FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

Китайцям написав... чекаю що скажуть.
Згадав, що як раз у той час коли побачив жор інвертора, я опалення запустив і з інвертора постійно живиться насос циркуляційний для опалення, він на 80-100 Ватт десь. Подумав, може на покази споживання впливає відома дурня з активним/реактивним навантаженням...
Відключив насос. Споживання було Grid/Load як 280/220 Вт. Стало після відключення 180/120. Виходить це не насос...

Чекаю відповідь китайців :(
Так может вам просто здесь чек бокс нажать?
1733167548116.png
 
Так может вам просто здесь чек бокс нажать?

А що це за параметри? Якщо ви це розумієте, роз'ясніть плс, буду дуже вдячний.
"Low Power mode" у мене у налаштуваннях батареї на цьому екрані просто немає. В SOLARMAN Smart також ніякого "Low Power mode" немає.

А про "Disable Float Charge" в мануалі якась незрозуміла маячня написана. Тому я нічого не чіпав, по дефолту воно вимкнено (галка не стоїть), так і залишилося.

В мануалі про "Disable Float Charge" сказано:
"For the lithium battery with BMS communicaton, the inverter will keep thecharging voltage at the current voltage when the BMS charging current requested is 0. It is used to helpprevent battery from being overcharged.

У перекладі це:
"Для литиевой батареи с BMS-коммуникацией инвертор будет поддерживать зарядное напряжение на текущем напряжении, когда запрошенный зарядный ток BMS равен 0. Он используется для предотвращения перезарядки батареи".

Читав це декілька разів... Як воно працює зрозуміти не зміг. У мене АКБ з JK BMS Inverter, там є свій "Float mode", як воно буде співпрацювати з цім параметром в налаштуваннях інвертора також незрозуміло.

Також я не розумію, як ці налаштування батареї покращать ситуацію зі споживанням інвертора? Коли я бачу різницю у 60 Вт між Grid та Load батарея не заряджається та струм не бере. Тому навіщо ви звернули увагу на "Disable Float Charge" я не розумію. Якщо я не правий, поясніть плс більш детально.

Китайці поки що мовчать...
 
Шановні, шукаю поради із поетапною заміною старого інвертора + саморобної батареї на комплект з Deye.

Наразі маю інвертор Axioma BF DOU G 6000 та саморобну NMC батарею з електромобільних комірок (14s).
Цей сетап використовується як резервне живлення будинку. Встановлював його ще два роки тому, працює без нарікань.
Сонячної генерації поки не маю, але планую встановлювати - 9 панелей Райзен 585вт.

Дослхуавшись до порад деяких людей, так взагалі із безпекових міркувань хочу замінити весь сетап на щоь більш надійне. Планую зібрати набір із дейєвського інвертора та батареї. Поки що придивляюсь до інвертора DEYE SUN-8K-SG05LP1-EU та дейєвських батарейок (планую щось на 10квтг). Комплект буде недешевий, тож купити все одразу і замінити одномоментно буде дуже складно і заміну планую поступову. Хочу спочатку замінити батарейку, а через місяць інвертор (або навпаки - спочатку інвертор, потім батарейку)

У звʼязку з цим є декілька запитань до товариства:
- чи "дружать" інвертори Deye з саморобними батарейками на базі електромобільних Li-ion NMC комірок? наскільки це безпечно?
- чи "дружать" інвертори Deye з фабричними LiFePO4 батарейками інших брендів? Dyness/Pylontech? щось дешевше типу Must/Felicity/LogicPower?
- чи є якісь обмеження використання батарей Deye з інверторами інших брендів?
- як на вашу думку безпечніше робити такий поетапний апгрейд? почати с фабричної батареї, підключити її до старого інвертора, чи краще спочатку замінити сам інвертор?

Дякую за допомогу.


Підійму запитання. Особливо цікавить чи є якісь обмеження використання батарей Deye з інверторами інших брендів? (Особливо з моєю Аксіомою)
Бачив що люди пишуть про "засинання" батареї https://greenpowertalk.tech/threads...e-g5-3-do-invertora-axioma-energy.1222/page-2
Чи хтось зтикався з таким?
 
А що це за параметри? Якщо ви це розумієте, роз'ясніть плс, буду дуже вдячний.
"Low Power mode" у мене у налаштуваннях батареї на цьому екрані просто немає. В SOLARMAN Smart також ніякого "Low Power mode" немає.

А про "Disable Float Charge" в мануалі якась незрозуміла маячня написана. Тому я нічого не чіпав, по дефолту воно вимкнено (галка не стоїть), так і залишилося.

