При зупинці або відключенні одного з трьох - інші два теж зупиняються. Навіть при паралельному підключенні на одну фазу. А у трифазному підключенні само собою зупиняться. Варіант з автоматичною зарядкою - самий простий та гнучкий. Не глохне генератор при пікових навантаженнях, працює зі сталими обертами на стабільне навантаження. Незалежно від того, що ви за інверторами включили.
Ні, вони працюють. Справа в тому, що при трифазному підключенні, вони всі три виставляються як master, лише виставляється адресація та черговість фаз. Отже, коли ви знімаєте галочку parallel на кожному з них, вони працюють. Навіть дані soc на інших двох показує, а не просто напругу. Потрібно лише перезапустить, бо при втраті синхронізації вилітає помилка.
 
Почав трохи розбиратися
на 3х акумуляторах SOC 100%, charge mos state: open (0021)
а на 4му акумуляторі SOC 0%, charge mos state: close (0031)
Deye підтримка каже звертатися до продавця.........мосфет заглючив????
 
Отже, коли ви знімаєте галочку parallel на кожному з них, вони працюють. Навіть дані soc на інших двох показує, а не просто напругу. Потрібно лише перезапустить, бо при втраті синхронізації вилітає помилка.
Если нужна перенастройка и перезапуск то НЕ РАБОТАЮТ

Вам не хочется заниматься всей этой эквилибристикой каждый раз как надо запустить генератор, иначе бы вопроса а не было )
 
а на 4му акумуляторі SOC 0%, charge mos state: close (0031)
Підключіть до інвертора лише оцю одну батарею (без інших) і спробуйте зарядити до 100%.
Потім зберіть весь пул 4 акумів назад і подивіться як воно буде працювати.
мосфет заглючив????
Ну не сам мосфет, а можливо бмс. Хоча може мосфет зарядки згорів чи відвалився. Чи пошкоджено кола керування ним...
open - коло розімкнуто, саме так і має бути для повністю зарядженого акумулятора, бо далі йому не треба заряджатися
close - коло замкнено, саме так і має бути, дозволена зарядка акумулятора
 
Підключіть до інвертора лише оцю одну батарею (без інших) і спробуйте зарядити до 100%.
Потім зберіть весь пул 4 акумів назад і подивіться як воно буде працювати.

Ну не сам мосфет, а можливо бмс. Хоча може мосфет зарядки згорів чи відвалився. Чи пошкоджено кола керування ним...
open - коло розімкнуто, саме так і має бути для повністю зарядженого акумулятора, бо далі йому не треба заряджатися
close - коло замкнено, саме так і має бути, дозволена зарядка акумулятора
на 4му акумуляторі або 0040 або 0031
MOS Status: 0040 (SOC 0%)

• charge mos state: open discharge mos state: open

• precharge mos state: close heat mos state: open

MOS Status: 0031 (SOC 0%)

• charge mos state: close discharge mos state: close

• precharge mos state: open heat mos state: open

А це на 3х робочих акумуляторах
MOS Status: 0021 (SOC 100%)

• charge mos state: open discharge mos state: close

• precharge mos state: open heat mos state: open
 
На гарячу можна вимкнути три акумулятори, а четвертий лишити на зарядку?
Чи обов'язково треба всі дроти силові відключити?
Трохи перефразую.......... акумулятор SE-G5.1 PRO-B DEYE , якщо вимкнути автомат на клемах буде напруга?
 
Останнє редагування:
open - коло розімкнуто, саме так і має бути для повністю зарядженого акумулятора, бо далі йому не треба заряджатися
close - коло замкнено, саме так і має бути, дозволена зарядка акумулятора
Гугл пише трохи навпаки -
open - MOS відкритий (включений), заряд йде
close - закритий, заряд не йде
.........ну не суть, але щось з акумулятором, SOC був 99%, а потім раз і 0, а напруга нормальна стоїть
 

Вкладення

  • SOC 0%.jpg
    SOC 0%.jpg
    133,7 Кб · Перегляди: 3
Гугл пише трохи навпаки -
open - MOS відкритий (включений), заряд йде
close - закритий, заряд не йде
Точно. Переплутав з контактами реле, де загальноприйнято open - розімкнуто, close - замкнено. Перепрошую
На гарячу можна вимкнути три акумулятори, а четвертий лишити на зарядку?
Чи обов'язково треба всі дроти силові відключити?
Трохи перефразую.......... акумулятор SE-G5.1 PRO-B DEYE , якщо вимкнути автомат на клемах буде напруга?
Для чистоти експерименту краще відключити фізично 3 зайвих.
Якщо вже не бажаєте - то три вимкніть автоматами і кнопками, встроміть кабель керування тільки в 4 акум і перезавантажте інвертор.
 
