При зупинці або відключенні одного з трьох - інші два теж зупиняються. Навіть при паралельному підключенні на одну фазу. А у трифазному підключенні само собою зупиняться. Варіант з автоматичною зарядкою - самий простий та гнучкий. Не глохне генератор при пікових навантаженнях, працює зі сталими обертами на стабільне навантаження. Незалежно від того, що ви за інверторами включили.
Ні, вони працюють. Справа в тому, що при трифазному підключенні, вони всі три виставляються як master, лише виставляється адресація та черговість фаз. Отже, коли ви знімаєте галочку parallel на кожному з них, вони працюють. Навіть дані soc на інших двох показує, а не просто напругу. Потрібно лише перезапустить, бо при втраті синхронізації вилітає помилка.
 
Почав трохи розбиратися
на 3х акумуляторах SOC 100%, charge mos state: open (0021)
а на 4му акумуляторі SOC 0%, charge mos state: close (0031)
Deye підтримка каже звертатися до продавця.........мосфет заглючив????
 
Отже, коли ви знімаєте галочку parallel на кожному з них, вони працюють. Навіть дані soc на інших двох показує, а не просто напругу. Потрібно лише перезапустить, бо при втраті синхронізації вилітає помилка.
Если нужна перенастройка и перезапуск то НЕ РАБОТАЮТ

Вам не хочется заниматься всей этой эквилибристикой каждый раз как надо запустить генератор, иначе бы вопроса а не было )
 
а на 4му акумуляторі SOC 0%, charge mos state: close (0031)
Підключіть до інвертора лише оцю одну батарею (без інших) і спробуйте зарядити до 100%.
Потім зберіть весь пул 4 акумів назад і подивіться як воно буде працювати.
мосфет заглючив????
Ну не сам мосфет, а можливо бмс. Хоча може мосфет зарядки згорів чи відвалився. Чи пошкоджено кола керування ним...
open - коло розімкнуто, саме так і має бути для повністю зарядженого акумулятора, бо далі йому не треба заряджатися
close - коло замкнено, саме так і має бути, дозволена зарядка акумулятора
 
Підключіть до інвертора лише оцю одну батарею (без інших) і спробуйте зарядити до 100%.
Потім зберіть весь пул 4 акумів назад і подивіться як воно буде працювати.

Ну не сам мосфет, а можливо бмс. Хоча може мосфет зарядки згорів чи відвалився. Чи пошкоджено кола керування ним...
open - коло розімкнуто, саме так і має бути для повністю зарядженого акумулятора, бо далі йому не треба заряджатися
close - коло замкнено, саме так і має бути, дозволена зарядка акумулятора
на 4му акумуляторі або 0040 або 0031
MOS Status: 0040 (SOC 0%)

• charge mos state: open discharge mos state: open

• precharge mos state: close heat mos state: open

MOS Status: 0031 (SOC 0%)

• charge mos state: close discharge mos state: close

• precharge mos state: open heat mos state: open

А це на 3х робочих акумуляторах
MOS Status: 0021 (SOC 100%)

• charge mos state: open discharge mos state: close

• precharge mos state: open heat mos state: open
 
На гарячу можна вимкнути три акумулятори, а четвертий лишити на зарядку?
Чи обов'язково треба всі дроти силові відключити?
Трохи перефразую.......... акумулятор SE-G5.1 PRO-B DEYE , якщо вимкнути автомат на клемах буде напруга?
 
Останнє редагування:
open - коло розімкнуто, саме так і має бути для повністю зарядженого акумулятора, бо далі йому не треба заряджатися
close - коло замкнено, саме так і має бути, дозволена зарядка акумулятора
Гугл пише трохи навпаки -
open - MOS відкритий (включений), заряд йде
close - закритий, заряд не йде
.........ну не суть, але щось з акумулятором, SOC був 99%, а потім раз і 0, а напруга нормальна стоїть
 

Вкладення

  • SOC 0%.jpg
    SOC 0%.jpg
    133,7 Кб · Перегляди: 1
Гугл пише трохи навпаки -
open - MOS відкритий (включений), заряд йде
close - закритий, заряд не йде
Точно. Переплутав з контактами реле, де загальноприйнято open - розімкнуто, close - замкнено. Перепрошую
На гарячу можна вимкнути три акумулятори, а четвертий лишити на зарядку?
Чи обов'язково треба всі дроти силові відключити?
Трохи перефразую.......... акумулятор SE-G5.1 PRO-B DEYE , якщо вимкнути автомат на клемах буде напруга?
Для чистоти експерименту краще відключити фізично 3 зайвих.
Якщо вже не бажаєте - то три вимкніть автоматами і кнопками, встроміть кабель керування тільки в 4 акум і перезавантажте інвертор.
 
Останнє редагування:
Це не відповідає дійсності. Стан мосфету визначається по аналогією з контактами реле, де загальноприйнято open - розімкнуто, close - замкнено.
Коли транзистор "відкритий" то що? Він проводить струм.
Тут не гадати, а інструкції читати, яку логіку заклали. Ну можна подивитись на справних акб реальний стан.
 
Если нужна перенастройка и перезапуск то НЕ РАБОТАЮТ

Вам не хочется заниматься всей этой эквилибристикой каждый раз как надо запустить генератор, иначе бы вопроса а не было )
Звісно не хочеться. Але ще меньше хочеться купувати трифазний генератор, чи ще одну зарядку. Тим більше, що якщо я підключу до системи зарядку, до неї потрібно підключати bms, а отже інвертори залишаться без bms і працюватимуть виключно по напрузі, без будь якої логіки. Те ж саме, якщо підключу зарядку без bms. Генератор мені потрібен в разі повних довгих блекаутів, коли немає ні мережі ні сонця. В такому випадку можна і заморочитись на 10 хвилин.Минулої зими я взагалі гегератор не запускав. Вистачало сонця і мережі.
 
Назад
Угорі