В мануалі про "Disable Float Charge" сказано:
"For the lithium battery with BMS communicaton, the inverter will keep thecharging voltage at the current voltage when the BMS charging current requested is 0. It is used to helpprevent battery from being overcharged.

У перекладі це:
"Для литиевой батареи с BMS-коммуникацией инвертор будет поддерживать зарядное напряжение на текущем напряжении, когда запрошенный зарядный ток BMS равен 0. Он используется для предотвращения перезарядки батареи".

Читав це декілька разів... Як воно працює зрозуміти не зміг. У мене АКБ з JK BMS Inverter, там є свій "Float mode", як воно буде співпрацювати з цім параметром в налаштуваннях інвертора також незрозуміло.

Також я не розумію, як ці налаштування батареї покращать ситуацію зі споживанням інвертора? Коли я бачу різницю у 60 Вт між Grid та Load батарея не заряджається та струм не бере. Тому навіщо ви звернули увагу на "Disable Float Charge" я не розумію. Якщо я не правий, поясніть плс більш детально.

Китайці поки що мовчать...
После обновления перекочевала в Advanced Function.
При работе от сети будет работать как байпас. При отключении сети будет отключать load, запускать необходимые контуры и далее подключать load. Задержка от минуты и более (не проверял). Вероятно то что нужно вам в данный момент для экономии)
1733224266522.png
 
После обновления перекочевала в Advanced Function.
При работе от сети будет работать как байпас. При отключении сети будет отключать load, запускать необходимые контуры и далее подключать load. Задержка от минуты и более (не проверял). Вероятно то что нужно вам в данный момент для экономии)
Єєє... я вірно вас зрозумів, що при кожному відключенні світла, навантаження буде без живлення біля хвилини? Якщо так, то це 100% НЕ те, що мені потрібно...

Мені потрібно, шо б інвертор споживав 20 Вт а не 60 Вт як зараз. Він це може, він це вміє, в мене є фото котрі це цілком підтверджують...
 
Мені потрібно, шо б інвертор споживав 20 Вт а не 60 Вт як зараз. Він це може, він це вміє, в мене є фото котрі це цілком підтверджують...

Строго кажучі ваші фото підтверджують лише індикацію, а не справжнє споживання. Яка по вашому точність вимірювання потужності у вашого інвертора? Якщо 1%, то це означає, що в любому місці "шкали" похибка буде в межах +-60Вт. Якщо 0.1% (а це дуже крута цифра), то +-6Вт. Я хочу сказати, що вимірювання малих величин на початку шкали у любого прилада дає вилику похибку.
Якщо хочете поміряти реальне споживання, поміряйте його зовнішніми приладами.
 
Єєє... я вірно вас зрозумів, що при кожному відключенні світла, навантаження буде без живлення біля хвилини? Якщо так, то це 100% НЕ те, що мені потрібно...

Мені потрібно, шо б інвертор споживав 20 Вт а не 60 Вт як зараз. Він це може, він це вміє, в мене є фото котрі це цілком підтверджують...
Если верить вашим словам, то и телевизор должен кушать 20Вт (а почему, да просто я так хочу), но он сцуко кушает 0,05-0,2 кВ (зависит от модели и диагонали).
 
питання. В мене є мережа - там є нуль і фаза - ок. Коли мережі немає то інвертор видає два фази. Те що було нулем коли є мережа я можу підключити залізний штирь в землю? Щоб коли мережі не ставало котел працював далі а не давав помилку?
Тобто питання в тому що коли мережа буде то нічого страшного коли я нуль від мережі ще раз занулю в землю? землю фізичну. заземлення є - окремо підʼєднаю коли буду все комутувати
 
Мені потрібно, шо б інвертор споживав 20 Вт а не 60 Вт як зараз. Він це може, він це вміє, в мене є фото котрі це цілком підтверджують...
Не читав всю гілку, а спробуйте поставити щоб аккум до 95% заряжало
 
питання. В мене є мережа - там є нуль і фаза - ок. Коли мережі немає то інвертор видає два фази. Те що було нулем коли є мережа я можу підключити залізний штирь в землю? Щоб коли мережі не ставало котел працював далі а не давав помилку?
Тобто питання в тому що коли мережа буде то нічого страшного коли я нуль від мережі ще раз занулю в землю? землю фізичну. заземлення є - окремо підʼєднаю коли буду все комутувати
Есть разные системы заземления (TN-С, TN-S, TT, IT). У каждой свой вариант заземления и свои риски. Что у вас - неизвестно.
У трёхфазных котлов есть встроенное реле, которое соединяет землю и ноль в момент отключения сети.
 