Останнє редагування:
Це не відповідає дійсності. Стан мосфету визначається по аналогією з контактами реле, де загальноприйнято open - розімкнуто, close - замкнено.
Коли транзистор "відкритий" то що? Він проводить струм.
Тут не гадати, а інструкції читати, яку логіку заклали. Ну можна подивитись на справних акб реальний стан.
 
Если нужна перенастройка и перезапуск то НЕ РАБОТАЮТ

Вам не хочется заниматься всей этой эквилибристикой каждый раз как надо запустить генератор, иначе бы вопроса а не было )
Звісно не хочеться. Але ще меньше хочеться купувати трифазний генератор, чи ще одну зарядку. Тим більше, що якщо я підключу до системи зарядку, до неї потрібно підключати bms, а отже інвертори залишаться без bms і працюватимуть виключно по напрузі, без будь якої логіки. Те ж саме, якщо підключу зарядку без bms. Генератор мені потрібен в разі повних довгих блекаутів, коли немає ні мережі ні сонця. В такому випадку можна і заморочитись на 10 хвилин.Минулої зими я взагалі гегератор не запускав. Вистачало сонця і мережі.
 
якщо я підключу до системи зарядку, до неї потрібно підключати bms
я не видел зарядку с поддержкой бмс.
Но теоретически если речь про CANbus то там можно запаралелить (не забыв что терминатор 120ом только на краях шины), батареи на этой шине просто не затыкаются и шлют своё состояние постоянно и могут управлять зарядкой.
 
якщо я підключу до системи зарядку, до неї потрібно підключати bms, а отже інвертори залишаться без bms і працюватимуть виключно по напрузі, без будь якої логіки. Те ж саме, якщо підключу зарядку без bms.
Ви надто ускладнюєте власне життя :). На автоматичній зарядці виставляємо 57,2 В і БМС нічого не запідозрить навіть. Більш того, інвертори також ніц не взнають про генератор. А він працюватиме! Ви ж не будете заводити генератор при наявному сонці чи мережі? Який в цьому сенс?
 
Доброго дня,
а хто підкаже, яка свіжа прошивка на Deye SE-G5.1Pro-B
 
Добрий всім ранок,
в процесі практичної експлуатації є декілька питань:
- чому коли вночі інвертор працює від акумуляторів, не всі АКБ розряджаються (в мене 4 АКБ, іноді 3 дають розряд, а 1 ні, або 2 розряджаються, а 2 ні).....без якоїсь логіки
- Deye 12 k 3ф +4 АКБ Deye ..........який ток заряду виставити на інверторі
- Щоб уникнути або зменшити різні впливи на розбалансування SOC (чи інших параметрів АКБ), як заряджати- розряджати сбірки АКБ
Дякую
 
Ну не знаю.... Я б собі точно це не ставив і людям не рекомендую.
Якесь воно дуже сумнівне, неповноцінне і недороблене.
Таке враження що це якийсь невдалий косплей під справжню Deye.

Після вивчення питання дійшов висновку, що Deye для свого виходу на бюджетний ринок інверторів у ролі SUN-06K-OG01LP1-EU-AM2 вибрали off-grid та імовірно взяли за основу свої нормальні інвертори, здешевивши їх по максимуму (пластикова передня панель, роз'єми, охолодження, комплектація без CT і незрозуміло що всередині) і програмно (зарізали продаж в мережу, управління параметрами мережі типу "реле напруги"), відсутність time of use - свідомо зроблено. Можуть і додати, вони самі напевне не знають, додавати чи ні. Прошивки ще сирі.

Ну, якщо саме силова частина не здешевлена, то за ці гроші має право на життя, можливо навіть хіт буде. Там сонячна зарядка на 2 по 18a, не 13а.

У мене наприклад садове товариство (багатозонного обліку немає) і встановлення в гаражі, хай собі шумить. Все рівно на повноцінну 6-тку треба кулери добавляти. А за приблизно 1000 доларів 12 кіловат і 4 сонячні входи виглядають досить привабливо.
 
Дивлюся що енергетична гілка в електроніці якась консервативна... (я б сказав болото :) ) Тобто маємо хорошу силову частину і якийсь там контролер з прошивкою. Так про мене - "хороша силова частина" це 99% пристрою. Усі інші зручності типу "time of use" чи навалом користувацьких фішок - це на один вечір роботи тому хто розробляє ці прошивки.
В інших контролерних світах зазвичай існують альтернативні прошивки, можливості патчу і т.д. і т.п.
А тут щось тиша. Чи цих інверторів ще не настільки багато, чи це якісь дуже спеціальні люди ними користуються)
 
Назад
Угорі