Сьогодні намагався виконати замір ємності батареї, зарядити її до 100% потім розрядити до відключення інвертора. Щоб знати реальну ємність та прописати її до BMS та інвертора, щоб SOC рахувало вірно. Поставив заряд АКБ 100% і інвертор почав заряджати батарею від мережі.
Нажаль ці мої починання були безжально вбити суровою правдою життя... Я НЕ зміг зарядити АКБ на повну, вірніше дочекатися закінчення заряду.
В БМС (JK BMS Inverter) в мене такі налаштування: RCV=3.45, RFV=3.35, SOC100%=3.449, SOC0%=2.64, OVP=3.65, OVPR=3.44, UVP=2.58, UVPR=2.7, Start Balance Volt.=3.42.
Напруга доросла до 55.2В (на інверторі 55.19В, на БМС 55.21В), струм заряду впав до 1.5А і в такому стані АКБ перебував 8 годин (струм заряду далі не падав) весь день! Лише безперервно зростав розбаланс комірок. Через годину як струм став 1.5А, розбаланс був 0.053В, через 8 годин - 0.137В. Причому напруга на деяких комірках поступово зростала, а на інших навпаки падала! Балансир працював, але толку не було.
Я зрозумів, що якщо залишу у такому стані АКБ залишу на ніч, зростаючи комірки наберуть 3.65В і БМС відключить акумулятор.
Народ підкажіть, що це за дурня? Чому заряд АКБ так і не закінчився? У всіх так себе АКБ поводить? Якщо поставити межу заряду 90, або 80% все начебто добре. АКБ набирає встановлений відсоток і зарядний струм стає 0А. Я перевіряв, тобто там кінець заряду є!
Я не розумію... виходить ставити верхню межу заряду 100% не можна? Або я щось невірно налаштував?
Підкажіть плс.