FAQ Огляд інверторів Deye - Загальна тема

Я читаю модбас с порта bms. В порту modbus у меня не работает. Deye SUN-12K-SG04LP3-EU
Известная проблема некоторых ревизий что именно порт модбас не работает.
С порта бмс взял can на батарейки и rs-485 на esp32
 

Dmitry

дякую за табличку!
Дуже цікава... і дуже сумна інформація.

Тому, що багато людей беруть більш дорожчий літій замість свинцю тому, що літій можна заряджати великими струмами якщо припече (наприклад світло є лише пару годин на добу). А тут з'ясовується що ці сподівання дещо марні. В реальних умовах експлуатації, інвертори ведь рідко ставлять у приміщеннях де живуть і де є добре опалення... частіше інвертори та АКБ стоять в гаражах, підвалах, сараях та ін. Там може і не мінус, але точно не +25... А коли температура близька до нуля, виходить літієва карета перетворюється на гарбуз! Ті ж самі близки до 0.1С струми заряду, що і у свинцю маємо...

А підігрівати АКБ за рахунок самого АКБ... це на мою думку даже звучить якось не розумно.
 
А підігрівати АКБ за рахунок самого АКБ... це на мою думку даже звучить якось не розумно.
на самом деле есть и фабричные акб с подогревом, есть и бмс с подогревом
и не так уж и много нужно энергии что бы ящик подогреть внутри
а если его одеялом укутать то он при зарядке/разрядке тоже сам будет подогреваться
 
а если его одеялом укутать то он при зарядке/разрядке тоже сам будет подогреваться

Та ні, здається не все так просто...
Коли "ящик" для АКБ з початку проектувався з можливістю підігріву (кабелі гріючи прокладені у середині та ін.), є замкнутий простір, в якому температура підтримується, це буде якось працювати.

А варіанти "просто намотайте термокабель на АКБ", котрих куча в інеті, не дуже эффективный. Той кабель буде на пару градусів підвищувати температуру однієї стінки комірки, з якою контактує, і все. Переважна частина тепла буде розсіюватися у повітря. Про повне прогрівання АКБ мови немає. І є в мене підозра, що таке "часткове" прогрівання комірок може бути шкідливим.
 
А підігрівати АКБ за рахунок самого АКБ... це на мою думку даже звучить якось не розумно.
Коли треба працювати для отримання харчів та існування родини, або дуже є потреба у комфорті, то мені байдуже на думки тих, кто шукає розум в економії на сірниках.
Опалювання в оселі також коштує дорого. Теж не розумно за ваш рахунок?
 
Останнє редагування:
А варіанти "просто намотайте термокабель на АКБ", котрих куча в інеті, не дуже эффективный. Той кабель буде на пару градусів підвищувати температуру однієї стінки комірки, з якою контактує, і все. Переважна частина тепла буде розсіюватися у повітря. Про повне прогрівання АКБ мови немає. І є в мене підозра, що таке "часткове" прогрівання комірок може бути шкідливим.
Правильний варіант - це термоізольована батарейна шафа з достатнім простором для циркулювання повітря всередині, не надто потужний нагрівач, вентилятор, що ганятиме тепле повітря всередині шафи і звичайно терморегулятор. Тільки тоді буде рівномірний прогрів батарей. Власне такі рішення давно існують для телекому.
 
Коли треба працювати для отримання харчів та існування родини, або дуже є потреба у комфорті, то мені байдуже на думки тих, кто шукає розум в економії на сірниках.
Опалювання в оселі також коштує дорого. Теж не розумно за ваш рахунок?
Я просто хотів почути думки інших з цього приводу, це допомогло б мені зрозуміти для себе, воно мені "потрібно/не потрібно" і якщо потрібно, як краще зробити. Це ж форум, він саме для цього.

А ви якось різко реагуєте на мої теоретичні міркування, начебто я вас насправді харчів або комфорту позбавляю... І при чому тут гроші? Не про гроші розмова.

Основна задача АКБ - зберігати енергію для корисного її використання за необхідності. А коли АКБ зливає ємність на свій обігрів, важко прогнозувати на скільки того АКБ вистачить. Вот і все.
 
Основна задача АКБ - зберігати енергію
Накопичувати. :)
Сама структура та можливості системи дозволяють використовувати АКБ як буфер, працюючий постійно на заряд та розряд. А не як ємність тільки для випадку відсутності іншої енергії.
 
