гілці "Збірка станції"
 
ну звісно нам цікаво. Я не хотів засмічувати стрічку - то навіть вам написав в особисті. Але ви мабуть не помітили. То вже викладайте - але мабуть не тут - а в гілці "Збірка станції"
Добре, зроблю. Може навіть сьогодні ввечері.
 
ну звісно нам цікаво. Я не хотів засмічувати стрічку - то навіть вам написав в особисті. Але ви мабуть не помітили. То вже викладайте - але мабуть не тут - а в гілці "Збірка станції"
Нарешті описав свій "шлях". Черговий спосіб модернізації охолодження інвертора.
 
Назад
Угорі