Есть разные системы заземления (TN-С, TN-S, TT, IT). У каждой свой вариант заземления и свои риски. Что у вас - неизвестно.
У трёхфазных котлов есть встроенное реле, которое соединяет землю и ноль в момент отключения сети.
В мене заземлення в будинку немає. Підключений інвертор деє 6 однофазний і мережа однофазна нуль і фаза. Заземлення зроблене - штирь близько 15-20 метрів але ще не підключене, ось буду все комутувати. заземлення підключу на інвертор в відповідні креми підключення. Але коли немає мережі то відповідно йде як 2 фази і без нуля. Коли приєдную штирь (інший, не заземлення) до нуля (по проводці) з вуличній розетці то відповідно в системі зʼявляється нуль і фаза з інвертора. Але питання що буде коли увімкнеться мережа і тобто буде нуль і з мережі і з того що я приєднав до землі нульовий провід.
 
Строго кажучі ваші фото підтверджують лише індикацію, а не справжнє споживання. Яка по вашому точність вимірювання потужності у вашого інвертора? Якщо 1%, то це означає, що в любому місці "шкали" похибка буде в межах +-60Вт. Якщо 0.1% (а це дуже крута цифра), то +-6Вт. Я хочу сказати, що вимірювання малих величин на початку шкали у любого прилада дає вилику похибку.
Якщо хочете поміряти реальне споживання, поміряйте його зовнішніми приладами.
Загалом згоден. Але зазвичай датчики мають статичну помилку на тій самій точці вимірювань. В мене є 2 фото, коли інвертор при навантаженні біля 300 Вт спочатку показує різницю 20 Вт, а через місяць вже 60 Вт. Оце дивно... Теоретично можливо, що в прошивці змінився алгоритм обробки сигналу з датчика, вот і маємо різні показання...
Але якщо розмовляти неупереджено, то ви праві. Потрібно виміряти зовнішнім приладом споживання (струм), та побачити різницю.

На жаль це нездійсненно. Прилад цей повинен бути настільки точним, щоб 20-60 Вт були за межами його можливої помилки. Іншими словами, будь які побутові лічильники, струмові кліщі та ін. не підійдуть, тому що мають помилку 1% або більше. А професійний прилад коштує як вертоліт та і не має сенсу морока з ним.

Тому зачекаю що скажуть китайці. Якщо щось скажут...
 
Если верить вашим словам, то и телевизор должен кушать 20Вт (а почему, да просто я так хочу), но он сцуко кушает 0,05-0,2 кВ (зависит от модели и диагонали).
Вибачте, але ви не побажали розібратися в питанні та прочитати його передісторію, тому пишете дурню.
Коротко, для вас. Інвертор за показами моніторингу споживав 20 Вт, є фото, не одне, а багато, на яких це зафіксовано. Після оновлення прошивки той самий інвертор при тому ж загальному споживанні почав на себе брати вже 60 Вт. Тобто втричі більше. В цьому питання.

20 -> 60 Вт, це минус 1 кВт з АКБ на добу. Це +30 кВт за котрі потрібно заплатити на місяць. Чого дивного, що я намагаюсь в цьому розібратися?
 
В мене є мережа - там є нуль і фаза - ок. Коли мережі немає то інвертор видає два фази. Те що було нулем коли є мережа я можу підключити залізний штирь в землю? Щоб коли мережі не ставало котел працював далі а не давав помилку?
Це ви індікатором бачите дві фази. По факту це не так.
Якщо нема заземлення, можете сміливо обїєднати нулі на вході та виході. Якщо заземленя своє, також можна, але заземлення повинно бути лише на виході, на вході ничого не підключати на цей контакт.
Такі схеми є в інструкціях, перевірені та спрацюють.
І ніяких штирів у землю та на нуль. Бо сучасний єлектро лічильник дуже бистро побаче і розціне, я спробу обдурити, та швидко сдасть вас на немаленький штраф.
 
Останнє редагування:
Інвертор за показами моніторингу споживав 20 Вт, є фото, не одне, а багато, на яких це зафіксовано. Після оновлення прошивки той самий інвертор при тому ж загальному споживанні почав на себе брати вже 60 Вт. Тобто втричі більше. В цьому питання.
Питання залишається лише в тому, що ви судите, та калькулюєте лише по показометрам інвертора, а не по факту вимірюванням приборами.
20 -> 60 Вт, це минус 1 кВт з АКБ на добу. Це +30 кВт за котрі потрібно заплатити на місяць. Чого дивного, що я намагаюсь в цьому розібратися?
Беріть прибори та вимірюйте фактичні значення.
Тим бїльш у любому разі за ККД инвертора треба платити.
 