Останнє редагування:
Доброго дня.
Прийміть в спільноту
Є таке питання.
В мене на участку є два вводи з мережі.
Фаза там одна й та сама.
Хотів поставити два інвертори Дея по 6 кВт. І підключити їх в паралель.
Але почув думку що хоч інверторів буде два. Все одно більше шести кіловат з них я не зможу зняти. Так як це не дадуть налаштування інверторів при паралельному підключенні. Тобто 12 кВт ніяк не вибрати.
Скажіть будь ласка. Це так чи ні?
 
Доброго дня.
Прийміть в спільноту
Є таке питання.
В мене на участку є два вводи з мережі.
Фаза там одна й та сама.
Хотів поставити два інвертори Дея по 6 кВт. І підключити їх в паралель.
Але почув думку що хоч інверторів буде два. Все одно більше шести кіловат з них я не зможу зняти. Так як це не дадуть налаштування інверторів при паралельному підключенні. Тобто 12 кВт ніяк не вибрати.
Скажіть будь ласка. Це так чи ні?
Ставте. В мене працюють. І 13 кВт буде без перевантаження. Тільки в меню правильно налаштуйте і до головного підключіть СТ датчик як в інструкції. Якщо акумулятор один, то BMS теж до головного.
 
  • Like
Реакції: rv0
Доброго дня.
Прийміть в спільноту
Є таке питання.
В мене на участку є два вводи з мережі.
Фаза там одна й та сама.
Хотів поставити два інвертори Дея по 6 кВт. І підключити їх в паралель.
Але почув думку що хоч інверторів буде два. Все одно більше шести кіловат з них я не зможу зняти. Так як це не дадуть налаштування інверторів при паралельному підключенні. Тобто 12 кВт ніяк не вибрати.
Скажіть будь ласка. Це так чи ні?
нашо їх паралелити, купити 1 інвертор на 8 чи 12 і все. Не ускладнюйте життя
Паралелити інвертори це лиш собі проблем заробити і примножити точок відмов.
 
нашо їх паралелити, купити 1 інвертор на 8 чи 12 і все. Не ускладнюйте життя
Паралелити інвертори це лиш собі проблем заробити і примножити точок відмов.
Переваги є ;)

Потужність вища.
Поставив чотири стрінги панелей в різних місцях з різними кутами і напрямками, бо маєш чотири повноцінних трекера, а не 2 з половиною як у 8.
Щодо точок відмов, то навпаки при поломці одного інвертора, СЕС працює на іншому на час ремонту, просто переключенням в меню.
Відсутній шум вентилятора.
І це при тому, що вартість двох 5 менше або така ж, як однієї 8.
 
нашо їх паралелити, купити 1 інвертор на 8 чи 12 і все. Не ускладнюйте життя
Паралелити інвертори це лиш собі проблем заробити і примножити точок відмов.
Покажіть нам однофазний інвертор на 12кВт.
 
Переваги є ;)

Потужність вища.
Поставив чотири стрінги панелей в різних місцях з різними кутами і напрямками, бо маєш чотири повноцінних трекера, а не 2 з половиною як у 8.
Щодо точок відмов, то навпаки при поломці одного інвертора, СЕС працює на іншому на час ремонту, просто переключенням в меню.
Відсутній шум вентилятора.
І це при тому, що вартість двох 5 менше або така ж, як однієї 8.
людині, яка розміщає 12 кВт потужності важливий шум вентилятора охолодження десь в сараї?
Краще мати один толковий.
Плюс вентилятори вмикаються лише при високих навантаженнях коло 12 кВт...
 
Покажіть нам однофазний інвертор на 12кВт.
і 12 і 14 і 16.
Deye - найкращі, до кольору до вибору, чого душа бажає.
 
Дійсно такі є, не знав. Але все одно автору питання може не підійти. В нього два однофазні вводи. Яку максимальну потужність у нас підключають на однофазний ввід? 10квт?
 
Дійсно такі є, не знав. Але все одно автору питання може не підійти. В нього два однофазні вводи. Яку максимальну потужність у нас підключають на однофазний ввід? 10квт?
та хоч 16, просто треба давати грубший кабель розрахований на 75 Ампер.
Або порозводити розумно. Від інвертора на 2 чи 3 шиною, відповідно спочатку на 75, а там вже по 25 ампер на три фази розділити, відповідно по 6 кВт навантаження. Просто тут буде 1 фаза крутелезна, а там 3 тухлі мусять набирати стільки ж..
 
Назад
Угорі