Питання залишається лише в тому, що ви судите, та калькулюєте лише по показометрам інвертора, а не по факту вимірюванням приборами.

Беріть прибори та вимірюйте фактичні значення.
Тим бїльш у любому разі за ККД инвертора треба платити.
Як варіант виміряти споживання інвертора:

1. Зафіксувати показники лічильника ел/енергії при наявності Grid та зарядженому акумуляторі.
2. На якийсь час (на годину) повністю вимкнути споживання будинку (Load) при увімкненому інверторі та при нульовій генерації сонця (ввечері або вночі)
3. Зняти показники лічильника і визначити споживання за годину.
 
Підійму запитання. Особливо цікавить чи є якісь обмеження використання батарей Deye з інверторами інших брендів? (Особливо з моєю Аксіомою)
Бачив що люди пишуть про "засинання" батареї https://greenpowertalk.tech/threads...e-g5-3-do-invertora-axioma-energy.1222/page-2
Чи хтось зтикався з таким?
В мене стоять зараз 4 станції з інверторами Дее і різними батареями, включаючи літієву збірку. Рекомендації :
1. Збірка в мене не мала звʼязку по CAN . Тому всі налаштування робили через вольтаж . Щоб це робити безпечно , треба трохи в цьому розбиратись щоб нічого не накоїти. Цей режим також можна використовувати для будь яких ситуацій коли інвертор не бачить БМС по кану .
2 Більшість фабричних китайських батарей має протоколи під DEYE, оскільки цей бренд дуже популярний. В мене останні батареї мали вибір протоколу на екрані батареї , і працюють при вибраному протоколі pilon.
3. з інверторами аксіоми і батареями деє не стикався . Можливо у батарей Деє є якийсь специфіка, але її все одно можна підʼєднати без can кабелю і заряджати через параметри вольтажу .
Тому можете спокійно купляти частинами і робити апгрейд поетапно, але починаючи з інвертора :) . Але як на мене зараз непоганий момент для покупки, бо ринок насичений пропозиціями і ціни дуже адекватні .
 
Щоб не створювати зайвої теми запитаю тут.
Планую ставити Deye+сонячні панелі. Якось можливо реалізувати окремий контрольований вихід(в багатьох китайських інверторів тепер є два вихода)? Щоб наприклад при відключенні світла, коли сонця не хватає і інвертор починає добирати з акумулятора, то при 90% заряду відключалось певне обладння в будинку, а все інше могло дальше працювати.
 
Deye SUN-5K-SG03LP1-EU + одна батарея Deye SE-G5.1 Pro (підключено штатним кабелем)
Сьогодні помітив дуже дивну поведінку батареї: рівненько собі сідала до 50%, а потім стрибком нуль і помилка F56DC_VoltLow_Fault.
Навантаження було близько 1,5 кВт, підчас падіння не мінялося.
Що б це могло бути? Як так? Це ж певно не нормально....
 

Вкладення

  • deye soc.JPG
    deye soc.JPG
    34,5 Кб · Перегляди: 8
Останнє редагування:
Загалом згоден. Але зазвичай датчики мають статичну помилку на тій самій точці вимірювань. В мене є 2 фото, коли інвертор при навантаженні біля 300 Вт спочатку показує різницю 20 Вт, а через місяць вже 60 Вт. Оце дивно... Теоретично можливо, що в прошивці змінився алгоритм обробки сигналу з датчика, вот і маємо різні показання...
Але якщо розмовляти неупереджено, то ви праві. Потрібно виміряти зовнішнім приладом споживання (струм), та побачити різницю.

На жаль це нездійсненно. Прилад цей повинен бути настільки точним, щоб 20-60 Вт були за межами його можливої помилки. Іншими словами, будь які побутові лічильники, струмові кліщі та ін. не підійдуть, тому що мають помилку 1% або більше. А професійний прилад коштує як вертоліт та і не має сенсу морока з ним.

Тому зачекаю що скажуть китайці. Якщо щось скажут...
Можна спробувати поміряти власне споживання інвертора так. Відімкнути від інвертора вхід мережі, вхід від сонця і вихід на споживачив. Залишити тільки батарею. І поміряти струм DC кліщами, а напругу мультіметром. Фішка в тому, що кліщі в цьому режимі можна поставити на шкалу 2А, тому точність вимірювання буде досить високою.
 
Назад
Угорі